Z201913087
OF-191173
zrušená
00166197
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK
Servis ( profylaxia) multifunkčných zariadení XEROX WC 5740
Servis ( profylaxia ) multifunkčných zariadeniach XEROX WC 5740
Služba
1. Servis multifunkčných zariadení XEROX WC 5740
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis ( profylaxia ) multifunkčného zariadenia XEROX WC 5740 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčné zariadenie XEROX WC 5740 | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Multifunkčné zariadenie XEROX WC 5740 | Odborné čistenie odsávaním prachu a prefúkaním stlačeným vzduchom všetkých komponentov. |
Multifunkčné zariadenie XEROX WC 5740 | Jemné čistenie fotocitlivých dielcov - optické válce, prenosové pásy, zapekacie jednotky, všetky prevodové a vodiace kolieska. |
Multifunkčné zariadenie XEROX WC 5740 | Upgrade SW |
Multifunkčné zariadenie XEROX WC 5740 | Obhliadka a zistenie závad |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Trenčín. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa doručiť kontaktnej osobe objednávateľa platné potvrdenie, certifikát alebo iný doklad o tom, že dodávateľ je autorizovaným servisným partnerom spoločnosti Xerox a je oprávnený/autorizovaný vykonávať údržbu, záručný a pozáručný servis zariadení značky Xerox |
Na poskytnuté služby sa vzťahuje záruka 3 mesiace, pričom dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutých služieb. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť písomný podrobný protokol o poskytnutí služby. Súčasťou protokolu musí byť rozpis poskytnutých služieb, zoznam zistených závad a návrh na výmenu opotrebovaných dielov (pokiaľ je potrebný) pre každé zariadenie zvlášť. Protokol o poskytnutí služby potvrdený zástupcom objednávateľa je podkladom pre fakturáciu ceny služby. |
Dodávateľ zašle faktúru na adresu miesta plnenia, ktorá je zároveň aj korešpondenčná adresa, v prípade potreby budú fakturačné údaje oznámené písomne. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú sumu za položku. |
Splatnosť faktúry v zmysle obchodných podmienok E T je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Kniežaťa Pribinu č. 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
26.04.2019 13:41 — 30.04.2019 13:41
1,00 položka
478,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.04.2019 14:24
23.04.2019 13:42
23.04.2019 13:57
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: