30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
31326650
TEMPEST a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Dodávka licencií eOffice - Outlook konektor vrátane technickej podpory
Licencia, podpora
Tovar, Služba
1. Licencie eOffice - Outlook konektor
|
|
---|---|
Funkcia |
Licencie eOffice - Outlook konektor |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet koncových používateľov | ks | 1200 |
2. Konfigurácia prepojenia mailového systému Outlook
|
|
---|---|
Funkcia |
Konfigurácia prepojenia mailového systému Outlook |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Analýza a návrh, nasadenie a konfigurácia, testovanie, podpora pri nasadení do produkcie | ks | 1 |
3. Podpora Software Maintenance Advanced (SLA 8x5)
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora Software Maintenance Advanced (SLA 8x5) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Podpora Software Maintenance Advanced (SLA 8x5, t.j. 8 osobohodín päť pracovných dní v týždni) do 25.11.2022 | ks | 1 |
Názov |
1. Cena za predmet zmluvy zahŕňa všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy vrátane dopravy. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť písomne v listinnej podobe potvrdenie resp. certifikát oprávňujúci dodať licencie k produktu eOffice - Outlook konektor. Predmetné potvrdenie resp. certifikát je možné preukázať aj formou zaslania oskenovaného originálu vydaného výrobcom pre dodávku požadovaného druhu licencií prostredníctvom elektronickej pošty objednávateľovi. |
3. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby osoby, prostredníctvom ktorých zabezpečuje plnenie zmluvy, komunikovali v slovenskom alebo českom jazyku. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať licencie eOffice - Outlook konektor vrátane konfigurácie prepojenia mailového systému objednávateľa (položka č. 1 a položka č. 2 funkčnej a technickej šopecifikácie predmetu zmluvy) najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu predmetu zmluvy vrátane jej kontaktných údajov v rozsahu najmenej: meno, priezvisko, email, telefónne číslo. |
6. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi kontaktnú osobu vrátane jej kontaktných údajov v rozsahu najmenej: meno, priezvisko, email, telefónne číslo. |
7. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru za časť predmetu zmluvy – položka č. 1 a položka č. 2 funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy naraz, a to najneskôr do 15 dní odo dňa protokolárneho odovzdania tejto časti predmetu zmluvy v súlade s bodom 4 osobitných požiadaviek na plnenie. |
8. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru za časť predmetu zmluvy – položka č. 3 funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy raz ročne vopred, a to počnúc prvým dňom kalendárneho mesiaca, ktorý nasleduje po kalendárnom mesiaci, v ktorom došlo k plneniu predmetu zmluvy v zmysle bodu 4 osobitných požiadaviek na plnenie. |
9. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech dodávateľa. |
10. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákona o DPH"), resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
11. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o DPH. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy a dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto objednávky. |
13. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať. |
14. Porušenie povinností v zmysle bodu 2, 3, 4, 5, 12, a 13 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava - Staré Mesto, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
23.04.2019 15:15 — 23.05.2019 15:16
1,00 komplet
91 450,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.04.2019 15:18
18.04.2019 15:20
18.04.2019 15:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.04.2019 13:57 - Vstupná ponuka | 91 450,00 | € | Cena bez DPH |
17.04.2019 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 91 450,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: