Z201913824
OF-189417
zrušená
35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
Zabezpečenie práva na používanie SW Ensemble Enterprise
licencia, software, Ensemble Enterprise
Služba
1. Zabezpečenie práva na používanie SW Ensemble Enterprise
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie práva na používanie SW Ensemble Enterprise, práva na SW aktualizáciu a na služby technickej podpory formou predplatného (subscription). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ensemble Enterprise 8 Cores Multiserver - PROD | ks | 38 | ||
Ensemble Enterprise 8 Cores Multiserver - TEST | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zabezpečenie práva na používanie | SW Ensemble Enterprise, práva na SW aktualizáciu a na služby technickej podpory formou predplatného. |
Plnenie | 1x mesačne vopred. |
Plnenie | na základe vystavených písomných objednávok objednávateľa. |
Jednotka | sa rozumie licencia na 1 multiserver na 1 mesiac |
Názov |
Úspešný uchádzač do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody predloží: |
- Rozpis ročného a mesačného predplatného na licencie uvedené v bode 1 v € bez DPH, 20%DPH, a v € s DPH. |
- Zoznam oprávnených osôb a adresy pre elektronickú komunikáciu, ktoré sa týkajú plnenia RD. |
- Nepredloženie uvedených podkladov bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
- Potvrdenie od spoločnosti InterSystems (úradne overená kópia) o oprávnení poskytovateľa predávať SW produkty, ktoré sú predmetom zákazky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať služby výlučne na základe aktuálnych potrieb. Z uvedeného vyplýva, že objednávateľ nie je povinný odobrať služby tvoriace predmet RD v celom rozsahu, ani vyčerpať celý finančný objem RD. |
Plnenie sa považuje sa poskytnuté jeho prevzatím a podpísaním protokolu o zabezpečení práv na používanie SW Ensemble Enterprise, práv na SW aktualizáciu a na služby technickej podpory oprávnenou osobou za stranu objednávateľa. |
Fakturácia je dohodnutá mesačne, podľa reálne poskytnutého rozsahu služieb. Objednávateľ požaduje zasielanie mesačnej faktúry zodpovednému zamestnancovi objednávateľovi, ktorého kontaktné údaje budú oznámené dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti RD. |
Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom. |
V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania zmluvy známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu zmluvy, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia zmluvy, alebo sa zmenia údaje, týkajúce sa konkrétneho subdodávateľa, musí byť táto zmena odsúhlasená zmluvnými stranami formou písomného dodatku k zmluve. |
O každej zmene je dodávateľ povinný bezodkladne - najneskôr do 7 kalendárnych dní - písomne informovať objednávateľa, pričom je povinný zároveň predložiť objednávateľovi čestné vyhlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu zmluvy. Ak dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej dohodnutej zmluvnej ceny. |
Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
Zmluvné strany neposkytnú v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy žiadnej osobe akýkoľvek dar alebo výhodu. V prípade porušenia tohto záväzku jednou zmluvnou stranou môže druhá zmluvná strana od tejto zmluvy odstúpiť. |
Každá zmluvná strana sa zaväzuje bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si bude vedomá alebo bude mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení RD. |
Objednávateľ je oprávnený od rámcovej dohody odstúpiť aj v prípade: ak právnickej osobe bol uložený jeden alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor položiek podľa opisného formulára
251 215,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.04.2019 10:52
29.04.2019 10:50
29.04.2019 11:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.04.2019 10:15 - Vstupná ponuka | 251 176,80 | € | Cena s DPH |
29.04.2019 10:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 251 176,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: