42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
35810408
CNC, a.s.
Borská 6, Bratislava, 84104, SVK
Nákup servisnej podpory pre diskové polia
Servisná podpora na 24 mesiacov, Dell diskové polia SC8000
Tovar
1. Nákup servisnej podpory pre diskové pole - SN GKW6NZ1
|
|
---|---|
Funkcia |
Servisná podpora pre Dell diskové pole SC8000, výrobné číslo SN GKW6NZ1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Trvanie | mesiac | 24 | ||
1. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: GKW6NZ1 | počet | 1 | ||
2. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: GJW6NZ1 | počet | 1 | ||
3. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: 97W2852 | počet | 1 | ||
4. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: 4NW6NZ1 | počet | 1 | ||
5. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: 6NW6NZ1 | počet | 1 | ||
6. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: 5NW6NZ1 | počet | 1 | ||
7. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: 5MW6NZ1 | počet | 1 | ||
8. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: 9NW6NZ1 | počet | 1 | ||
9. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: 7NW6NZ1 | počet | 1 | ||
10. Storage Center SW Base License Support, Výrobné číslo: GKW6NZ1 | počet | 1 | ||
11. Storage Center SW Expansion License Support, Výrobné číslo: GKW6NZ1 | počet | 1 | ||
12. Data Progression Base License Support, Výrobné číslo: GKW6NZ1 | počet | 1 | ||
13. Fasttrack Base License Support, Výrobné číslo: GKW6NZ1 | počet | 1 | ||
14. Data Progression Expansion License Support, Výrobné číslo: GKW6NZ1 | počet | 1 | ||
15. Fasttrack Expansion License Support, Výrobné číslo: GKW6NZ1 | počet | 1 | ||
16. Live Vol + RIRA Base License Support, Výrobné číslo: GKW6NZ1 | počet | 1 | ||
17. Live Vol + RIRA Expansion License Support, Výrobné číslo: GKW6NZ1 | počet | 1 | ||
18. REPLAY MGR ENTERPRISE License Support, Výrobné číslo: GKW6NZ1 | počet | 1 |
2. Nákup servisnej podpory pre diskové pole - SN 9LW6NZ1
|
|
---|---|
Funkcia |
Servisná podpora pre Dell diskové pole SC8000, výrobné číslo SN 9LW6NZ1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Trvanie | mesiac | 24 | ||
1. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: 9LW6NZ1 | počet | 1 | ||
2. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: 8NW6NZ1 | počet | 1 | ||
3. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: 36W2852 | počet | 1 | ||
4. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: 8LW6NZ1 | počet | 1 | ||
5. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: 6LW6NZ1 | počet | 1 | ||
6. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: 7LW6NZ1 | počet | 1 | ||
7. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: FHW6NZ1 | počet | 1 | ||
8. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: 8JW6NZ1 | počet | 1 | ||
9. ProSupport Plus and 4hr Mission Critical, Výrobné číslo: 5LW6NZ1 | počet | 1 | ||
10. Storage Center SW Base License Support, Výrobné číslo: 9LW6NZ1 | počet | 1 | ||
11. Storage Center SW Expansion License Support, Výrobné číslo: 9LW6NZ1 | počet | 1 | ||
12. Data Progression Base License Support, Výrobné číslo: 9LW6NZ1 | počet | 1 | ||
13. Fasttrack Base License Support, Výrobné číslo: 9LW6NZ1 | počet | 1 | ||
14. Data Progression Expansion License Support, Výrobné číslo: 9LW6NZ1 | počet | 1 | ||
15. Fasttrack Expansion License Support, Výrobné číslo: 9LW6NZ1 | počet | 1 | ||
16. Live Vol + RIRA Base License Support, Výrobné číslo: 9LW6NZ1 | počet | 1 | ||
17. Live Vol + RIRA Expansion License Support, Výrobné číslo: 9LW6NZ1 | počet | 1 |
Názov |
1. Dodanie bude jednorázovo. |
2. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky (dodanie do miesta plnenia, náklady na odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď). |
3. Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia tovaru výrobcom a technickými a funkčnými parametrami, ktorý bude následne schválený/neschválený objednávateľom do 3 pracovných dní. |
4. Lehota plnenia je od schválenia technických a funkčných parametrov objednávateľom do 14 kalendárnych dní. |
5. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
6. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky a ktoré bude plne kompatibilné s aktuálnym zariadením objednávateľa z dôvodu predĺženia servisnej podpory. Požadovaná servisná podpora skončila 31.12.2018 |
7. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5 a 6 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy. |
8. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
9. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, ktorú je povinný zaplatiť dodávateľ v prospech objednávateľa vo výške 10 % z ceny plnenia v prípade porušenia ustanovení 1 až 6 tejto zmluvy do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, alebo do 7 dní odo dňa odmietnutia prevziať zásielku, alebo do 7 dní odo dňa márneho uplynutia odbernej lehoty na prevzatie zásielky stanovenej doručovateľom. |
10. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi. |
11. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy je povinný k zaplateniu úroku z omeškania 0,05 % z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania v prospech objednávateľa, týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu. |
Trnavská cesta 100/II, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
02.05.2019 08:44 — 15.05.2019 08:47
1,00 Súbor
147 231,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.04.2019 08:56
29.04.2019 10:00
29.04.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.04.2019 09:24 - Vstupná ponuka | 145 000,00 | € | Cena bez DPH |
24.04.2019 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 145 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: