17335345
Slovenský pozemkový fond
Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK
34125302
KIOS a.s.
Radlinského 40a, Piešťany, 92101, SVK
Technická podpora a služby spojené s údržbou infomačných systémov
informačné systémy, údržba,
Služba
1. Technická podpora a služby spojené s údržbou infomačných systémov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených s údržbou aplikačného programového vybavenia pre objednávateľa, na obdobie 12 mesiacov pre: Evidencia bankových operácií (EBO), Evidencia ekonomických zmlúv (EEZ), Evidencia platobných operácií (EPO), Evidencia objendávok a faktúr (OaF), webová stránka objednávateľa, Evidencia bankových operácií (EBO), HelpDesk nástroj. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Údržba aplikačného programového vybavenia poskytovateľa | mesiac | 12 | ||
Hot-line podpora | mesiac | 12 | ||
Technická podpora | mesiac | 12 | ||
Zasielanie pravidelného mesačného výkazu poskytnutých služieb | mesiac | 12 | ||
Garancia reakčných časov, doby zahájenia a vyriešenia incidentov | mesiac | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Údržba aplikačného programového vybavenia poskytovateľa | Údržba aplikačného programového vybavenia, odstraňovanie chybových stavov a incidentov |
Hot-line podpora | Telefonická podpora pre aplikačné programové vybavenie, prístup do helpdesk nástroja, emailová podpora |
Technická podpora | Technická podpora pre aplikačné programové vybavenie, poskytovanie doplňujúcich informácií |
Zasielanie pravidelného mesačného výkazu poskytnutých služieb | Mesačný výkaz poskytnutých služieb rozdelený na údržbu po jednotlivých úlohách |
Garancia reakčných časov, doby zahájenia a vyriešenia incidentov | Zabezpečenie dodržiavania reakčného času, doby odozvy a doby vyriešenia incidentov |
Názov |
Poskytovateľ je povinný poslať do 5 pracovných dní: • mená kontaktných osôb a rozsah ich kompetencií, ktorí sú oprávnení jednať v zmysle ustanovení zmluvy |
Cenu za predmet plnenia uhradí objednávateľ na základe vystaveného daňového dokladu. Faktúry budú obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Cena za služby, ktoré sú predmetom zmluvy bude fakturovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca za každý aj začatý mesiac. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude výkaz poskytnutých služieb. |
Miesto odovzdania predmetu zmluvy je sídlo objednávateľa. Telefonickú podporu zabezpečí dodávateľ v čase od 8:00 hod. do 16:00 hod. v pracovných dňoch. |
V súvislosti s incidentmi je určená nasledovná kategorizácia chýb: • Incident kategórie 1: aplikácia, alebo jej významná časť nie je dostupná vo svojej základnej funkcii, alebo je významným spôsobom obmedzená možnosť používania aplikácie. • Incident kategórie 2: nedostupnosť časti aplikácie, ktorá nie je podstatná z pohľadu celkovej funkčnosti riešenia no samotná aplikácia, alebo jej významná časť je dostupná. Vada nemá vplyv na kvalitu dát, výsledky spracovania a ňou spôsobené problémy možno dočasne riešiť organizačnými opatreniami |
V súvislosti s incidentmi je určená nasledovná kategorizácia chýb: • Incident kategórie 3: akákoľvek iná chyba ktorá neobmedzuje zásadným spôsobom funkčnosť aplikácie. Kozmetická vada. |
Čas na prijatie požiadavky je do 4 hodín pre všetky kategórie incidentov. |
Čas na zahájenie riešenia: Incidenty kategórie 1 do 8 hodín, Incidenty kategórie 2 do 16 hodín, Incidenty kategórie 3 do 16 hodín |
Čas na odstránenie incidentu: Incidenty kategórie 1 do 16 pracovných hodín, Incidenty kategórie 2 do 10 pracovných dní, Incidenty kategórie 3 do 15 pracovných dní |
Objednávateľ predmetu zákazky upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Búdkova 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.05.2019 07:00 — 02.05.2020 16:00
12,00 mesiac
65 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2019 12:56
23.04.2019 09:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.04.2019 09:23 - Vstupná ponuka | 64 800,00 | € | Cena s DPH |
23.04.2019 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 57 456,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: