• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2019 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2019 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2019 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2019 09:20

Detail zákazky Z201913858

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2019 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2019 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2019 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2019 09:20

Základné údaje

Z201913858

OF-186364

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4004826

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

36847461

FLEXIMED SLOVAKIA, s. r. o.

Dubáková 5232/1, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Operačný stôl pre úrazovú chirurgiu

mobilný operačný stôl, elektrický, úrazová chirurgia,

  • 33192230-3 - Operačné stoly
  • 33192200-4 - Lekárske stoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Operačný stôl pre úrazovú chirurgiu
Funkcia
Polohovanie pacienta pri operačných zákrokoch. Zdravotnícke zariadenie. Určený na operačné zákroky pre traumatológiu.
Operačný stôl vysokej kvality, vysoko stabilný s elektrickým polohovaním, diaľkovým ovládačom s možnosťou nožného ovládania.
Mobilný operačný stôl  s pevnou operačnou doskou, základňa operačného stola s bezdrôtovým diaľkovým ovládačom a nabíjačkou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilný operačný stôl  s pevnou operačnou doskou ks 1
-výšková nastaviteľný v  rozsahu mm 700-1050
- počet segmentov,  operačná doska stola počet 5
- šírka operačnej dosky bez bočnej lišty mm 520
- Trendelenburg/Antitrendelenburg v  rozsahu ° -25°/35°
- laterálny náklon na obidve strany v  rozsahu ° +20° /- 20°
- poloha chrbtovej sekcie v  rozsahu ° +70° / -40°
- pozdĺžny posun operačnej dosky mm 270
- podložka nôh nastaviteľná v  rozsahu ° +70° / -90°
- nosnosť operačného stola v centrálnej 0-tej  polohe kg 440
- nosnosť operačného stola v ostatných nastavených polohách kg 250
Nabíjačka akumulátorov, alebo vstavaná ks 1
Príslušenstvo: - - -
4-dielny nožný diel ks 1
hlavový diel s 2 kĺbmi ks 1
predlžovací chrbtový diel ks 1
karbónový chrbtový diel s adaptérom na príslušenstvo s prístupom C ramena až 1400 mm ks 1
postranné podpery ramien ks 2
remienok na telo s popruhom na suchý zips ks 1
remienok na nohy ks 1
radiálne svrorky na postranné koľajnice ks 4
rám zásteny anestéziológa ks 1
infúzny stojan ks 1
laterálna podpera nastaviteľná vo všetkých troch smeroch (osiach). ks 1
podpera k ramenu pre laterálne podpery ks 1
chrbtový diel z minimálne 3 častí pre ortopedické zákroky na ramene ks 1
uzavretá helma ks 1
podperná doska horného ramena ks 1
ramenný trakčný stĺp pre fixáciu lakťa pri extenzii ruky ks 1
ramenné polohovacie zariadenie pre naťahovanie ruky ks 1
extenzné zariadenie dolných končatín s vozíkom a kompletným vybavením sada 1
kožené topánky k extenznému zariadeniu  pre obe končatiny pár 1
svorka pre topánku extenzného zariadenia ks 1
nožná doska na držanie nohy počas predĺženia pár 1
rozšírenie pre trakčnú lištu ks 2
stôl pre výkony operácie na ruke s uchytením k hlavnej doske operačného stola ks 1
manžeta na opierku paží ks 1
štandardná svorka na postranné koľajnice ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mobilný operačný stôl : s pevnou operačnou doskou
- s bezdrôtovým diaľkovým ovládačom s nabíjačkou alebo súčasť dodávky
- elektrické polohovanie
- elektrické polohovanie: hore/dolu
-- Trendelenburg/Antitrendelenburg
-- laterálne náklony
-- pozdĺžny posun
-- chrbtová sekcia
-- elektrické polohovanie dolných končatín
__________________________________________ _____________________________________________
- ostatné polohy stola nastaviteľné minimálne mechanicky
- elektrické ovládanie operačného stola s možnosťou ovládania bez pripojenia káblom
- všetky kolieska stola elektricky zasúvateľné alebo ekvivalent, stabilizačný mechanizmus na vyrovnávanie nerovnosti podlahy
- tri styčné plochy pre vysokú stabilitu stola s elektricky zaťahovacím podvozkom, alebo ekvivalent v závislosti od prevedenia -riešenie s vysúvaním nožičiek a pod..
- rovná plocha podvozku bez úzkych priestorov a členitého tvaru, pre jednoduché čistenie a sterilizovateľná
- preddefinované polohy stola 0-poloha
-- flex poloha
-- reflex poloha
-- poloha kresla /beach chair/
-- pamäť pre ďalších minimálne 5 nastavení
_____________________________________________ ____________________________________________
- obojstranné polohovanie (normálna aj reverzná poloha)
- záložné ovládanie stola na základni stola
- RTG transparentná operačná doska
- hlavový segment operačného stola musí mať dvoj-kĺbovú nastaviteľnosť
- podložka nôh delená na štyri  segmenty
- podložka nôh nastaviteľná
- možnosť nastavenia do sediacej polohy
- jednoducho odnímateľné matrace operačného stola, jednoduchá dezinfekcia a údržba (bezšvové matrace)
Príslušenstvo:
- 4-dielnym nožným dielom , výklopný do strán v dvoch kĺboch, s bočnými koľajnicami - (1pár)
- hlavový diel s 2 kĺbmi, výklopný nahor aj nadol, obojstranne použiteľný (štandardná aj reverzná poloha) aj bez chrbtového dielu
- predlžovací chrbtový diel obojstranne použiteľný
- karbónový chrbtový diel s adaptérom na príslušenstvo s prístupom C ramena až 1400 mm
- postranné podpery ramien, nastaviteľné v troch osiach pre rôzne polohovanie
- remienok na telo s popruhom na suchý zips, umývateľný- sterilizovateľný/dezinfikovateľný
- remienok na nohy, umývateľný- sterilizovateľný/dezinfikovateľný
- radiálne svorky na postranné koľajnice
- rám zásteny anestéziológa,
- infúzny stojan
- laterálna podpera nastaviteľná vo všetkých troch smeroch (osiach).
- podpera k ramenu pre laterálne podpery
- chrbtový diel z minimálne 3 častí pre ortopedické zákroky na ramene s odnímateľným krajnými časťami a adaptérom pre uchytenie hlavy – helmu, alebo ekvivalentné riešenie
- uzavretá helma (uchytenie celej hlavy) pre uchytenie hlavy pacienta počas ortopedických výkonov na ramene
- podperná doska horného ramena
- ramenný trakčný stĺp pre fixáciu lakťa pri extenzii ruky (použitím fixačného aparátu na ruku)
- ramenné polohovacie zariadenie pre naťahovanie ruky pri extenzii ruky
- extenzné zariadenie dolných končatín s vozíkom a kompletným vybavením
- kožené topánky k extenznému zariadeniu  pre obe končatiny  1 pár
- svorka pre topánku extenzného zariadenia sklopná do bokov aj výklopná nahor a dole, pre jednoduché napolohovanie nohy pacienta
- nožná doska na držanie nohy počas predĺženia /pár/
- rozšírenie pre trakčnú lištu
- stôl pre výkony operácie na ruke s uchytením k hlavnej doske operačného stola s podperou o podlahu
- manžeta na opierku paží
- štandardná svorka na postranné koľajnice
- Extenzné zariadenie dolných a horných končatín bez nutnosti extenziu pri používaní podoprieť alebo zavesiť aby nedošlo k poškodeniu extenzie.
- Bezdrôtový ovládač s displejom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť nahraných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov.
Prístroje budú dodané nové , nerepasované a nepoužívané.
Vrátane zaškolenia obsahujúceho personálu.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy
Požaduje sa predložiť platný ŠUKL kód do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy
Požaduje sa predložiť platný certifikát o zaškolení servisného technika u výrobcu do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy, v prípade sviatkov a víkendu najbližší pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín v rámci pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade, že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nástupu servisného technika na servis alebo zapožičanie náhradného prístroja.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Zmluvné a platobné podmienky:
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu a likvidáciu odpadov
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy
b) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
-zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka .
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ :
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
Objednávateľ má v prípade odstúpenia nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy.
Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje:
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy.
Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dnu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov.
V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti :
- dôvody ukončenia zmluvy
- termín ukončenia zmluvy
- vzájomné vysporiadanie finančných a iných záväzkov, ktoré vznikli medzi zmluvnými stranami sú oprávnené ku dňu ukončenia zmluvy
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme
- platnosť a účinnosť dokumentu zakladajúceho ukončenie zmluvy
Miesto dodania služieb je sídlo Objednávateľa.
Informačná povinnosť:
Názov Upresnenie
Záručná doba na predmet zmluvy je odo dňa jeho prevzatia a spustenia do prevádzky 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

07.05.2019 07:00 — 04.07.2019 14:30

1,00 celok

81 757,71

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.04.2019 12:32

30.04.2019 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.04.2019 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 806
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2019 15:44 - Vstupná ponuka 81 757,71 € Cena bez DPH
30.04.2019 07:02 - Najvýhodnejšia ponuka 81 750,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS