00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
43959954
KORAKO plus, s. r. o.
Bielická 369, Partizánske, 95804, SVK
Pracovná obuv zdravotnícka
obuv, zdravotníctvo,
Tovar, Služba
1. Pracovná obuv zdravotnícka
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovná obuv určená do zdravotníckych zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pol. č.1 Pracovné sandále pánske pri dodržaní všetkých vlastností a parametrov | pár | 130 | ||
Pol. č.2 Pracovné sandále dámske pri dodržaní všetkých vlastností a parametrov | pár | 900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pol. č.1 | Perforované, uzatvorená špica, otvorená päta so zadným remienkom nastaviteľným na viac dĺžok |
Pol. č.1 | Zvršok : hladká usen s jemným dezénom |
Pol. č.1 | Podšívka : usňová alebo textilná |
Pol. č.1 | Podošva : podľa normy EN ISO 20347 OB E SRA |
Pol. č.1 | Farba : biela |
Pol.č.1 | Norma min. EN ISO 20347:2012 OB E SRA |
Pol.č.1 | Trieda ochrany: podľa normy EN ISO 20347 OB E SRA |
Pol. č.2 | Perforované, uzatvorená špica, otvorená päta so zadným remienkom nastaviteľným na viac dĺžok |
Pol. č.2 | Zvršok : hladká usen s jemným dezénom |
Pol. č.2 | Podšívka : usňová alebo textilná |
Pol. č.2 | Podošva : podľa normy EN ISO 20347 OB E SRA |
Pol. č.2 | Farba : biela |
Pol. č.2 | Norma min. EN ISO 20347:2012 OB E SRA |
Pol. č.2 | Trieda ochrany: podľa normy EN ISO 20347 OB E SRA |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu objednávateľa. |
2. Na adresu objednávateľa, najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom dodávateľ predloží : |
a) Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky vrátane typu tovaru, ktorý bude reálne dodaný - podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy s uvedením minimálne nasledovných údajov : názov položky predmetu zákazky, merná jednotka (MJ), počet MJ, typ ponúkanej položky predmetu zákazky, jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, vrátane DPH, cena celkom bez DPH a cena celkom vrátane DPH za príslušnú položku predmetu zákazky zaokrúhlená na dve desatinné miesta, celková cena v EUR bez DPH a celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky. |
2a. bod pokračovanie : Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu objednávateľa. Náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky musia byť premietnuté do jednotkových cien tovaru. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
b) Kontaktné údaje osoby poverenej dodávateľom zodpovedajúcej za plnenie zmluvy. |
c) Podrobný opis ponúkanej položky s uvedením údajov deklarujúcich požadované parametre, vlastnosti a hodnoty ponúknutej položky predmetu zákazky. |
d) Vzorky obuvi na porovnanie vlastností požadovaných v zákazke a na fyzické testovanie v prevádzke, veľkosti si upresní objednávateľ po uzatvorení zmluvy. |
e) Protokol o skúške, ktorým dodávateľ potvrdí zhodu predložených vzoriek a požiadaviek uvedených v zákazke, originál alebo úradne overenú kópiu. |
Dodanie tovaru požaduje objednávateľ dodať v niekoľkých samostatných dodávkach (min. 8 dodávok) počas platnosti zmluvy na základe e-mailom zaslaných čiastkových objednávok. |
3. Počet a veľkosti budú upresnené v čiastkových objednávkach. |
Jednotlivé dodávky musia byť uskutočnené najneskôr do 3 dní od doručenia a prevzatia objednávky dohodnutým spôsobom. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 13:00 hod. |
Zmluva bude ukončená dňom vyčerpania požadovaného množstva. |
4. Objednávateľ požaduje aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané nové, nepoužité a minimálne v špecifikácii uvedenej vo funkčných technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. |
5. Pri dodávke objednávateľ požaduje doloženie certifikátov, ktoré preukazujú splnenie vlastností požadovaných v opisnom formulári. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo skontrolovať predmet dodávky a prevziať iba tovar v súlade s predmetom zákazky, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. Dodávka tovaru bude prevzatá oprávnenými osobami objednávateľa na základe dodacieho listu a záručného listu. |
7. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád najneskôr do 14 dní od doručenia reklamácie. |
8. Dodávateľ spolu s tovarom dodá dodací list a faktúru, ktoré musia obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, cena za balenie bez DPH, s DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
9. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, podkladom pre vystavenie faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva a kvality predmetu zákazky, vrátane služieb s dodaním tovaru - dopravou na miesto plnenia a vyložením do skladu objednávateľa. |
10.Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb.§ 340 b ods.5 podľa osobitného zákona požadujeme úhradu splatnosti faktúr 60 dní, preddavky nebudú poskytnuté. |
11. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
12. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy uzatvorenej automatizovaným spôsobom ukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie neposkytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu poskytnutou cenou a cenou nižšou. |
13. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
14. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. |
15. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
1 030,00 pár
23 288,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.04.2019 13:10
29.04.2019 09:00
29.04.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.04.2019 19:05 - Vstupná ponuka | 23 288,00 | € | Cena bez DPH |
29.04.2019 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 569,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: