45737967
Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec
Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Nákup kancelárskeho papiera
kancelársky papier
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier do tlačiarenských a kopírovacích zariadení atramentových a laserových |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky papier formát A4 - trieda "A" | balík | 921 | ||
počet listov papiera v balíku | ks | 500 | ||
belosť | CIE | 145 | 160 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer A 4 | 210-297 mm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, požiadavkám na tovar v zmysle technickej špecifikácie a pod.), je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť Dodávateľovi takto dodaný tovar, a to na náklady Dodávateľa. Objednávateľ je povinný skontrolovať si dodaný tovar a v prípade nedodržania technickej špecifikácie dodaného tovaru si Objednávateľ vyhradzuje právo vrátiť Dodávateľovi dodaný tovar, a to na náklady Dodávateľa a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar najneskôr do 10 dní od doručenia objednávky Dodávateľovi. Presný deň a hodinu dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi písomne (e-mailovou správou) alebo telefonicky aspoň 1 pracovný deň vopred. Objednávateľ sa zaväzuje prevziať dodaný tovar v termíne oznámenom mu Dodávateľom prostredníctvom oprávneného zástupcu Objednávateľa, ktorý prevzatie tovaru potvrdí svojim podpisom na dodacom liste. V prípade, že Dodávateľ vopred neoznámi Objednávateľovi dodanie tovaru podľa druhej vety tohto bodu, Objednávateľ je oprávnený tovar neprevziať, |
pričom náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej zásielky a jej opätovným doručením znáša v plnom rozsahu Dodávateľ. V takom prípade je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar v náhradnom termíne tak, aby bola zachovaná dodacia lehota max. 10 dní, vrátane povinnosti Dodávateľa oznámiť vopred presný deň a hodinu náhradného dodania tovaru Objednávateľovi. |
Dodávateľ bude dodávať tovar Objednávateľovi na základe doručenej písomnej čiastkovej výzvy - objednávky, v rozsahu a v lehote špecifikovanej v objednávke. Objednávky sa budú realizovať elektronickou poštou na adresu dodávateľa oznámenú podľa bodu 2. Osobitných požiadaviek na plnenie. Zadávanie čiastkových výziev - objednávok, bude s nepravidelnou periodicitou a objemami podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodávať Objednávateľovi tovar na základe jednotlivých očíslovaných objednávok tak, aby bol tovar z každej jednotlivej očíslovanej objednávky dodaný naraz,kompletný a |
a spolu s faktúrou dodacím listom. Dodací list musí okrem iných náležitostí obsahovať aj odvolávku na číslo objednávky Objednávateľa, na základe ktorej bol tovar dodaný. |
Objednávateľ požaduje dobu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od vyčerpania finančného objemu predpokladanej ceny hodnoty zákazky, najviac však na dobu do 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika
29.04.2019 00:00 — 29.04.2020 00:00
921,00 balík
2 766,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.04.2019 08:05
24.04.2019 09:00
24.04.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.04.2019 10:15 - Vstupná ponuka | 2 766,60 | € | Cena s DPH |
15.04.2019 15:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 736,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: