35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31662064
AMETYS s.r.o. Košice
Krompašská 9, Košice - mestská časť Pereš, 04011, SVK
5. Špeciálne drvené kamenivo určené pre vysprávky ciest vysprávkovými súpravami TURBO 5000
Drvený kameň, kamenivo, materiál na údržbu ciest, materiál pre postrekové technológie na vysprávky ciest
Tovar, Služba
1. Drvené kamenivo
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup drveného kameniva so zrnitosťou minimálne 2mm a maximálne 5mm určeného pre použitie pri vysprávkach ciest s asfaltovou emulziou do strojov TURBO 5000 vrátane dopravy do miesta určenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Predpokladané množstvo drveného kameniva vrátane dopravy do miesta dodania | tona | 100 | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Parametre-frakcia (granulometria - zrnitosť) | min 2 mm - max 5 mm |
Kamenivo musí spĺňať: | |
- parametre v zmysle STN EN 13043 - Kamenivo do bitúmenových zmesí a na nátery ciest, letísk a iných dopravných plôch, | |
- požiadavky katalógových listov pre kamenivo KLK 1/2012 vr. dodatku č. 1/2016 ku KLK 1/2012, | |
- technické, technologické špecifikácie v zmysle TP 047 vydanom MDVaRR Katalóg technológií na opravy základných typov porúch vozoviek. | |
- podmienky na využitie pri oprave ciest za použitia tryskovej technológie TURBO 5000, | |
- kvalitatívne parametre, aby pri výrobe asfaltovej zmesi došlo miešaním kameniva a asfaltovej emulzie k štiepeniu, pričom jednotlivé kvapky asfaltu sa oddelia od vody a opäť sa vzájomne spoja, t. j. predmet zákazky musí mať také vlastnosti, že na ňom zostane len čistý asfalt. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - Čaňa, okres Košice - okolie. |
2. Trvanie rámcovej dohody 12 mesiacov. |
3. Jednotková cena ocenenej položky musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu rámcovej dohody t. j. vrátane naloženia, dopravy do miesta plnenia, vyloženia z dopravného prostriedku v mieste plnenia a zohľadniť všetky riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
4. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude počas doby trvania rámcovej dohody špecifikované objednávateľom v jednotlivých čiastkových výzvach - objednávkach prostredníctvom e-mailu, v ktorom objednávateľ určí druh tovaru, miesto dodania a množstvo podľa vlastnej potreby. |
5. Objednávateľ je oprávnený upraviť predpokladané množstvo tovaru, podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ si neuplatní náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá. |
6. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenenej položky (bod 1. vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, |
- požaduje sa predložiť doklad o zhode vlastností kameniva použitého ako kamenivo do bitúmenových zmesí s vlastnosťami požadovanými podľa STN EN 13043 v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (SK -vyhlásenie o parametroch, SK - certifikát), |
- požaduje sa predložiť doklad - čestné vyhlásenie uchádzača, že tovar bude dodávaný z lomu, ktorý musí byť totožný s dokladom o preukázaní zhody vlastností vr. uvedenia názvu a adresy lomu, |
- požaduje sa predložiť bezplatnú vzorku predmetu plnenia o množstve min 500g pochádzajúcu z lomu, z ktorého dodávateľ predkladá doklad o preukázaní zhody výrobku. |
7. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky vrátane požadovanej vzorky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - 5. Špeciálne drvené kamenivo, doklady" |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- vzorku predmetu plnenia doručí dodávateľ osobne alebo poštou na adresu objednávateľa uvedenú v rámcovej dohode uzatvorenej prostredníctvom systému EKS, |
- najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS, |
8. Termín dodania tovaru: |
- požadovaná lehota dodania: do 5. pracovných dní na miesto plnenia odo dňa doručenia čiastkovej výzvy - objednávky predávajúcemu. Nedodržanie tohto termínu považuje kupujúci za podstatné porušenie dohody, |
- minimálne množstvo jednej dodávky cca 25 ton. |
9. Objednávateľ pri každom odbere tovaru požaduje vystaviť vážny lístok. |
10. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie. |
11. Dodávateľ sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru. |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu množstva a kvality dodávaného tovaru. |
13. Objednávateľ má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s čiastkovou výzvou - objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predloženého dokladu o preukázaní zhody vlastností kameniva. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný objednávateľom a dodávateľom alebo ak tovar bol doručený prepravnou spoločnosťou, ktorú si dodávateľ na tento účel zabezpečil, tak aj podpisom pracovníka prepravnej služby, ktorý tovar doručil. |
14. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia objednávateľom v mieste dodania. |
15. Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list - vážny lístok, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste. |
16. Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru. |
17. Dodávateľ vystaví faktúru za odobraté množstvo kameniva sumárne za predchádzajúci mesiac v zmysle plnenia čiastkových výziev - objednávok. |
18. Prílohou faktúry budú dodacie listy vr. objednávateľom potvrdené vážne lístky za fakturované množstvo tovaru. |
19. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie rámcovej dohody. |
20. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
21. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
22. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodávaného tovaru v zmysle predložených dokladov o zhode vlastností tovaru podľa platných technických noriem a počas záručnej doby. |
23. Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť dňom písomne potvrdeného prevzatia tovaru objednávateľom. |
24. Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 5 pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
25. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto rámcovej dohody najneskôr však do 2 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2-dňovej lehote aj s odôvodnením. |
26. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 2 pracovných dní od uznania reklamácie. |
27. V prípade omeškania dodávateľa dodaním objednaného tovaru je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
28. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od rámcovej dohody: |
28a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
28b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
28c.) nedodržanie jednotkových cien, |
28d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- rozpis ocenenej položky (bod 1. vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, |
- doklad o zhode vlastností kameniva použitého ako kamenivo do bitúmenových zmesí s vlastnosťami požadovanými podľa STN EN 13043 v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (SK -vyhlásenie o parametroch, SK - certifikát), |
- čestné vyhlásenie uchádzača, že tovar bude dodávaný z lomu, ktorý musí byť totožný s dokladom o preukázaní zhody vlastností vr. uvedenia názvu a adresy lomu, |
- bezplatná vzorka predmetu plnenia o množstve min 500g pochádzajúca z lomu, z ktorého dodávateľ predkladá doklad o preukázaní zhody výrobku. |
28e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody, |
29. Ukončenie rámcovej dohody môže nastať: |
29a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
29b.) odstúpením od rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
29c.) odstúpením od rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme, |
29d.) ukončením rámcovej dohody dohodou zmluvných strán, ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení rámcovej dohody, pre ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení rámcovej dohody v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
30. Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom alebo dodávateľmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
Čaňa, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
3 552,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.04.2019 12:33
06.05.2019 10:00
06.05.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.04.2019 08:31 - Vstupná ponuka | 3 552,00 | € | Cena bez DPH |
03.05.2019 15:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 540,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: