00164429
Ústredie ľudovej umeleckej výroby
Obchodná 64, Bratislava, 81611, SVK
32270755
PaedDr. Stanislav Štelbacký
Aleja Slobodz 1887/40, Dolný Kubín, 02601, SVK
Komplexná plošná a ochranná deratizácia v období jar a jeseň ( 2x ročne) (2)
deratizácia, hubenie
Služba
1. Komplexná plošná a ochranná deratizácia v období jar a jeseň ( 2x ročne) BA, S, TL (2)
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie výkonu deratizácie v správe objednávateľa. Použite prípravky : Zabezpečenie výkonu deratizácie v správe objednávateľa. Použite prípravky: RATIMOR RB /pastové sáčky ( alebo ekvivalent). Použitie iných prípravkov po odsúhlasení objednávateľom. |
Všetky použité prípravky musia byť schválené CENTROM PRE CHEMICKÉ LÁTKY A PRÍPRAVKY, musia byť v čase použitia riadne schválené pre biocídne použitie. Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaní prác. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet objektov | počet | 4 | ||
Rozloha objektov | m2 | 2020 | ||
Deratizačné služby- zásah proti škodlivým hlodavcom v objekte /deratizácia (jarná, jesenná)/ | počet deratizácií vo všetkých objektoch v zmluvnom období | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Deratizačné služby | Nástrahy musia spĺňať predpisy o chemických látkach a toxických látkach a zmesí. |
Deratizačné služby | Všetky asanačné hygienické zásahy musia byť vykonávané odborne spôsobilými pracovníkmi. |
Deratizačné služby | Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ zabezpečil likvidáciu odpadu vznikajúceho pri vykonávaní služieb, ktoré sú predmetom zákazky v súlade s platnou legislatívou SR. |
Názov |
Kontaktné osoby objednávateľa a dodávateľa, presné adresy realizácie a Predbežný časový harmonogram plnenia budú odkomunikované elektronicky do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Konkrétne termíny realizácie služby, budú upresnené elektronicky najneskôr 10 dní pred termínom určenom v Predbežnom časovom harmonograme plnenia. |
Miesta realizácie - Bratislava Staré mesto (2x), Stupava, Tatranská Lomnica. |
Ak počas platnosti zmluvy dodávateľ zmení prípravky, je povinný ich oznámiť objednávateľovi do 24 hod. pred vykonaním objednaných služieb. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 dní od uzatvorenia zmluvy obchodné názvy použitých prípravkov. |
Nástrahy musia spĺňať predpisy o chemických látkach a toxických látkach a zmesí. |
Nápravné opatrenia z pochybenia dodávateľa budú vykonané bezodplatne |
Všetky asanačné hygienické zásahy musia byť vykonávané odborne spôsobilými pracovníkmi. |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb, ktorý bude priložený k faktúre. |
Všetky použité prípravky musia byť schválené CENTROM PRE CHEMICKÉ LÁTKY A PRÍPRAVKY, musia byť v čase použitia riadne schválené pre biocídne použitie. Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaní prác. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ zabezpečil likvidáciu odpadu vznikajúceho pri vykonávaní služieb, ktoré sú predmetom zákazky v súlade s platnou legislatívou SR. |
Podkladom pre úhradu ceny za vykonané služby bude preberací protokol, ktorý pripraví dodávateľ. V tomto protokole budú vyšpecifikované vykonané služby, ktoré dodávateľ vykonal a objednávateľ prevzal. |
Dodávateľ a prípadne jeho subdodávatelia sú povinní dodržiavať Nariadenie vlády č.355/2006 Z.z. o ochrane zamestnancov pred rizikami súvisiacimi s expozíciou chemickým faktorom pri práci. |
U dodávaných služieb musia byť dodržané technické a kvalitatívne charakteristiky stanovené v zmysle platných zákonov o ochrane zdravia ľudí a životného prostredia . Služby musia byť vykonané tak, aby bola zabezpečená a zachovaná zdravotná nezávadnosť. |
Dodávateľ predloží rozpis požadovaných služieb v zložení: názvy prípravkov, názov služby, cena za m2 bez DPH, výška DPH, cena za m2 s DPH, do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Jednotkový rozpis položiek služby v zložení: názov časti služby, jednotková cena bez DPH, cena celkom bez DPH, sadzba DPH, DPH a cena celkom s DPH (prípadne cena celkom ak nie je platca DPH) zaokrúhlené na 2 desatinné miesta |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa. |
Po vykonaní služby za každý objekt bude dodávateľom spolu s faktúrou za daný objekt doručený Protokol o vykonanej deratizácii. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po protokolárnom odovzdaní a prevzatí vykonanej deratizácie. Obojstranne podpísaný protokol bude tvoriť prílohu faktúry. |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaní prác. |
Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ doručí elektronicky kópiu platného Osvedčenia o odbornej spôsobilosti na prácu s prípravkami používanými pri deratizácii |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky. |
Splatnosť faktúr 30 dní od doručenia |
Obchodná 64, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.05.2019 10:00 — 30.11.2020 15:00
1,00 Rozsah v zmysle Technických vlastností (súbor)
768,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.04.2019 09:00
29.04.2019 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.04.2019 09:59 - Vstupná ponuka | 729,00 | € | Cena s DPH |
29.04.2019 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 729,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: