Z201913648
OF-191349
zrušená
00003328
Slovenská správa ciest
Dúbravská cesta 1152/3, Bratislava, 84104, SVK
Informačné tabule inštalované v exteriéri
informačné tabule, pamätné tabule
Tovar, Služba
1. Informačné tabule
|
|
---|---|
Funkcia |
Výroba, dodanie a inštalácia informačných tabúľ pre zabezpečenie publicity projektu počas realizácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
informačná tabuľa | ks | 5 | ||
rozmery | mm | 1500x3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | pozinkovaný plech so zahnutým lisovaným okrajom, trvácny, odolný voči poveternostným vplyvom a vandalizmu |
osadenie tabúľ | minimálne na 2 pozinkovaných stĺpoch vo výške spodného okraja minimálne1500 mm nad úrovňou terénu |
hĺbka osadenia tabúľ | hĺbka osadenia a rozmery betónového základu musia byť také, aby nemohlo dôjsť k mechanickému vyvráteniu alebo vyvráteniu vplyvom počasia |
grafický návrh - v súlade s pravidlami manuálu pre informatiku a publicitu | objednávateľ dodá požadovaný grafický návrh s textom: presný názov projektu, ciel, popis víťaznému uchádzačovi 3 dni po podpise zmluvy |
grafický návrh | konečné grafické spracovanie jednotlivých tabúľ musí byť pred ich vyhotovením schválené Objednávateľom |
Logá operačného programu sú k dispozícii na stránke príslušného operačného programu | https://www.opii.gov.sk/metodicke-dokumenty/manual-pre-komunikaciu-a-informovanie |
Logá a označenia musia zodpovedať povinným štandardom - dizajn manuál | https://www.opii.gov.sk/download/f/Dizajn%20manual%20OPII_verzia%201.1.pdf |
Názov |
Cena tabúľ musí byť vrátane dopravy na miesto určenia, ich dodanie / osadenie na mieste plnenia a všetkých ostatných nákladov . |
Termín výroby tabúľ je do 30 dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Termín osadenia informačných tabúľ po písomnej dohode s Objednávateľom. |
Grafický návrh jednotlivých tabúľ musí byť spracovaný v súlade s manuálom pre informovanosť a publicitu Riadiaceho orgánu pre OP Integrovaná infraštruktúra 2014-2019. |
Na dodací list a faktúru je dodávateľ povinný uviesť číslo zmluvy z EKS. |
Dodávateľ zašle Objednávateľovi faktúru po osadení poslednej informačnej tabule na mieste plnenia |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Objednávateľ si vyhradzuje neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Miletičova 19, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
03.06.2019 00:00 — 07.06.2019 00:00
5,00 ks
3 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.04.2019 08:42
02.05.2019 09:00
02.05.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: