00166251
Výskumný ústav geodézie a kartografie v Bratislave
Chlumeckého, 4, Bratislava, 82662, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, stravné lístky, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach akceptujúcich stravné poukážky úspešného uchádzača. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
stravná poukážka - predpokladané množstvo | kus | 6260 | ||
stravná poukážka 1 ks - nominálna hodnota | eur | 4,20 | ||
počet poukážok v knižnej väzbe | kus | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Číselný resp. čiarový kód |
Názov |
1.1 Nominálna hodnota stravných poukážok a odobrané množstvo stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od zmien v právnych predpisoch a organizačných zmien objednávateľa. |
1.2 Objednávateľ má počas trvania zmluvného vzťahu právo požiadať o zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ktorá sa vykoná na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Dodávateľ je povinný tejto žiadosti objednávateľa vyhovieť. |
1.3 Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané v percente provízie dodávateľa, toto percento zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky nebude menené. |
1.4 Dodávateľ si je vedomý, že počas trvania tejto zmluvy objednávateľ nie je povinný odobrať celé množstvo stravných poukážok. Neodobratie predpokladaného množstva stravných poukážok dodávateľ nebude považovať za jemu spôsobenú škodu. |
1.5 Stravné poukážky nespotrebované následkom zmeny nominálnej hodnoty dodávateľ spätne odkúpi za rovnakú cenu, akú za ne objednávateľ zaplatil. |
2.1 Objednávanie stravných poukážok sa bude realizovať podľa potreby objednávateľa formou písomných objednávok zaslaných na emailovú adresu dodávateľa, alebo cez on-line systém dodávateľa. |
2.2 Dodávateľ v deň doručenia objednávky potvrdí objednávateľovi jej prijatie. |
2.3. Objednávka musí obsahovať číslo tejto zmluvy v EKS, číslo objednávky, množstvo a nominálnu hodnotu požadovaných stravných poukážok a adresu sídla objednávateľa a meno oprávnenej osoby objednávateľa, ktorá poukážky prevezme. |
2.4 Dodanie stravných poukážok do sídla objednávateľa zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od doručenia objednávky. |
2.5 Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní. |
2.6 Na predmet tejto zákazky objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby. |
2.7 Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom prevzatia stravných poukážok zodpovednou osobou objednávateľa. |
2.8 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa § 10 ods. 1 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a prílohy: objednávateľom odsúhlasený súpis dodaných stravných poukážok (dodací list) a fotokópia objednávky. |
2.9 V prípade, že predložená faktúra nebude obsahovať náležitosti a prílohy uvedené v predchádzajúcom bode, objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, ktorý je povinný vystaviť novú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
2.10 Splatnosť faktúry s uvedenými náležitosťami podľa bodu 2.8 tohto článku zmluvy je 21 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
2.11 Úhrada ceny za dodané stravné poukážky v zmysle tejto zmluvy bude realizovaná výhradne prevodným príkazom prostredníctvom Štátnej pokladnice na základe faktúry vystavenej dodávateľom a odsúhlasenej objednávateľom po dodaní stravných poukážok. |
3.1 Stravné poukážky sú platné pre obdobie vyznačené na každej stravnej poukážke. |
3.2 Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané; pri objednávke v 11. a 12. mesiaci príslušného kalendárneho roka je platnosť do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
3.3 Dodávateľ sa zaväzuje do 31.1. kalendárneho roka nasledujúceho po skončení doby platnosti stravných poukážok spätne odkúpiť v od objednávateľa stravné poukážky dodané podľa tejto zmluvy, alebo ich vymeniť za platné stravné poukážky v rovnakej nominálnej hodnote. |
3.4 V prípade spätného odkúpenia stravných poukážok dobropisuje dodávateľ objednávateľovi cenu, ktorú objednávateľ dodávateľovi za tieto poukážky zaplatil so splatnosťou do 14 dní. |
3.5 Dodávateľ sa zaväzuje spätný odkup stravných poukážok zrealizovať bez sankcie voči Objednávateľovi v akejkoľvek forme. |
4.1 Cena za jeden kus stravnej poukážky predstavuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR, výšku provízie v EUR a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. |
4.2 Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s plnením tejto zmluvy, vrátane nákladov za dopravu a doručenie stravných poukážok objednávateľovi, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, za prípadnú zmenu nominálnej hodnoty stravných poukážok a všetky ďalšie náklady. |
4.3 Žiadne iné náklady a poplatky si dodávateľ nebude účtovať. |
4.4 Výška provízie sa vyjadruje v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ktoré je nemenné počas celej doby trvania zmluvného vzťahu. |
4.5 Vzor tlačiva na vyčíslenie provízie poskytne odberateľ na vyžiadanie dodávateľa. Vyčíslenie percenta provízie bude obsahovať najmä tieto údaje: |
4.5.1 obchodné meno, sídlo (adresa), IČO, telefónne číslo a email objednávateľa, |
4.5.2 výšku sprostredkovateľského poplatku: v % (na 3 desatinné miesta) a v € vrátane DPH (na 5 desatinných miest), |
4.5.3 súťaženú nominálnu hodnotu stravovacej poukážky (4,20€), cenu za 1ks stravovacej poukážky vrátane sprostredkovateľského poplatku a vrátane DPH (na 5 desatinných miest). |
4.6 Zmluva je uzatvorená na dobu určitú: na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania celkového vysúťaženého finančného objemu, podľa toho čo nastane skôr. |
4.7 Od zmluvy môže odstúpiť ktorákoľvek zo zmluvných strán bez udania dôvodu, písomnou formou. Výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
5.1 Za porušenie tejto zmluvy podstatným spôsobom sa považuje: |
5.1.1 ak dodávateľ nepredloží objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy dokument potvrdzujúci, že má uzavretú zmluvu alebo dohodu s minimálne 10 zmluvnými zariadeniami na poskytovanie služieb hromadného stravovania v mestskej časti Bratislava-Ružinov s uvedením názvu, IČO a adresy zariadenia, |
5.1.2 ak dodávateľ nepredloží objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy vyčíslenie percenta provízie podľa bodu 4.5, |
5.1.3 ak dodávateľ nezabezpečí dodanie stravných poukážok do 5 pracovných dní od doručenia objednávky, |
5.1.4 ak dodávateľ nezabezpečí výmenu poškodených stravných poukážok podľa bodu 2.5 tohto článku zmluvy. |
5.2 Ak objednávateľ odstúpi od zmluvy podľa bodu 5.1 tohto článku zmluvy, prípadná nezrealizovaná objednávka bude považovaná za stornovanú. Dodávateľovi týmto nevznikne nárok na uplatnenie akéhokoľvek poplatku. |
Chlumeckého 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 kpl
26 292,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.04.2019 13:35
29.04.2019 13:30
29.04.2019 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.04.2019 14:20 - Vstupná ponuka | 26 292,00 | € | Cena s DPH |
29.04.2019 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 291,85 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: