36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
00615803
R A D I X spol. s r.o.
Kremnička 36, Banská Bystrica, 97405, SVK
Operačná lampa vrátane kamerového systému a systému spracovania obrazu, zvuku a videa
operačná lampa vrátane kamerového systému
Tovar, Služba
1. Operačná lampa vrátane kamerového systému a systému spracovania obrazu, zvuku a videa
|
|
---|---|
Funkcia |
Operačná lampa vrátane kamerového systému a systému spracovania obrazu, zvuku a videa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Operačná lampa s 2 svietidlami. | |
2. Operačné svietidlo s LED svetelnými zdrojmi, integrovaným uchytením do stropu, s možnosťou zmeny polohy svietidiel kedykoľvek počas prevádzky s otočnými ramenami v rozsahu viacnásobnej rotácie o 360°. | |
3. Ľahko a jednoducho polohovateľné všetky ramená, horizontálne aj vertikálne s nastaviteľnými dorazmi polohovania. | |
4. LED zdroje svetla produkujúce studené svetlo s homogénnym svetelným poľom, s funkciou automaticky riadeného svetelného výkonu na kontinuálny konštantný svetelný výkon. | |
5. Beztieňový manažment. | |
6. Nastavenie intenzity osvetlenia a priemeru svetelného poľa dotykom na operačnom svietidle. | |
7. Svietidlá musia mať dvojkardanové prevedenie pre maximálnu manévrovateľnosť, bez obmedzenia. | |
8. Ovládanie operačnej lampy: | na lampe a aj na stene operačnej miestnosti. |
9. Energetická klasifikácia v ochrannej tried I. | |
10. Vyhotovenie svietidiel aj ramien odolné voči prachu a vlhkosti. | |
11. Kompaktný a hygienický tvar svietidiel, s minim. vplyvom na laminárne prúdenie a bez výstupkov a viditeľných spojovacích prvkov pre jednoduché čistenie a dezinfekciu. | |
12. Napájanie operačnej lampy samostatnými zdrojmi pre hlavné a satelitné svietidlo s automatickým prepínačom z hlavného na záložný zdroj. | |
13. Počet samostatných ramien operačnej lampy: | 3 ks |
14. Počet možných ramien uchytených v trojosej stropnej rúre ukotvenej v jednom bode: | 4 ks |
15. Výkon prvého hlavného svietidla: | 160 000 lux |
16. Výkon druhého hlavného svietidla: | aspoň 120 000 lux |
17. Výkon svietidiel v režime počas endoskopických výkonov: | do 500 lux |
18. Nastaviteľný priemer svetelného poľa: | aspoň 230 - 250 mm |
19. Intenzita svietidiel s plynulou reguláciou jasu oboch svietidiel . | |
20. Nosnosť každého samostatného ramena: | 20 kg |
21. Farebná teplota svietidla v rozsahu: | od 4100 do 4500 Kelvin |
22. Index farebnosti: | aspoň 95 Ra. |
23. Životnosť LED zdrojov svietidiel: | minimálne 40 000 hodín |
24. Rotácia všetkých ramien: | 360 st. |
25. Celkové zaťaženie stropu (kotvenie, ramená, svietidlá, displej) zaťaženie: | max. 100 kg |
26. Nástenný ovládač pre svietidlá aj kameru s možnosťou prepojenia na integrovaný systém ovládania operačnej sály. | |
27. Operačná lampa pripravená na prepojenia do centrálneho ovládacieho systému pre ovládanie výkonu, fokusu, synchronizácie oboch svietidiel ako aj integrovateľnej kamery. | |
28. Funkcia endoskopického svetla so zeleným odtieňom alebo bielym odtieňom. | |
29. Obe svietidlá operačnej lampy musia byť pripravené pre integráciu Full HD kamery s bezdrôtovým prenosom signálu s možnosťou jednoduchého premiestnenia kamery medzi svietidlami 2 - kĺbové prevedenie ramien svietidiel, neobmedzujúce polohovanie. | |
30. Kamera: | |
30.1 Full HD kamera. | |
30.2 CMOS čip kamery: | minimálne 1/2,8" |
30.3 Rotácia kamery minimálne stupne 310. | |
30.4 Medicínsky displej / monitor so sterilizovateľným držiakom (rúčkou) na samostatnom ramene s integrovanými káblami na príjem videosignálu z kamery o uhlopriečke: | 24“ až 26“ palcov |
30.5 Funkcia kamery Auto/Man/Zastavenie obrazu. | |
30.6 Kamera je odnímateľná z operačnej lampy a umiestnená v strede operačnej lampy, krytá sterilizovateľnou rúčkou pre operatéra. | |
30.7 Automatické zaostrovanie. | |
30.8 Samostatné rameno so sterilným ovládaním na monitor. | |
30.9 Ramená pre displej a príslušenstvo musia byť rovnakého vyhotovenia ako ramená pre svietidlá lámp, t.j. pevné otočné ramená + pružinové výškovo nastaviteľné ramená + držiaky (displeja a príslušenstva). | |
30.9.1 Nosnosť ramena pre displej /monitor: | minimálne 12 kg |
30.10 Ramená musia byť duté s prechodmi pre káble aj v mieste otočných kĺbov. | |
30.11 Ramená musia umožniť integrovanie káblov pre napájanie, video a prenos signálu - ethernet (z PACSu). |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY : |
1. Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
2. Požaduje sa jednorázové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného prístroja: |
2.1 v lehote uvedenej v Prílohe č. 2 - "Kalkulácia ceny" maximálne však do 90 dní od doručenia Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky dodávateľovi (ďalej len "Oznámenie"), |
2.2 v pracovných dňoch, |
2.3 v čase od 08:00 hod. do 14:30 hod., |
2.4 do sídla objednávateľa na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po uzavretí zmluvy), |
2.5 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 5 pracovných dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
2.6 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo zmluvy, ŠUKL kód (ak je to relevantné), MZ SR kód (ak je to relevantné), jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
3. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia zariadenia prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu zariadenia. |
4. Prevzatie dodaného zariadenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľa pri dodaní zariadenia, ostáva zariadenie vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi zariadenie riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve. |
5. Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku, záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
6. Súčasťou dodania zariadenia a/alebo dohodnutých služieb je aj povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi: |
- zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy, |
- kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpdesk", "Call centrum..." pre potreby plnenia zmluvy. |
7. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky (ak bola vyhotovená) objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
8. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. |
9. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného zariadenia a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením zariadenia do prevádzky (inštaláciou), zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím hardvéru a licencie k nim, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
11. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným uchádzačom (t.j. dodávateľom) po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk, resp. po elektronickej aukcii stane: |
dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže |
alebo |
dodávateľ, ktorý objednávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže, |
tak: |
11.1 objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, zašle objednávateľ dodávateľovi oznámenie, v ktorom potvrdí oprávnenie ním ponúknutej ceny; |
11.2 objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy. |
12. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "zariadenie") komplexnú záruku v trvaní uvedenom v Prílohe č. 2 - "Kalkulácia ceny", minimálne však v trvaní 24 mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. |
13. Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny za zariadenie vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadenie za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa predloženie dokladu, prostredníctvom ktorého preukáže oprávnenosť vykonávať autorizovaný servis. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
13.1 oprava vád a porúch zariadenia, t.j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
13.2 dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti, alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná dodávateľom, |
13.3 vykonanie štandardných vylepšení zariadenia odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia podľa rozhodnutia dodávateľa, vrátane vykonania servisných aktualizácií, t.j. servisný update softwarového vybavenia zariadenia, zároveň sa vyžaduje k splneniu uvedenej povinnosti poskytnutie súčinnosti objednávateľa, |
13.4 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov, |
13.5 vykonanie validácií a kalibrácií zariadenia (resp. jeho relevantných častí) s peridiocitou podľa odporučenia výrobcu zariadenia, min. však jedenkrát ročne, |
13.6 vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád uvedených v bode 19. tejto časti, |
13.7 vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
13.8 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
13.9 vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy, |
13.10 technická telefonická podpora v pracovných dňoch v rozsahu podľa bodu 13 tejto časti, a zároveň poradenstvo pri prevádzkovaní zariadenia prostredníctvom klientského pracoviska výrobcu v bežných pracovných dňoch. |
14. Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa. V prípade, ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je fax, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia faxovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, |
za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia faxovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady. |
15. V prípade použitia emailovej správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, ktorú tvrdí objednávateľ, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený k telefonickému hláseniu podporne nahlásiť nefunkčnosť alebo vadu zariadenia tiež zaslaním emailovej správy na emailovú adresu dodávateľa. |
16. Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie zariadenia do 48 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
16.1 V prípade, ak to povaha zariadenia umožňuje, dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie vady / poruchy pomocou vzdialeného prístupu. Dodávateľ je oprávnený začať odstraňovať vadu formou vzdialeného prístupu v lehote najneskôr do 12 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
17. Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
17.1 oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
17.2 oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 120 hodín. |
18. Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách vyššie uvedených. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: |
18.1 nedodržanie lehoty príchodu servisného technika alebo nezačatie odstraňovania vady formou vzdialeného prístupu : 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10% kúpnej ceny zariadenia a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa, |
18.2 nedodržanie dohodnutých lehôt na odstránenie vady : 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10% kúpnej ceny zariadenia a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa. |
19. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
20. Ak počas trvania záručnej doby, dôjde k vade, ktorá nespadá pod záručný servis, dodávateľ poskytne objednávateľovi telefonické poradenstvo, ktoré zahŕňa telefonické konzultácie pri riešení incidentov a problémov a hľadania riešenia pre odstránenie problému. V prípade, ak by objednávateľ ani po telefonickom riešení problému, nevedel tento problém odstrániť, dodávateľ zabezpečí vyslanie servisného technika do miesta inštalácie zariadenia, pričom servisný zásah je do jednej hodiny od nastúpenia na odstránenie problému poskytovaný bezplatne vrátane dopravy do/z miesta inštalácie zariadenia. |
V prípade, ak servisný zásah trvá dlhšie ako jednu hodinu od nástupu a súčasne sa nejedná o vadu spadajúcu pod záručný servis, je dodávateľ oprávnený si účtovať cenu servisnej hodiny uvedenú v Prílohe č. 2 - "Kalkulácia ceny" za každú ďalšiu hodinu trvania servisného zásahu vrátane do/z miesta inštalácie zariadenia, maximálne však 35 EUR bez DPH za každú ďalšiu hodinu. |
21. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
22. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
23. V prípade, že dodávateľ zľavu podľa predchádzajúceho bodu neposkytne do 60 dní od doručenia písomnej výzvy objednávateľa, bude sa takéto konanie dodávateľa považovať za porušenie jeho zmluvných povinností, pričom objednávateľ je oprávnený uplatniť si z tohto titulu u dodávateľa zmluvnú pokutu stanovenú vo výške zisteného rozdielu, t.j. rozdielu medzi poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
24. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
25. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle verejného obstarávateľa. |
==================================================================================================== |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky, resp. nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky predloží dodávateľ: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené doklady na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. E-mailová správa sa považuje za doručenú objednávateľovi momentom, kedy objednávateľ potvrdí prijatie e-mailovej správy odoslaním potvrdzujúceho e-mailu dodávateľovi. Objednávateľ je povinný doručiť dodávateľovi potvrdenie o prijatí e-mailu do 48 hodín, inak sa bude takýto email považovať za nedoručený. |
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKLADY - Operačná lampa vrátane kamerového systému a systému spracovania obrazu, zvuku a videa", |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a). |
1. Osobitná požiadavka č. 1: |
Všetky ponúkané produkty musia spĺňať verejným obstarávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky uvedené v časti 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 1 sa požaduje predložiť: |
1.1 Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky". Z vyplnenej Prílohy č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky" musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Objednávateľ bude akceptovať aj iný – ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne a výkonnostné charakteristiky, technické vlastnosti, parametre a hodnoty ako tie, ktoré požaduje. |
1.2 Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov. Prospektový materiál musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt v súlade s Prílohou č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky". |
2. Osobitná požiadavka č. 2: |
Všetky ponúkané produkty pre položku č. 1 musia spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na určený výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zároveň musia byť označené značkou CE, čím dané označenie deklaruje, že vlastnosti určeného výrobku spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na určený výrobok kladené a rovnako deklaruje, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 2 sa požaduje predložiť: |
2.1 U všetkých ponúkaných produktov položky č. 1 dodávateľ predloží doklad s názvom ES vyhlásenie o zhode a podklady k nemu, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
3. Osobitná požiadavka č. 3: |
Celková cena plnenia sa vypočíta ako súčet výsledných cien všetkých položiek predmetu zákazky, pričom výsledná cena príslušnej položky predmetu zákazky sa vypočíta ako súčin požadovaného počtu príslušnej položky predmetu zákazky so zmluvnou jednotkovou cenou ponúkaného produktu k príslušnej položke predmetu zákazky. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 3 sa požaduje predložiť: |
3.1 Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 2 – „Kalkulácia ceny". |
==================================================================================================== |
C. VYHODNOTENIE DOKLADOV Z HĽADISKA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí doklady z hľadiska splnenia požiadaviek na premet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom, z dokladov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE, |
b) objednávateľ môže elektronicky požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokladov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
06.05.2019 07:00 — 03.08.2019 15:00
1,00 ks
49 683,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2019 12:01
25.04.2019 13:00
25.04.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.04.2019 12:35 - Vstupná ponuka | 49 683,00 | € | Cena bez DPH |
25.04.2019 12:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: