00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
52005551
Ticket Service, s.r.o.
Karadžičova 8, Bratislava, 82015, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie občerstvenia pre účinkujúce deti Základných umeleckých škôl na mestskom podujatí prostredníctvom stravných poukážok s ochrannými prvkami vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods.2 zákona č. 311/2011 Z.z. v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 2,00 | ||
Množstvo stravných poukážok pre podujatie | ks | 1100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu a dobu platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky 2019 |
Stravná poukážka obsahuje | číselný, resp. čiarový kód |
Stravná poukážka je | účelovo viazaná cenina v papierovej forme |
Názov |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto určené v objednávke. Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 dní od podania objednávky. |
Objednávku na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať elektronickou poštou (e-mail). |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou poplatku za poskytované služby v € vrátane DPH. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní. |
Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2 z ceny poplatku za poskytované služby |
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH |
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote do 5 dní od ich vrátenia, resp. preplatiť vrátené stravné poukážky v sume nominálnej hodnoty. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od objednávateľa preddavok na kúpnu cenu. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy. |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s viacerými zariadeniami (napr. Potraviny, Mäso údeniny,ap. - minim. 5 prevádzok) v mieste a blízkosti sídla objednávateľa. |
Primaciálne nám.1, 814 99 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
16.04.2019 11:15 — 26.04.2019 11:16
1,00 na celý predmet zákazky
2 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.04.2019 11:19
12.04.2019 11:30
12.04.2019 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.04.2019 11:37 - Vstupná ponuka | 2 200,00 | € | Cena s DPH |
11.04.2019 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 199,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: