00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Rozširujúca pamäť RAM
Hardvér, RAM, pamäť
Tovar, Služba
1. Rozširujúca pamäť RAM
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je obstaranie nových originálnych rozširujúcich pamätí RAM „Lenovo ThinkSystem 32GB TruDDR4 2666 MHz (2Rx4 1.2V) RDIMM“ (ďalej len „tovar/ry“ alebo „zariadenie/zariadenia“) a poskytnutie služieb súvisiacich s predmetom zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Ekvivalenty sa nepripúšťajú – objednávateľ realizuje predmetné obstarávanie z dôvodu nutnosti rozšírenia operačnej pamäte existujúcej serverovej platformy. Objednávateľ vychádza z koncepcie budovania internej serverovej platformy. Je nevyhnutné, aby bola zaručená kompatibilita s existujúcimi zariadeniami, softvérom, komunikačnou infraštruktúrou a softvérová manažovateľnosť nových zariadení s existujúcim softvérom a zároveň boli dodržané záručné podmienky spoločnosti LENOVO na existujúce zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Tovar 1 (rozširujúca pamäť RAM) – „Lenovo ThinkSystem 32GB TruDDR4 2666 MHz (2Rx4 1.2V) RDIMM“ | ks | 56 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické vlastnosti | Všetky technické vlastnosti zariadení/tovarov sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ktoré musí zariadenie/tovar spĺňať/dosahovať, ak nie je uvedené inak |
1. Technické vlastnosti Tovaru 1 (rozširujúca pamäť RAM) – „Lenovo ThinkSystem 32GB TruDDR4 2666 MHz (2Rx4 1.2V) RDIMM": | podľa položky |
1.1 Veľkosť pamäte | 32 GB |
1.2 Pamäťová technológia | DDR4 SDRAM |
1.3 Napätie pamäte | 1,20 V |
1.4 Rýchlosť pamäte | 2666 MHz |
1.5 Kontrola chýb | ECC |
1.6 Spracovanie signálu | registrovaný |
1.7 Podporované zariadenie | Server |
1.8 Počet kolíkov | 288-pin |
1.9 Variantné riešenie | nepripúšťa sa |
1.10 Záruka | 2 roky výmenou chybného tovaru za nový tovar s doručením nového tovaru do sídla objednávateľa do 48 hodín od nahlásenia chyby tovaru |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať nové originálne rozširujúce pamäte RAM „Lenovo ThinkSystem 32GB TruDDR4 2666 MHz (2Rx4 1.2V) RDIMM“ (ďalej len „tovar/ry“ alebo „zariadenie/zariadenia“) objednávateľovi a poskytnúť súvisiace služby v požadovanom rozsahu a kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
1.2 Dodávateľ prehlasuje, že je autorizovaným a certifikovaným partnerom výrobcu dodávaného zariadenia, že je oprávnený predávať a inštalovať tieto zariadenia na území Slovenskej republiky. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodávané tovary budú nové, originálne tovary od výrobcu tovarov tejto obchodnej značky, nepoužívané, nepoškodené, nerozbalené, v originálnych neporušených obaloch od výrobcu týchto tovarov a bez známok porušenia originálnych lepiacich pások a ochranných prvkov od výrobcu týchto tovarov. |
Zároveň dodávateľ prehlasuje, že tovary nebudú recyklované, repasované, renovované, otvorené, zapnuté, opätovne zabalené, prebalené do iných obalov, ako od výrobcu týchto tovarov. |
1.3 Predmetom zmluvy je súčasne poskytnutie služieb súvisiacich s plnením predmetu zákazky v minimálnom rozsahu: - Dodanie tovaru do miesta plnenia predmetu zákazky; - Vyloženie tovaru v mieste plnenia predmetu zákazky; - Poskytovanie záruky spôsobom uvedeným v Technickej špecifikácií predmetu zákazky; - Predloženie potrebných dokladov, potvrdení, dokumentov a informácií podľa tejto zmluvy. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi jednotkové ceny jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
2.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien tovarov a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
2.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.1 a 2.3 OPNP do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
2.5 Dodávateľ musí disponovať výrobcom predpísanými technickými podmienkami na používanie tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy. |
2.6 Dodávateľ musí disponovať vyhlásením o zhode technickými špecifikáciami na tovary, ktoré sú predmetom zákazky alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vystavené v súlade s týmto zákonom. |
2.7 Ak sa na dodávané tovary nevystavuje vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami alebo ani iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo objednávateľ má pochybnosti o pôvode tovaru, jeho originalite (pravosti) alebo originálnom balení od výrobcu tovaru príslušnej obchodnej značky, |
objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa predloženie originálneho dokumentu vystaveného výrobcom tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy, kde výrobca tovarov písomne vyhlási, že dodávané tovary sú originálne tovary vyrobené výrobcom príslušnej obchodnej značky a že, sú v originálnom balení od výrobcu príslušnej obchodnej značky. Dokument požadujeme predložiť právne overený, že sa jedná o originál, ak nie je vyhotovený v slovenskom jazyku, požadujeme jeho úradné preloženie do slovenského jazyka. |
2.8 Dodávateľ musí disponovať potvrdením alebo certifikátom o platnosti záruky poskytovanej výrobcom tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy, na požadované obdobie a zároveň poskytne link na webový nástroj pre overenie záruky poskytovanej výrobcom ak je dostupná. |
2.9 Dodávateľ musí disponovať potvrdením alebo certifikátom alebo iným dokladom potvrdený výrobcom v slovenskom jazyku, potvrdzujúci skutočnosť, že je autorizovaným a certifikovaným partnerom výrobcu dodávaného zariadenia, že je oprávnený predávať a inštalovať tieto zariadenia na území Slovenskej republiky. |
2.10 Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o predloženie potrebných dokumentov podľa bodov 2.5 až 2.9 OPNP. |
2.11 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 2.10 OPNP do 7 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie týchto dokumentov prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy, ak nie je dohodnuté inak. |
2.12 Nesplnenie povinností podľa odseku 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovary podľa Technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s podmienkami uvedenými v tejto zmluve najneskôr do 30 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, ak nebude dohodnuté inak podľa bodu 5.3 OPNP. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a riešenia záručného servisu tovarov, ich meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia na základe uzatvorenej zmluvy zverejnenej na www. crz.gov.sk. |
5.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia v sídle objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:30 do 15:00 hod. ak nie je dohodnuté inak. |
5.3 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy. |
Oznamovanie zmien termínov dodania predmetu tejto zmluvy zo strany dodávateľa musí byť v písomnej podobe doručené na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k zmene termínu plnenia predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa. |
5.4 Tovary musia byť dodávané nové, nepoužívané, nepoškodené, v originálnych neporušených obaloch výrobcu zariadení, vrátane štandardného príslušenstva a návodu na používanie tovarov v slovenskom alebo českom jazyku. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný, otvorený, zapnutý, opätovne zabalený. |
6. PREVZATIE PREDMETU ZÁKAZKY |
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou podpísaných preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, názov tovaru, model tovaru, objednávateľ preberá/nepreberá plnenie predmetu zmluvy *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, čitateľne paličkovým písmom meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa. |
6.3 Ak Objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
6.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa po skutočnom dodaní tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy. |
7. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
7.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy. |
7.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na tovary podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy po dobu 2 rokov plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na preberacom protokole bez výhrad objednávateľa podľa bodu 6.4 OPNP) a to výmenou chybného tovaru za nový tovar s doručením nového tovaru do sídla objednávateľa do 48 hodín od nahlásenia chyby tovaru dodávateľovi. |
7.3 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
7.4 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
7.5 Zamestnanci dodávateľa sú povinní riadiť sa záväzným predpisom o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy. |
7.6 Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis tovarov v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba tovaru, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu tovarov a dodávateľ je povinný zabezpečiť výmenu chybného tovaru bezplatne, najneskôr do 48 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia chyby objednávateľom, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
7.7 Reklamácia chyby tovaru musí obsahovať nasledovné údaje: a) číslo a dátum uzavretia zmluvy, b) názov a typ tovaru, c) podrobný opis, ako sa chyba prejavuje, d) prílohu - oskenovaný preberací protokol z preberacieho procesu tovaru, e) kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu tovarov, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
7.8 Dodávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za chyby, ktoré boli spôsobené neodbornou prevádzkou, obsluhou a údržbou objednávateľa. |
7.9 Objednávateľ má právo neprevziať tovar, ktorý má v čase preberania viditeľne poškodený obal alebo obal tovaru je otvorený, alebo má objednávateľ podozrenie, že obal tovaru bol otvorený a opätovne uzatvorený. |
7.10 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa z tejto zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30% z ceny plnenia predmetu tejto zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od tejto zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
Opakované porušenie zmluvnej povinnosti, za ktorú bola zmluvná pokuta už uložená, nebráni uloženiu ďalšej zmluvnej pokuty za rovnaké porušenie zmluvnej povinnosti, ak ju dodávateľ neodstránil ani v dodatočnej primeranej lehote, resp. ak sa zmluvné strany nedohodli na inej lehote. |
8. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
8.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
8.2 Celková cena predmetu zmluvy je konečná a v celkovej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace a vynaložené s dodaním predmetu zmluvy (napr. clá, daňové poplatky, DPH, správne poplatky, dopravné náklady, ekologická likvidácia odpadu, licenčné práva, záruka, ostatné súvisiace poplatky, služby súvisiace s plnením predmetu zmluvy). |
8.3 Dodávateľ vystaví Objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. Preberací protokol podľa bodu 6.4 OPNP tvorí prílohu faktúry. Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
8.4 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, čísla preberacích protokolov, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. Splatnosť faktúry je 30 dní od dátumu doručenia faktúry Objednávateľovi. |
8.5 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.3 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
8.6 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
8.7 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy a zákazky. |
9. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
9.1 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12.06.2019 15:00
56,00 ks
60 144,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.04.2019 08:38
17.04.2019 12:00
17.04.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.04.2019 12:33 - Vstupná ponuka | 60 144,00 | € | Cena s DPH |
17.04.2019 11:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 60 120,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: