30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Nákup originálnych a repasovaných tonerov pre nové aj existujúce tlačiarne
tonery, náplne do tlačiarní, tlačiarne
Tovar, Služba
1. Nákup originálnych a repasovaných tonerov pre nové aj existujúce tlačiarne
|
|
---|---|
Funkcia |
Originálne a repasované tonery, a spotrebný materiál do tlačiarní Hewlett Packard, OKI, Canon, Lexmark, Epson a Xerox. |
Originálne tonery a spotrebný materiál do tlačiarní sú vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky, nové, zabalené v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, nikdy nepoužité čo sa týka obalu aj obsahu. Originálne tonery spĺňajú ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a dobu archivácie. |
Repasované tonery sú vyrobené z originálnych použitých kaziet s výmenou optického valca, stierok a ostatných dielov potrebných k zabezpečeniu tlače podľa štandardu udaného pôvodným výrobcom kazety /počet strán a funkčnosť/. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ 718 BK | ks | 5 | ||
Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ 718 C | ks | 2 | ||
Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ 718 M | ks | 2 | ||
Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ 718 Y | ks | 2 | ||
Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ 728 | ks | 2 | ||
Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ 726 | ks | 1 | ||
Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ C-EXV 11 | ks | 1 | ||
Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ C-EXV 14 | ks | 1 | ||
Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ FX-10 | ks | 4 | ||
Repasovaný toner pre tlačiareň CANON - typ C-EXV 40 | ks | 5 | ||
HP originálny toner - typ 970 BK XL | ks | 2 | ||
HP originálny toner - typ 971 C XL | ks | 2 | ||
HP originálny toner - typ 971 M XL | ks | 2 | ||
HP originálny toner - typ 971 Y XL | ks | 2 | ||
HP originálny toner - typ CF214X | ks | 15 | ||
HP originálny toner - typ CF300A | ks | 3 | ||
HP originálny toner - typ CF301A | ks | 1 | ||
HP originálny toner - typ CF302A | ks | 1 | ||
HP originálny toner - typ CF303A | ks | 1 | ||
HP originálny toner - typ CF287X | ks | 15 | ||
HP originálny toner - typ CF226X | ks | 5 | ||
Repasovaný toner HP - typ CF283X | ks | 6 | ||
Repasovaný toner HP - typ CE255X | ks | 6 | ||
Repasovaný toner HP - typ CE505X | ks | 1 | ||
Repasovaný toner HP - typ HP-27 | ks | 1 | ||
Repasovaný toner HP - typ HP-28 | ks | 1 | ||
Repasovaný toner HP - typ Q5949X | ks | 1 | ||
Repasovaný toner HP - typ Q6470A | ks | 1 | ||
Repasovaný toner HP - typ Q6471A | ks | 1 | ||
Repasovaný toner HP - typ Q6472A | ks | 1 | ||
Repasovaný toner HP - typ Q6473A | ks | 1 | ||
Repasovaný toner HP - typ Q7581A | ks | 1 | ||
Repasovaný toner HP - typ Q7582A | ks | 1 | ||
Repasovaný toner HP - typ Q7583A | ks | 1 | ||
Repasovaný toner HP - typ Q7551X | ks | 1 | ||
Repasovaný toner HP - typ Q7553X | ks | 15 | ||
Repasovaný toner HP - typ Q2612A | ks | 20 | ||
Repasovaný toner HP - typ Q7570A | ks | 2 | ||
Repasovaný toner HP - typ CB436A | ks | 1 | ||
OKI originálny toner - typ 7131 | ks | 4 | ||
OKI originálny toner - typ 9460 BK | ks | 1 | ||
OKI originálny toner - typ 9460 C | ks | 1 | ||
OKI originálny toner - typ 9460 M | ks | 1 | ||
OKI originálny toner - typ 9460 Y | ks | 1 | ||
OKI originálny toner - typ ES 9160 | ks | 1 | ||
INÝ repasovaný toner - typ OKI 4191 | ks | 15 | ||
INÝ repasovaný toner - typ Lexmark 232 | ks | 1 | ||
INÝ repasovaný toner - typ EPSON C13S015337 (LQ-590) | ks | 1 | ||
INÝ repasovaný toner - typ Xerox 106R02773 | ks | 5 | ||
Spotrebný materiál - HP CF358A | ks | 1 | ||
Spotrebný materiál - HP CF359A | ks | 1 | ||
Spotrebný materiál - HP CF364A | ks | 1 | ||
Spotrebný materiál - HP CF365A | ks | 1 | ||
Spotrebný materiál - OKI 9160 DRUM DEV KIT-u (45009001 + 45008901 + 45108803) | ks | 5 | ||
Spotrebný materiál - OKI 01283601 ES4191 image drum | ks | 6 | ||
Spotrebný materiál - OKI 45456302 ES7131 image drum | ks | 2 | ||
Spotrebný materiál - OKI 45435104 ES7131 fuser | ks | 2 | ||
Spotrebný materiál - HP C1N58A | ks | 1 | ||
Spotrebný materiál - HP D7H14A | ks | 1 | ||
Spotrebný materiál - HP CF254A | ks | 4 | ||
Spotrebný materiál - HP B5L52A | ks | 8 | ||
Spotrebný materiál - HP L2718A | ks | 4 | ||
Spotrebný materiál - HP C1P70A | ks | 1 |
Názov |
1.Predmetom rámcovej dohody je dodanie originálnych a repasovaných tonerov, a spotrebného materiálu, ktorých detailná špecifikácia je uvedená vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy (ďalej len „tovar“) na adresu miesta plnenia: Bratislava. |
2.Presná adresa miesta plnenia a kontaktná osoba objednávateľa bude dodávateľovi oznámená do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody dodávateľovi. |
3.Pre potvrdenie zadanej špecifikácie objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody dokladovať: Vyhlásenia výrobcu zariadení, že tonery sú v súlade s normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711 (v závislosti od typu tonera) alebo technickou normou ISO/IEC 11798. Potvrdenie musí byť vystavené výrobcom zariadení a na IČO dodávateľa a bude obsahovať záväzok výrobcu, alebo zástupcu výrobcu v danom regióne, že prostredníctvom úspešného uchádzača garantuje uvedené požiadavky. |
3.a)Tonery musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie zariadenia pre ktoré sú určené. Ochranné známky sa musia nachádzať na každom tonery. Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tonery. Nedodržanie týchto povinností zo strany dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody. |
4.Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platných v Slovenskej republike. |
5.Dodávateľ je povinný pri dodávke originálnych tonerov dodržať všetky podmienky pre originálne tonery uvedené v rámcovej dohode. |
6.Dodávateľ je povinný zabezpečiť odber a ekologickú likvidáciu prázdnych tonerov. Náklady na odber a ekologickú likvidáciu prázdnych tonerov sú zahrnuté v kúpnej cene. |
7.Objednávateľ požaduje dodanie tovaru kompletne v zloženom stave. |
8.Tovar musí byť dodaný v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, ktoré sú schválené výrobcami príslušných zariadení. |
9.Objednávateľ požaduje predložiť certifikáty CE (vyhlásenie o zhode) potvrdené výrobcom, platné ISO certifikáty vystavené certifikačnou autoritou na úrovni 9001, 14001 do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
10.Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť potvrdenie od výrobcu tovaru že je autorizovaným dodávateľom tovaru, a to v lehote 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
11.Všetky certifikáty a dokumenty požadované objednávateľom musia byť predložené v slovenskom jazyku. |
12.Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody predložiť objednávateľovi podrobný rozpočet všetkých tovarov, v ktorom bude detailne špecifikovaná kúpna cena jednotlivých tovarov a číslo účtu na úhradu faktúry. Kúpna cena bude uvedená bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v prípade, ak je dodávateľ platiteľom DPH, kúpna cena bude navýšená o aktuálnu sadzbu DPH. |
13.Kúpna cena zahŕňa všetky náklady na tovar (poštovné, balné a iné) a dopravu až do miesta plnenia, vyloženie tovaru v mieste plnenia, taktiež náklady za odber a ekologickú likvidáciu prázdnych tonerových kaziet (ďalej len „kúpna cena“). Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa rámcovej dohody vznikli a ktoré nezahrnul do kúpnej ceny. |
14.Dodávateľ garantuje objednávateľovi pevnú kúpnu cenu tovarov počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody. |
15.V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby náklady na dopravu a všetky súvisiace poplatky zabezpečuje a hradí dodávateľ. |
16.Celková cena za dodanie tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť celkovú kúpnu cenu uvedenú v rámcovej dohode (ďalej len „celková kúpna cena“). Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody. |
17.Dodanie tovaru sa bude realizovať na základe objednávok. Objednávateľ pripúšťa čiastkové plnenie z rámcovej dohody. Na každé dodanie bude objednávateľom vystavená samostatná objednávka. |
18.Objednávateľ je povinný zaslať objednávku dodávateľovi poštou alebo e-mailom. Objednávka bude obsahovať minimálne nasledovné položky: názov a typové označenie konkrétneho druhu objednávaného tovaru, množstvo objednaného tovaru, termín dodania, cenu tovaru, presnú adresu miesta plnenia, poverenú osobu pre prevzatie tovaru, číslo telefónu poverenej osoby a fakturačné údaje objednávateľa. |
19.Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom objednávky objednať aj vyšší počet, alebo nižší počet jednotlivých druhov tovarov ako je uvedený v technickej a funkčnej špecifikácii predmetu zmluvy v závislosti na aktuálnej potrebe a za predpokladu dodržania celkovej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody. Objednávateľ nie je zaviazaný k odberu minimálneho množstva tovarov. |
20.Dodávateľ je povinný nasledujúci pracovný deň po dni doručenia písomnej objednávky od objednávateľa, písomne potvrdiť objednávateľovi príjem a akceptáciu objednávky. V potvrdení a akceptácii objednávky dodávateľ uvedie presný termín dodania tovaru. Objednávka sa považuje dodávateľom za akceptovanú aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky v zmysle predchádzajúcej vety. |
21.Dodávateľ je povinný dodať tovar do 10 pracovných dní od dňa potvrdenia prijatia objednávky. Nedodanie tovaru v lehote uvedenej v rámcovej dohode bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody. |
22.Objednávateľ potvrdí prevzatie tovaru svojim podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste. |
23.Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä popis a množstvo tovaru, čitateľné mená, priezviská a podpisy poverenej odovzdávajúcej osoby dodávateľa a poverenej preberajúcej osoby objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia tovaru. |
24.Po podpísaní dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, dodávateľ vyhotoví faktúru. |
25.Faktúru za dodanie tovaru je dodávateľ povinný vystaviť do 10 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvných stranami, . Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude podpísaný dodací list. |
26.Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle právnych predpisov o dani z pridanej hodnoty a účtovníctve. |
27.Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy na kúpnu cenu. Úhrada za dodanie tovaru bude zrealizovaná bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
28.Dodávateľ alebo ním poverená špedičná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru kontaktnou osobou objednávateľa, resp. osobou oprávnenou/poverenou na prevzatie tovaru. |
29.Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovné dni v čase od 8:00 do 14:30 hod. Ak dodávateľ dodá tovar, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú minimálnu technickú, funkčnú a/alebo osobitnú požiadavku objednávateľ si vyhradzuje právo tento tovar neprevziať. Objednávateľ písomne oznámi dôvod neprevzatia tovaru. Dodávateľ je následne povinný dodať tovar, ktorý spĺňa požadované minimálne požiadavky uvedené v technickej a funkčnej špecifikácii predmetu zmluvy a v osobitných požiadavkách na plnenie. |
30.Objednávateľ je oprávnený uložiť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5% z ceny objednávky za viac ako jeden deň omeškania s dodaním tovaru. V prípade, ak dodávateľ v objednávateľom určenej náhradnej lehote nedodá tovar spĺňajúci zadefinované požiadavky, objednávateľ považuje toto konanie za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od rámcovej dohody odstúpiť. Následne objednávateľ dodávateľovi udelí negatívnu referenciu v zmysle OPET. |
31.Objednávateľ je oprávnený uložiť zmluvnú pokutu za každé jedno porušenie rámcovej dohody a to vo výške 150 €. |
32.Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to bezhotovostne prevodom na bankový účet objednávateľa. Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
33.Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa, povinnosti zo strany dodávateľa uvedenej v rámcovej dohode, sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody, ktoré oprávňuje objednávateľa od rámcovej dohody odstúpiť. |
34.Závažné porušenie povinnosti zo strany dodávateľa v zmysle rámcovej dohody bude hodnotené negatívnou referenciou dodávateľa v zmysle OPET a objednávateľ následne vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky podľa OPET. |
35.Rámcová dohoda sa uzatvára na dobru určitú na obdobie 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní limitu bude objednávateľ bezodkladne informovať dodávateľa. |
36.Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvný vzťah môže okrem splnenia zaniknúť:a) písomnou dohodou zmluvných strán,b) odstúpením zo strany objednávateľa v prípade, že dodávateľ poruší svoje povinnosti uvedené v rámcovej dohode. Za podstatné porušenie v zmysle tohto bodu sa považuje každé porušenie povinnosti dodávateľa vyplývajúce zo znenia tejto rámcovej dohody,c) písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa aj bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je 15 kalendárnych dní a začína od prvého dňa nasledujúceho po dni, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
12,00 mesiac
19 983,32
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.04.2019 08:19
30.04.2019 11:00
30.04.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.04.2019 14:51 - Vstupná ponuka | 19 983,31 | € | Cena s DPH |
30.04.2019 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 983,30 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: