00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
stravné lístky, dodanie stravných lístkov, stravovanie, poukážka
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,60 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 50000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje | rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok obsahuje | nominálnu hodnotu stravného lístka |
Doba platnosti stravných lístkov | pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli dodané |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najmenej 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | podľa prevádzkových potrieb objednávateľa. |
Názov |
01. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas na miesto určené v objednávke, a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
02. Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od doručenia objednávky. |
03. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, pričom odberateľ sa zaväzuje odobrať minimálne 1000 stravných lístkov na jednu čiastkovú výzvu a dodávateľ sa zaväzuje požadované množstvo dodať. |
04. Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať poštou, faxom alebo prostredníctvom internetu. |
05. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka, tým sa pomerne zvýši jednotková cena lístka na úkor zazmluvneného množstva stravných lístkov. |
06. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných lístkov sú započítané do provízie dodávateľa. |
07. Celková cena predmetu zmluvy v € vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
08. Celková cena predmetu zmluvy v € bez DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy bez DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
09. Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
10. Cena spolu stravných lístkov bez provízie v € je celková nominálna hodnota všetkých stravných lístkov, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
11. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
12. Celková cena za stravné lístky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných lístkov v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním stravných lístkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
13. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
14. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok. |
15. Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné lístky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných lístkov. |
16. Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalšieho poplatku. |
17. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
18. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní doručiť objednávateľovi rozpis štruktúry ceny vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH. |
19. Objednávateľ vyžaduje listinnú formu stravných lístkov, nepripúšťa ekvivalent, pretože jeho opis nie je nastavený na konkrétnu značku stravných lístkov. |
20. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
50 000,00 ks
180 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2019 08:30
26.04.2019 08:33
26.04.2019 08:48
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.04.2019 08:45 - Vstupná ponuka | 180 000,00 | € | Cena s DPH |
23.04.2019 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 179 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: