35541016
Košický samosprávny kraj
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
45344710
ECOHolding s.r.o.
Tolstého 2, Košice, 04001, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, zabezpečenie stravovania zamestnancov
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EUR | 3,60 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok v nominálnej hodnote 3,60 € na 12 mesiacov | ks | 55200 | ||
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EUR | 4,80 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok v nominálnej hodnote 4,80 € na 12 mesiacov | ks | 339 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka | v papierovej forme |
stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | číselný alebo čiarový kód |
stravná poukážka obsahuje | minimálne štyri ochranné prvky proti falšovaniu |
stravná poukážka obsahuje | poučenie pre spotrebiteľa upravujúce možnosť jeho použitia |
stravná poukážka obsahuje | kalendárny rok platnosti stravnej poukážky |
doba platnosti stravných poukážok | rok 2019, rok 2020 |
doba platnosti stravných poukážok | stravné poukážky dodané v mesiacoch november a december príslušného kalendárneho roku musia byť vydané s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roku |
odoberanie stravných poukážok | mesačne formou písomných objednávok |
Názov |
1. K plneniu rámcovej dohody dôjde na základe písomných objednávok objednávateľa / objednávky budú zaslané poskytovateľovi písomne, v ktorých objednávateľ určí presné množstvo stravných poukážok, ktoré mu má poskytovateľ dodať. |
2. Poskytovateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa a to v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 15,00 hod. |
3. Poskytovateľ zabezpečí dodanie stravných poukážok do 48 hodín od podania objednávky. |
4. Objednávanie stravných poukážok spôsobom personalizácie - obálka na meno každého zamestnanca jednotlivo, v množstve a v nominálnej hodnote uvedenej v objednávke. |
5. Poskytovateľ je počas platnosti rámcovej dohody povinný zabezpečovať poskytovanie stravovacích služieb prostredníctvom zoznamu zmluvných stravovacích zariadení, obchodov s potravinami a pod., ktorý je povinný aktualizovať vždy k poslednému dňu príslušného kalendárneho polroku alebo na vyžiadanie. Poskytovateľ sa zaväzuje, že na základe žiadosti objednávateľa uzavrie zmluvu s akýmkoľvek ďalším stravovacím zariadením, obchodom s potravinami a pod. (ďalej len „zariadenia“) podľa požiadavky objednávateľa. |
6. Fakturovaná celková cena za predmet rámcovej dohody je určená súčinom celkovej ceny za jeden stravný lístok (poukážku) vrátane provízie v Eur s DPH a počtom dodaných a objednávateľom odobratých stravných lístkov (poukážok). Provízia (odmena) je poplatok za všetky služby súvisiace so zabezpečením predmetu rámcovej dohody vyjadrený % z nominálnej hodnoty predmetu rámcovej dohody a to najmä, ale nielen: personalizácia, náklady na tlač, balenie, doprava na miesto plnenia, poistenie, poplatok za vystavenie faktúr a iné, teda všetky poskytovateľom vynaložené náklady. |
7. Výšku nominálnej hodnoty stravných lístkov (poukážok) si počas platnosti rámcovej dohody vyhradzuje stanoviť objednávateľ v písomných objednávkach podľa platných právnych predpisov na území SR, ako aj v súlade so svojimi rozpočtovými a finančnými možnosťami. V prípade akejkoľvek zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka zostane percentuálna výška provízie (odmeny) počas celej doby platnosti rámcovej dohody nezmenená. |
8. Úhradu za predmet rámcovej dohody bude objednávateľ realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej poskytovateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s dodacím listom, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Úhrada faktúry za dodaný predmet rámcovej dohody bude vykonaná v lehote splatnosti, a to do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny celkového množstva odobratých stravných lístkov (poukážok) a/alebo ich nominálnej hodnoty, v závislosti od zmeny príslušných platných právnych predpisov upravujúcich predmetnú oblasť, ako aj od počtu zamestnancov a od jeho rozpočtových a finančných možností. |
10. Poskytovateľ je povinný od objednávateľa spätne odkúpiť stravné lístky (poukážky) najneskôr do 31. januára roka nasledujúceho po roku vyznačenom na stravnom lístku (poukážke) a uhradiť mu späť finančnú čiastku zodpovedajúcu sume, ktorú objednávateľ za stravné lístky (poukážky) zaplatil. V súvislosti s vrátením nepoužitých stravných lístkov nevzniká uchádzačovi právo na storno poplatky ani na náhradu iných nákladov. |
11. Poskytovateľ je povinný poskytovať bezodplatne poradenské služby súvisiace s predmetom zákazky. |
12. Neakceptovanie zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka poskytovateľom je dôvod na odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody. |
13. V prípade, že sa poskytovateľ dostane do omeškania s plnením predmetu rámcovej dohody je objednávateľ oprávnený požadovať od poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z ceny uvedenej na objednávke, so splnením ktorej sa poskytovateľ dostal do omeškania, za každý a to aj začatý deň omeškania až do splnenia, pričom mu vzniká aj právo odstúpiť od rámcovej dohody. |
14. V prípade že sa poskytovateľ dostane do omeškania s odstránením vadného plnenia v lehote stanovenej objednávateľom je objednávateľ oprávnený požadovať od poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z ceny uvedenej na objednávke, na základe ktorej poskytovateľ poskytol vadné plnenie, za každý a to aj začatý deň omeškania až do odstránenia vadného plnenia. Zároveň má objednávateľ právo od tejto rámcovej dohody odstúpiť. |
15. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo na náhradu škody spôsobenej porušením povinnosti, pre prípad porušenia ktorej bola dohodnutá; náhrada škody môže byť uplatňovaná objednávateľom voči poskytovateľovi v plnej výške. |
16. Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
17. Požaduje sa predložiť štruktúrovaný rozpočet ceny stravnej poukážky (osobitne pre nominálnu hodnotu 3,60 EUR a 4,80 EUR) do 5 dní od uzavretia rámcovej dohody nasledovne: 1) Výška provízie v percentách, 2) Výška provízie v EUR bez DPH, 3) DPH z provízie v EUR pri sadzbe DPH 20 %, 4) Cena za 1 ks stravného lístka (poukážky) vrátane provízie v EUR bez DPH, 5) Cena za 1 ks stravného lístka (poukážky) vrátane provízie v EUR s DPH |
Námestie Maratónu Mieru 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
243 771,77
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.04.2019 09:31
18.04.2019 12:00
18.04.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.04.2019 09:47 - Vstupná ponuka | 243 771,00 | € | Cena s DPH |
15.04.2019 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 243 739,21 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: