00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
31560806
M I K R O H U K O , spol. s r.o.
Kollárova 11, Banská Bystrica, 974 00, SVK
Sada analógového komunikačného systému
analógový set, interkom, telefón
Tovar, Služba
1. Sada analógového komunikačného systému
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nového, nepoužívaného analógového komunikačného systému vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže, odskúšania funkčnosti systému a všetkých nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Analógový set - interkom - telefón | sada | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Zariadenie, ktoré umožňuje audio komunikáciu vrátnika a prichádzajúcej, resp. odchádzajúcej osoby do, resp. z, areálu | |
1.2. Zariadenie sa skladá z telefónu umiestneného na vrátnici a dvoch vonkajších jednotiek, umožňujúcich komunikáciu s vrátnicou pri príchode a odchode |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž, odskúšanie funkčnosti systému a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
8. Termín dodávky a presné miesto vyloženia a montáže tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. |
9. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
10. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
11. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
12. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti predmetu zmluvy v prostredí objednávateľa. |
13. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPET, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
03.05.2019 08:00 — 17.05.2019 15:00
1,00 súbor
1 133,76
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.04.2019 08:57
26.04.2019 15:00
26.04.2019 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.04.2019 09:08 - Vstupná ponuka | 1 133,76 | € | Cena s DPH |
25.04.2019 14:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 068,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: