00164721
Slovenské národné múzeum
Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK
35736534
Bittner print s.r.o.
Ivanská cesta 2C , Bratislava, 82104, SVK
Tlačiarenské služby
tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače
Služba
1. Tlačiarenské služby
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Plagáty, skladačky a etikety pre výstavu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plagát č.1.: A3, papier 135 g, 4+0, natieraný, matný, nemecký jazyk | ks | 400 | ||
Plagát č.2.: A3, papier 135 g, 4+0, natieraný, matný, slovenský jazyk | ks | 200 | ||
Plagát č.3.: A1, papier 135 g, 4+0, natieraný, matný, nemecký jazyk | ks | 200 | ||
Plagát č.4.: A1, papier 135 g, 4+0, natieraný, matný, slovenský jazyk | ks | 100 | ||
Skladačka č. 1.: A3 na šírku, 420x297 mm, 8 strán, 3 lomy, oltárový lom, 4+4, papier 135 g, nenatieraný, nemecký jazyk | ks | 30 000 | ||
Skladačka č. 2.: A3 na šírku, 420x297 mm, 8 strán, 3 lomy, oltárový lom, 4+4, papier 135 g, nenatieraný, slovenský jazyk | ks | 2 000 | ||
Skladačka č. 3.: A3 na šírku, 420x297 mm, 8 strán, 3 lomy, oltárový lom, 4+4, papier 170 g, nenatieraný, nemecký jazyk | ks | 10 000 | ||
Skladačka č. 4.: A3 na šírku, 420x297 mm, 8 strán, 3 lomy, oltárový lom, 4+4, papier 170 g, nenatieraný, slovenský jazyk | ks | 5 000 | ||
Skladačka č. 5.: A3 na šírku, 420x297 mm, 8 strán, 3 lomy, oltárový lom, 4+4, papier 170 g, nenatieraný, anglický jazyk | ks | 5 000 | ||
Skladačka č. 6.: 594x410 mm, 12 strán, 5 lomov, harmonika, papier 135 g, natieraný, matný, 4+4 | ks | 12 000 | ||
Samostatný zložený hárok č. 1.: A3, 1 lom na formát A4, 4+4, natieraný, matný, papier 150 g, nemecký jazyk | ks | 4 000 | ||
Samostatný zložený hárok č. 1.: A3, 1 lom na formát A4, 4+4, natieraný, matný, papier 150 g, slovenský jazyk | ks | 2 000 | ||
Samolepiace etikety na páske : formát okrúhle, rozmer 5 cm, papier 80g, samolepiaci, 4+0, 6 rôznych druhov po 1 000 kusov | ks | 6 000 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených maximálne na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.2. rozpis sadzby DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH, |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Objednávateľ oznámi dodávateľovi do 2 pracovného dní od schválenia procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP zodpovednú poverenú osobu za dodanie grafických návrhov v dohodnutom formáte, ktorá bude zároveň poverenou zodpovednou osobou za odsúhlasenie |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky ( náklady na tlač a odsúhlasenie skúšobného výtlačku,grafické spracovanie, tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko, t.j. do kancelárie uvedenej v objednávke, prípadne ďalšie náklady potrebné na realizáciu zákazky)a sú v nej zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služieb, vrátane prevádzkových a mzdových nákladov, odvodových nákladov, nákladov na technické prostriedky nákladov . |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
7. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
8. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní pred tlačou predmetu zákazky predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie grafické spracovanie predmetu zákazky. |
9. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových výziev na plnenie, t.j. objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín a presné miesto dodania. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje počas trvania zmluvy: |
10.1. baliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, |
10.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. |
12. Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
13. Objednávateľ je oprávnený požadovať od poskytovateľa v plnej výške náhradu preukázanej škody, ktorú mu zhotoviteľ spôsobil porušením ktorejkoľvek jeho povinnosti podľa zmluvy. |
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPET, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
16. Vrátane dopravy na miesto plnenia Marchegg a Bratislava. |
17. Realizácia zákazky maximálne do 10 dní po obdržaní stanoviska o výsledku kontroly VO z riadiaceho orgánu. |
18. Zmluva sa uzatvára s odkladacou podmienkou a nadobudne účinnosť len v prípade že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná príslušný sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým je Objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP. |
19. Dodávateľ na požiadanie objednávateľa umožní objednávateľovi a iným oprávneným osobám na výkon kontroly(auditu), výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s výrobou a dodávkou tovaru a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.- Poskytovateľ NFP a ním poverené osoby,- Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby;- NKÚ SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,- Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,- Splnomocnení zástupcovia EK a ED audítorov,- Osoby prizvané orgánmi v súlade s prísluš. právnymi predpismi SR a ES |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
09.05.2019 13:38 — 22.06.2019 13:39
76 900,00 ks
6 701,63
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.04.2019 14:39
18.04.2019 13:35
18.04.2019 13:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.04.2019 13:38 - Vstupná ponuka | 6 701,00 | € | Cena bez DPH |
17.04.2019 11:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 699,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: