17335345
Slovenský pozemkový fond
Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Zabezpečenie služby ochrany sietí a dodávka zariadení Fortigate
ochrana sietí, informačné systémy, sieťové bezpečnostné prvky
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie služby ochrany sietí a dodávka zariadení Fortigate
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie dvoch zariadení FortiGate, ktoré budú redudantne zapojené pre zabezpečenie služieb ochrany sietí objednávateľa. Na uvedených zariadeniach budú prevádzkované služby: konektivita do siete Govnet, firewall a segmentácia siete, prístup do privátnych sieti /vládny cloud/, prepojenie jednotlivých lokalít objednávateľa, riadenie wifi sieti, filtrovanie/blokovanie webových stránok, riadenie bezpečnosti podnikových aplikácií. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické požiadavky: | FG 1000D |
GbE RJ45 Switch Porty | min. 16 |
USB Porty (Klient/Server) | min. 1/2 |
Konzola (RJ45) | min. 1 |
Lokálne úložisko | min. 256 GB SSD |
Systémové požiadavky:Firewall priepustnosť (1518/512/64 byte UDP paketov) | min. 20/20/9 Gbps |
Firewall latencia (64 byte UDP parketov) | max. 3 μs |
Firewall priepustnosť (pakety za sekundu) | min. 49.5 Mpps |
Počet súbežných relácií (TCP) | min. 11 miliónov |
Nové relácie za sekundu (TCP) | min. 280 000 |
Firewall politiky | min. 100 000 |
IPSec VPN priepustnosť (512 bajtové pakety) | min. 25 Gbps |
Gateway-to-Gateway IPSec VPN tunely | min. 20 000 |
Client-to-Gateway IPSec VPN tunely | min. 100 000 |
SSL-VPN priepustnosť | min. 3.6 Gbps |
Súbežný SSL-VPN uživatelia (doporučené max.) | 10 000 |
IPS priepustnosť (http/ Enterprise mix) | min. 5.0 Gbps |
Priepustnosť aplikačnej kontroly | min. 14 Gbps |
Virtuálne domény (Default / Max) | 10 / 250 |
Konfigurácia vysokej dostupnosti | aktívne/aktívne, aktívne/pasívne/klastrovanie |
Firewall v súlade s | FCC Part 15 Class A, C-Tick, VCCI, CE, UL/cUL, CB |
Certifikácie firewall | ICSA Labs: Firewall, IPsec, IPS, Antivirus, SSL-VPN;USGv6/IPv6 |
Zariadenie Firewall musí byť dodané s podporou | 24x7 FortiCare and FortiGuard UTM Bundle 1rok |
Implementácia, inštalácia, konfigurácia, integrácia, migrácia, testovanie, podpora počas testovacej prevádzky, podpora počas 12 mesiacov: Príprava a návrh riešenia | Spúšťanie projektu a príprava (harmonogram, kickoff...), zmapovanie súčasného stavu konfigurácie, návrh riešenia a jeho odsúhlasenie |
Implementácia, inštalácia, konfigurácia, integrácia, migrácia, testovanie, podpora počas testovacej prevádzky, podpora počas 12 mesiacov: Inštalačné a konfiguračné práce | Zarackovanie, fyzická inštalácia, pripojenie do existujúcej siete, vytvorenie používateľských mien, upgrade na aktuálnu verziu, pripojenie do FortiCloud (FortiGuard) + zaliecencovanie, |
Implementácia, inštalácia, konfigurácia, integrácia, migrácia, testovanie, podpora počas testovacej prevádzky, podpora počas 12 mesiacov: Inštalačné a konfiguračné práce | Vytvorenie HA clustra, nastavenie notifikačných emailov, nastavenie pravidiel záloh konfigurácie, dokumentácia, zaškolenie správcov systému |
Implementácia, inštalácia, konfigurácia, integrácia, migrácia, testovanie, podpora počas testovacej prevádzky, podpora počas 12 mesiacov: Podporné činnosti | Projektové vedenie, riadenie rizík |
Implementácia, inštalácia, konfigurácia, integrácia, migrácia, testovanie, podpora počas testovacej prevádzky, podpora počas 12 mesiacov :Podpora riešenia počas doby 12 mesiacov od nasadenia | Pravidelná profylaxia, incidenti, doba odozvy do 4 hodín v pracovnom čase, nahlasovanie incidentov na helpdesk dodávateľa |
Analýza a migrácia pravidiel z existujúceho riešenia: | MPLS na pobočkách, internet na centrále, analýza pripojenia GovNetu a z toho vyplývajúce NATovanie, analýza aktuálnych nastavení IPS, SSL inspection, aktualizácia dokumentácie o používaní pravidiel |
Analýza a migrácia testovania Remote Access, resp. Site2Site VPN spojení: | Prepojenie s AD za účelom overovania používateľov, aktualizácia dokumentácie o architektúru riešenia |
Nastavenie pokročilých bezpečnostných pravidiel a ich otestovanie: | Intrusion prevention, SSL inspection + inštalácia certifikátu internej CA, Web filtering, antivírus kontrola predchádzajúcej komunikácie, doplnenie dokumentácie o bezpečnostné pravidlá |
Analýza prostredia, inštalácia, konfigurácia, integrácia, migrácia, testovanie povýšenia verzie VMware vSphere a vCenter: Príprava a návrh riešenia | Spúšťanie projektu a príprava (harmonogram, kickoff...), zmapovanie súčasného stavu konfigurácie, návrh riešenia a jeho odsúhlasenie |
Analýza prostredia, inštalácia, konfigurácia, integrácia, migrácia, testovanie povýšenia verzie VMware vSphere a vCenter: Príprava a návrh riešenia | dokumentácia, zaškolenie správcov |
Analýza prostredia, inštalácia, konfigurácia, integrácia, migrácia, testovanie povýšenia verzie VMware vSphere a vCenter: Podporné činnosti | Projektové vedenie, riadenie rizík |
Názov |
Záruka: 12 mesiacov, v mieste inštalácie, 24x7 s dobou opravy do 24h od nahlásenia poruchy. |
Celková cena predmetu zákazky / zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady Dodávateľa predmetu zákazky spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky / zmluvy (vrátane dopravy na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v mieste plnenia, inštalácia a zaškolenie, likvidácia obalového odpadu, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľovi predmetu zákazky nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky / zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom predmetu zákazky zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, že dodávateľ predmetu zákazky ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po účinnosti zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky / zmluvy o hodnotu DPH. |
Ak je Dodávateľ predmetu zákazky identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ predmetu zákazky nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ predmetu zákazky nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
V prípade ak cena Dodávateľa predmetu zákazky bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky / zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o verejnom obstarávaní") Dodávateľ predmetu zákazky je povinný predložiť na požiadanie Objednávateľa predmetu zákazky v lehote určenej Objednávateľom predmetu zákazky doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 Zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
Ak Dodávateľ predmetu zákazky v čase stanovenom Objednávateľom predmetu zákazky nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky / zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť Objednávateľovi predmetu zákazky kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
Miestom dodania je Bratislava; presnú adresu s kontaktnou osobou Objednávateľ predmetu zákazky poskytne Dodávateľovi predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase Objednávateľa (8:00 - 16:00 h). |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa predmetu zákazky. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ predmetu zákazky nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ predmetu zákazky. |
Dodávateľ predmetu zákazky dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Do 3 (troch) dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa kópie všetkých certifikátov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predloží originály, resp. úradne osvedčené kópie. Všetky certifikáty musia byť vydané a potvrdené výrobcami ponúkaného tovaru, resp. uznanými certifikačnými autoritami. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu, že je autorizovaný / certifikovaný na dodávku a inštaláciu ponúknutých zariadenia a ponúkaného softwaru/. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal schopnosti s realizáciou predmetu zákazky. |
Do 3 (troch) dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa prospekt/prospekty zariadení, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej „prospekt“); hodnoty uvedené v prospekte/prospektoch musia byť potvrdené výrobcom, alebo inou príslušnou autoritou v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného plnenia. |
Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané riešenie je plne kompatibilné s existujúcim riešením. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt Plnenia a/alebo certifikát, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného Plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2 % zo zmluvnej ceny, minimálne však 500 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Objednávateľ predmetu zákazky požaduje predložiť certifikáty CE ponúkaných hardvérových zariadení, potvrdené výrobcom zariadení, platné certifikáty ISO 9001, ISO 20000 a ISO 27001 dodávateľa predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodanie špecifikovaného softvéru bez možnosti predkladania ekvivalentných riešení z dôvodu existujúceho softvérového vybavenia; plnej integrácie, kompatibility a funkcionality softvéru v existujúcich datacentrách a zálohovacom riešení bez nutnosti ďalších vyvolaných nákladov. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný. |
Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si Objednávateľ predmetu zákazky vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ predmetu zákazky akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej kontraktačnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú Objednávateľom predmetu zákazky uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zákazky / zmluvy. |
Úhrada za predmet zákazky / zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe Dodávateľom predmetu zákazky vyhotovenej a doručenej faktúry.Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom Objednávateľa predmetu zákazky alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ predmetu zákazky vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu Objednávateľa predmetu zákazky. |
Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ Dodávateľovi predmetu zákazky do 3 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy.Dodávateľom predmetu zákazky vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade,ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje,Objednávateľ predmetu zákazky má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie,resp. opravu,dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú,resp.doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.Objednávateľ predmetu zákazky má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie,resp.opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú,opravenú,resp.doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
Objednávateľ predmetu zákazky upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar a poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky a upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. V opačnom prípade je Objednávateľ predmetu zákazky oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
V prípade, ak Dodávateľ predmetu zákazky poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky / zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ predmetu zákazky má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoví negatívnu referenciu Dodávateľovi predmetu zákazky. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa predmetu zákazky dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% ceny plnenia denne. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane Dodávateľa predmetu zákazky. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Objednávateľ požaduje, aby mal v momente uzatvorenia zmluvy dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016Z.z. zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom/poskytovateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Názov | Upresnenie |
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ predmet dodania realizoval certifikovanými špecialistami: | certifikovaný špecialista s potvrdeným kompetencie od výrobcu VMware. Minimálna požiadavka je na platnú certifikáciu VMware Certified Professional 6.5 -Data Center Virtualization certificate, |
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ predmet dodania realizoval certifikovanými špecialistami: | dvoch systémových inžinierov s danou certifikáciou a minimálne 5 ročné skúsenosti s inštaláciami VMware, čo zdokladuje technickým životopisom, |
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ predmet dodania realizoval certifikovanými špecialistami: | certifikovaný špecialista s potvrdeným kompetencie od výrobcu. Minimálna požiadavka je na platnú certifikáciu NSE Technical Certification 4. |
Príprava a návrh riešenia: Spúšťanie projektu a príprava (harmonogram, kickoff a pod.) | PM: 0,5; |
2/ Zmapovanie súčasného stavu a konfigurácie | Systém špecialista: 0,5; Arcjitekt: 0,5; Spolu MD: 1 |
3/ Návrh riešenia a jeho odsúhlasenie | Architekt: 0,5; PM: 0,5. Spolu MD: 1 |
Inštalačné a konfiguračné práce:zarackovanie a fyzicka instalacia | Systém špecialista: 5; Spolu MD: 5 |
Inštalačné a konfiguračné práce: pripojenie do existujúcej siete | Spolu MD: 0 |
Inštalačné a konfiguračné práce:Vytvorenie pouzivatelskych mien | Spolu MD: 0 |
Inštalačné a konfiguračné práce:Upgrade na poslednú verziu | Spolu MD: 0 |
Inštalačné a konfiguračné práce:Pripojenie do FortiCloud (FortiGuard) + zalicencovanie | Systém špecialista: 0,5; Spolu MD: 0,5 |
Inštalačné a konfiguračné práce:Vytvorenie HA clustra | Systém špecialista: 2; Spolu MD: 2 |
Inštalačné a konfiguračné práce:Nastavenie notifikačných emailov | Spolu MD: 0 |
Inštalačné a konfiguračné práce:Nastavenie pravidelných záloh konfigurácie | Spolu MD: 0 |
Inštalačné a konfiguračné práce:Dokumentácia | Architekt: 0,5; Spolu MD: 1 |
Inštalačné a konfiguračné práce: Zaškolenie správcov systémov | Systém špecialista: 1; Spolu MD: 1 |
Podporné projektové činnosti:Projektové vedenie | PM: 1; Spolu MD: 1 |
Podporné projektové činnosti:Riadenie rizík a rezerva | Systém špecialista: 0,5; Architekt: 0,5; PM: 1, SPOLU MD: 2 |
Projekt celkom: | Systém špecialista: 9,5; Architekt: 2; PM: 3 , SPOLU MD: 14,5 |
Podpora riešenia počas doby 12 mesiacov od nasadenia: Pravidelná profylaxia | Systém špecialista: 3; PM: 1 , SPOLU MD: 4 |
Podpora riešenia počas doby 12 mesiacov od nasadenia: Incidenty, doba odozvy do 4 hodín v pracovnom čase, nahlasovanie incidentov na helpdesk dodávateľa | Systém špecialista: 9; PM: 1 , SPOLU MD: 10 |
Podpora riešenia počas doby 12 mesiacov od nasadenia: Spolu | Systém špecialista: 12; Architekt: 0; PM: 2 , SPOLU MD: 14 |
Špeciálne nastavenie: Analýza a migrácia pravidiel z existujúceho riešenia | Systém špecialista: 6; PM: 1 , SPOLU MD: 7 |
MPLS na pobočkách, internet na centrále | Systém špecialista: 5; Architekt: 0,5; SPOLU MD: 5,5 |
Analýza pripojenia do GovNetu a z toho vyplyvajuce NATovanie | Systém špecialista: 1; SPOLU MD: 1 |
Aktualizácia dokumentácie o používané pravidlá | Systém špecialista: 1; SPOLU MD: 1 |
Analýza a migrácia a testovanie Remote Access, Site2Site VPN spojení | Systém špecialista: 4; PM: 1 , SPOLU MD: 5 |
Prepojenie s AD za účelom overovania používateľov | Systém špecialista: 1; Architekt: 0,5; SPOLU MD: 1,5 |
Aktualizácia dokumentácie o architektúru riešenia | Architekt: 0,5; SPOLU MD: 0,5 |
Nastavenie pokročilých bezpečnostných pravidiel a ich otestovanie: | Systém špecialista: 5; PM: 1 , SPOLU MD: 6 |
Intrusion Prevention | Systém špecialista: 2; SPOLU MD: 2 |
SSL inspection + instalacia certifikatu internej CA | Systém špecialista: 2; SPOLU MD: 2 |
Web filtering ( na základe rôznych kategorií) | Systém špecialista: 1; SPOLU MD: 1 |
Antivírus kontrola prechádzajúcej komunikácie | Systém špecialista: 1; SPOLU MD: 1 |
Doplnenie dokumentácie o bezpečnostné pravidlá | Systém špecialista: 1; SPOLU MD: 1 |
Špeciálne nastavenie: Spolu | Systém špecialista: 31; Architekt: 0; PM: 3 , SPOLU MD: 35,5 |
Upgrade VMware infraštruktúry-Príprava a návrh riešenia: Spúšťanie projektu a príprava (harmonogram, kickoff a pod.) | PM: 0,5; Spolu MD: 0,5 |
Upgrade VMware infraštruktúry-Príprava a návrh riešenia: Zmapovanie súčasného stavu a konfigurácie | Systém špecialista: 1; Architekt: 0; SPOLU MD: 1 |
Upgrade VMware infraštruktúry-Príprava a návrh riešenia: Návrh riešenia a jeho odsúhlasenie | Systém špecialista: 0,5; Architekt: 0; PM: 0 , SPOLU MD: 0,5 |
Inštalačné a konfiguračné práce: Projektové vedenie | PM: 1; Spolu MD: 1 |
Inštalačné a konfiguračné práce:Riadenie rizík a rezerva | Systém špecialista: 0,5; Architekt: 0; PM: 0,5; SPOLU MD: 1 |
Inštalačné a konfiguračné práce:Vytváranie virtuálnych desktopov | Systém špecialista: 0,5; SPOLU MD: 0,5 |
Inštalačné a konfiguračné práce: Migrácia užívateľov zo starých desktopov na nové | Systém špecialista: 2; SPOLU MD: 2 |
Projekt celkom: | Systém špecialista: 9; Architekt: 0; PM: 2; SPOLU MD: 13,5 |
Príprava návrh riešenia nasadenia FortiGate: Spolu | SPOLU MD: 77,5 |
Búdkova 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.05.2019 07:00 — 02.05.2020 16:00
12,00 mesiac
142 412,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2019 12:58
24.04.2019 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.04.2019 09:59 - Vstupná ponuka | 141 583,20 | € | Cena s DPH |
24.04.2019 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 141 583,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: