30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
31326650
TEMPEST a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Servisné a podporné služby
sieťové prvky, diskové polia
Služba, Tovar
1. Support Veritas technológií do 31.12.2019
|
|
---|---|
Funkcia |
Support Veritas technológií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. 1 Support Veritas Enterprise Vault Arch discovery, email mgmt user | ks | 700 | ||
1.2 Support Veritas Storage foundation Ent HA | ks | 6 |
2. Support Checkpoint appliance do 31.12.2019
|
|
---|---|
Funkcia |
Support Checkpoint appliance |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1 CPCES-CO-STANDARD-ADD | ks | 1 | ||
2.2 CPSB-NGTP-4800-1Y | ks | 1 | ||
2.3 CPSB-NGTP-4800-1Y-HA | ks | 1 |
3. Support EMC Storage VNX 5300 do 31.12.2019
|
|
---|---|
Funkcia |
Support EMC Storage VNX 5300 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3.1 SKEMC-SUP-RNW | ks | 2 |
4. Support Cisco technológií do 31.12.2019
|
|
---|---|
Funkcia |
Support Cisco technológií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4.1 Catalyst4500E 7 slot chassis for 48Gbps/slot, fan, | ks | 3 | ||
4.2 Catalyst 6500 Enhanced 4-slot chassis,5RU,no PS | ks | 2 | ||
4.3 ASA 5520 Appliance with SW, HA, 4GE+1FE, 3DES/AES | ks | 2 | ||
4.4 ASA 5515-X with SW, 6GE Data, 1 GE Mgmt, AC, 3DES/AES | ks | 3 |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa nadobudnutia účinnosti do 31.12.2019. |
1.2 Dodávateľ do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží: |
1.2.1 zoznam osôb, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) pre realizáciu služby. |
1.2.2 doklad o oprávnení poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. |
1.2.3 potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (v detaile pre každú ponúkanú položku) s tým, že ponúkaná služba je poskytovaná v rámci štandardných obchodných kanálov výrobcu a vzťahujú sa na službu štandardné záručné podmienky výrobcu. |
1.2.4 potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (pre každú ponúkanú obchodnú značku tovarov), že je oprávnený poskytovať servis na zariadenia uvedené v technickej špecifikácii. |
1.3 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
II. CENA |
2.1 Dodávateľ predloží do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy objednávateľovi: |
2.2 položkový rozpočet podľa predloženej špecifikácie, v ktorom pre jednotlivé položky uvedie: a) jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvy - Zmluvná cena. |
2.3 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytnutie služby o hodnotu DPH. |
2.4 Cena predmetu plnenia zohľadňuje všetky náklady spojené s plnením zmluvy. |
2.5 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítali do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
III. FAKTURÁCIA |
3.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená dodávateľom do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
3.2 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2017 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
3.3 Splatnosť faktúry za riadne poskytnutú službu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne poskytnutej služby za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
3.4 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. Objednávateľ e-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi dodávateľovi do troch pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. |
3.5 Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
IV. PORUŠENIE ZMLUVY |
4.1 V prípade, že dodávateľ neposkytne službu tak, ako bola požadovaná, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% zo zmluvnej ceny, minimálne však 5000,00 € za každý takýto prípad, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
4.2 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu 4.1. Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania služby vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
4.3 Zmluvná pokuta podľa bodov 4.1. Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, prípadne ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ. |
4.4 V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10% zmluvnej ceny, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté. |
4.5 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinnosti Dodávateľom, Objednávateľ vyhotoví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov/Referencie" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti Dodávateľom. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
5.1 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v aktuálne platných Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
5.2 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä, ak dodávateľ nepredloží doklady a potvrdenia špecifikované v bode I. a II. Osobitných požiadaviek na plnenie do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5.3 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak dodávateľ poskytuje službu v rozpore s požadovanou Technickou špecifikáciou predmetu zákazky alebo službu neposkytne vôbec. |
5.4 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak je dodávateľ v omeškaní, tzn. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa. |
5.5 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
5.6 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
5.7 Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
5.8 Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade dodania/poskytnutia iného tovaru/služby podľa tejto zmluvy, neprevziať tovar/službu. |
5.9 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Námestie slobody č. 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
31.12.2019 23:59
1,00 projekt
113 820,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.05.2019 10:16
20.05.2019 09:00
20.05.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.05.2019 23:00 - Vstupná ponuka | 113 814,00 | € | Cena s DPH |
16.05.2019 12:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 113 802,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: