42181810
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, 81235, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Nákup hygienických potrieb
toaletný papier, skladané papierové uteráky, tekuté mydlo, dopravné služby (bez prepravy odpadu)
Tovar, Služba
1. Funkčná špecifikácia predmetu zákazky: hygienické potreby
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pol. č. 1: Toaletný papier Jumbo | ks | 5 000 | ||
Pol. č. 2: Papierové skladané utierky na ruky ZZ počet balení v kartóne - 20, počet útržkov v balení - 250 | kartón | 400 | ||
Pol. č. 3: Tekuté mydlo 5 l bandaska | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1: Toaletný papier Jumbo | farba: biela počet vrstiev: 2 materiál: 100% celulóza priemer kotúča: 19 cm |
Položka č. 2: Papierové skladané utierky na ruky ZZ | farba: biela alebo šedá počet vrstiev: 1 rozmer: 25x23cm |
Položka č.3: Tekuté mydlo | aróma: s arómou konzistencia: husté, nevytekajúce zo zásobníkov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť rozpis ceny -sadzba DPH, DPH, ceny s DPH a bez DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy pre každú položku jednotlivo, zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
Požaduje sa dodanie tovaru: - s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
Ekvivalentný výrobok verejný obstarávateľ pripúšťa len za podmienok, ak daný výrobok spĺňa kvalitatívne, technické a funkčné požiadavky na položky predmetu zákazky. Dôkazný prostriedok je na strane dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 14 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH. |
Splatnosť faktúry objednávateľ požaduje 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Námestie Ľ. Štúra 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
03.05.2019 10:00 — 15.05.2019 14:00
1,00 v zmysle opisného formulára
16 217,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.04.2019 14:46
30.04.2019 15:00
30.04.2019 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.04.2019 16:40 - Vstupná ponuka | 15 600,00 | € | Cena s DPH |
29.04.2019 16:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 320,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: