00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Nové licencie a podpora pre virtualizačnú platformu VMware vSphere vo verzii Enterprise Plus a pre softvérovo definované diskové pole VMware vSAN vo verzii Advanced alebo ekvivalent kompatibilný s existujúcim prostredím.
VMware vSphere, VMware vSAN
Tovar, Služba
1. 8 ks Academic VMware HCI Kit 6 Advanced (Per CPU) HCI-ADV-CPU-A,8 ks Academic Production Support/Subscription for VMware HCI Kit 6 Advanced (Per CPU) for 1 year HCI-ADV-CPU-P-SSS-A
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nové licencie Academic VMware HCI Kit 6 Advanced (Per CPU) alebo kompatibilné v celkovom počte 8 jednotiek (na 8 procesorov) |
2. Popdora Academic Production Support/Subscription for VMware HCI Kit 6 Advanced (Per CPU) na 1 rok v celkovom počte 8 jednotiek (na 8 procesorov) |
3. Komponent riešenia č.1 - Softvérovo definované, vysoko dostupné škálovateľné diskové pole |
4. Architektúra riešenia - Diskové pole ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí umožňovať pripojenie k serverom bez potreby použitia technológie Storage Area Network; |
Rozšíriteľnosť diskového poľa musí podporovať architektúru SCALE OUT, s rozšírením aspoň na 64 nodov diskového poľa, rozširovanie musí byť podporované v režime online, bez prerušenia poskytovaných služieb; |
Jednotlivé nody diskového poľa musia podporovať technológiu SCALE IN, rozširovaním počtu diskových skupín a fyzických diskov; |
Softvérový kód diskového poľa musí byť integrovaný natívne vo virtulizačnom hypervizore. Diskové pole musí byť uspôsobené na prevádzku bez potreby inštalácie virtuálnych serverov alebo bez dedikovaných appliance, vytvárajúcich a poskytujúcich diskové služby; |
Diskové pole musí byť schopné prevádzky na certifikovanom HW rôznych výrobcov (minimálne HP, IBM, Supermicro, Cisco, Dell); |
Požaduje sa podpora pre využívanie diskovej kapacity pre externe pripojené servery cez ISCSI; |
Požaduje sa podpora fyzických diskov typu SAS, SATA, SSD, NVMe, NVRAM; |
Požaduje sa podpora politík pre riadenie kvality prístupu na diskové pole; |
Požaduje sa podpora deduplikácie a kompresie priamo v softvéri; |
Požaduje sa podpora natívnej enkrypcie dát bez nutnosti inštalácie ďalšieho softvéru pre šifrovanie dát. |
5. Vysoká dostupnosť - Riešenie musí umožňovať zmeny úrovne redundancie dát v rámci klastra diskového poľa v ľubovoľný okamžik počas prevádzky; |
Riešenie musí byť funkčné ako vysoko dostupné. Riešenie musí podporovať automatizovanú bezvýpadkovú prevádzku pri zlyhaní jednotlivých súčastí riešenia vrátane celých nodov diskového poľa; |
Požaduje sa podpora replikácie dát diskového poľa na vzdialenú lokalitu; |
Požaduje sa podpora úrovne ochrany dát RAID1, RAID5 a RAID6 alebo inej technicky a kvalitatívne porovnateľnej technológie pri distribúcii dát v rámci klastra diskového poľa. |
6. Manažment a prevádzka - Diskové pole musí umožňovať plnohodnotné riadenie a monitorovanie v rámci centralizovaného manažment nástroja pre prostredie hypervizora; |
Inštalácia a konfigurácia diskového poľa musí byt realizovateľná formou nástroja s grafickým prostredím, bez potreby použitia CLI a scriptov. |
7. Kompatibilita - Požaduje sa natívna podpora pre Veeam Backup and Replication. |
8. Komponent riešenia č.2 - Komplexná vysoko dostupná virtualizačná platforma pre servery |
9. Kompatibilta - Virtualizačná platforma ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí podporovať serverový hardware rôznych renomovaných výrobcov (minimálne však: HP, IBM, Lenovo, Supermicro, Cisco, Dell); |
Podpora virtuálnych serverov s operačným systémom RedHat, SUSE Linux & SUSE Linux Enterprise, Ubuntu, CentOS, CoreOS, Mandriva, Windows Server 2012- 2019; |
Podpora aplikačných systémov minimálne Oracle DB, MS SQL a Veeam Backup and Replication; |
Funkcionality a formáty ponúknutého riešenia musia byť na 100% kompatibilné s aktuálne používanou virtualizačnou platformou objednávateľa – VMWare VSphere 6.0 Enterprise Plus. |
10. Vysoká dostupnosť - Prostredie musí vedieť fungovať v konfigurácii High Availability - pri výpadku niektorého zo serverov musí byť zabezpečená automatická obnova prevádzky virtuálnych serverov na inom serveri virtualizačnej platformy v rovnakej kvalite; |
Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi hypervizor nodmi bez prerušenia prevádzky; |
Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi rôznymi diskovými oddielmi bez prerušenia prevádzky; |
Požaduje sa podpora automatického a dynamického umiestnenia virtuálnych serverov v rámci virtualizačného klastra podľa záťaže, bez prerušenia prevádzky virtuálnych serverov; |
Požaduje sa podpora v hypervizore pre memory balooning a over-provisioning; |
Požaduje sa možnosť replikácie virtuálneho servera do cloudového prostredia v rámci centralizovaného manažment nástroja; |
Požaduje sa podpora synchrónneho zrkadlenia virtuálneho servera na úrovni hypervizora. |
11. Bezpečnosť - Požaduje sa natívna podpora enkrypcie virtuálnych serverov v rámci centralizovaného manažmentu prostredia; |
Požaduje sa podpora single-sign-on autentifikácie pre prístup do manažment rozhrania a podpora pre role-based prístup používateľov; |
Požaduje sa podpora secure-boot technológie pri štarte hypervízora. |
12. Manažment - Požaduje sa centralizovaný manažment prostredia umožňujúci správu viacerých virtualizačných prostredí a virtualizačných clustrov súčasne; |
Všetky potrebné funkcionality pre konfiguráciu a prevádzku hypervizora musia byť k dispozícii v rámci grafického webového rozhrania manažment nástroja, bez potreby využitia CLI alebo scriptov; |
Prostredie manažment nástroja musí umožňovať monitorovanie prevádzkového stavu prostredia, výkonových a kapacitných charakteristík v grafickom rozhraní s možnosťou vytvárať automatické notifikácie pre správcov virtualizačného prostredia. |
13. Spoločné osobitné požiadavky pre kompontenty č.1 a č.2 |
14. Podpora - Požaduje sa výrobcom poskytovaná technická podpora pre riešenia v slovenčine minimálne počas pracovných dní v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident minimálne NBD (nasledujúci pracovný deň). Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu; |
Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a emailom; |
Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory v slovenčine; |
Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi zamestnávanie aspoň dvoch osôb s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu). |
15. TCO - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia riešenia, záplaty, aktualizácie, podpora a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"); |
Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu, tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, sú v TCO zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením 5 správcov do 5 pracovných dní od dodania v rozsahu minimálne 40 hodín prezenčného kurzu. Tieto náklady znáša dodávateľ; |
Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu sú v TCO ďalej zahrnuté všetky náklady na súvisiace práce a na nevyhnutný upgrade a obstaranie všetkého softvéru a hardvéru potrebného k plnej funkčnosti celého virtualizačného prostredia objednávateľa. Tieto náklady znáša dodávateľ; |
Pri dodaní ekvivalentu je povinnosť preukázania 100% ekvivalencie na strane dodávateľa bez akýchkoľvek vyvolaných nákladov alebo potrebnej súčinnosti u objednávateľa; |
Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi jednotkové ceny predmetu zákazky a podrobnú cenovú kalkuláciu nákladov označených vyššie ako TCO. |
16. Implementácia - Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu požaduje objednávateľ, aby implementácia a prevádzka alternatívneho riešenia nenarušila jeho zavedené interné IKT procesy; |
Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný projekt implementácie a migrácie „na kľúč“ so špecifikáciou termínov, zodpovedností, personálneho pokrytia prác a kvalifikovaného odhadu potrebného rozsahu prác v ekvivalentoch FTE. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje práva predložený projekt posúdiť a v prípade odôvodnených pochybností vrátiť dodávateľovi na prepracovanie; |
Za ekvivalent považujeme taký softvér, ktorý okrem identických funkcionalít hyperkonvergovaného riešenia zabezpečujúcich funkcionalitu softvérovo definovaného úložiska a virtualizačného hypervizora (minimálne v rozsahu vyššie vymenovaných parametrov zákazky) dosahuje aspoň v posledných 12 mesiacoch rovnaký alebo lepší výkon a prevádzkovú spoľahlivosť v nesponzorovaných výskumoch renomovaných medzinárodných testovacích organizácii (napr. Enterprise Strategy Group, Gartner...); |
Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov. |
17. Licencie - V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA. |
18. Prehlásenie - Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania. Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list). Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom. |
Predložená technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť či je predmet plnenia, ktorý chce dodávateľ dodať, v zhode so zmluvnými požiadavkami objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Centrum informačných technológií UK, Šafárikovo námestie 6, 814 99 Bratislava 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
26.04.2019 09:00 — 02.05.2019 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
51 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.04.2019 14:11
23.04.2019 15:00
23.04.2019 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.04.2019 15:38 - Vstupná ponuka | 50 980,00 | € | Cena bez DPH |
17.04.2019 15:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 50 980,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: