30808901
Mestské lesy v Bratislave
Cesta mládeže 4, Bratislava, 83101, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Originálne tonery do tlačiarni HP
Originálne tonery, fotokopírovanie, kopírovanie, tlač
Tovar, Služba
1. Originálne tonery a kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Originálne tonery do kopírovacích strojov zn. HP |
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných tonerových náplní. |
Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Dodávateľ zabezpečí odber, odvoz a ekologickú likvidáciu použitých (prázdnych) tonerových náplní na vlastné náklady. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Originálny toner CE 285AC, čierna farba, min. 1 600 strán pri 5 % pokrytí, výťažnosť na základe normy ISO/IEC 19798 | ks | 11 | ||
Originálny toner CE 278AC, čierna farba, min. 2 100 strán pri 5 % pokrytí, výťažnosť na základe normy ISO/IEC 19798 | ks | 5 | ||
Originálny toner CF219A, čierna farba, min. 12 000 strán pri 5 % pokrytí, výťažnosť na základe normy ISO/IEC 19798 | ks | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Bratislava (do sídla objednávateľa, 1. poschodie bez výťahu). V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, atď.). |
Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo, v pracovných dňoch od 09:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Originálne tonery: Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Nie sú prípustné repasované a renovované tonery ani kompatibilné a alternatívne tonery. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje ako podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí odber, odvoz a ekologickú likvidáciu použitých (prázdnych) tonerových kaziet na vlastné náklady. Použité (prázdne) tonerové kazety dodávateľ prevezme od objednávateľa na základe písomnej výzvy (faxom, e-mailom), najneskôr do 5 pracovných dní. Prevzatie použitých (prázdnych) tonerových kaziet potvrdí zodpovedný zamestnanec dodávateľa na preberacom protokole, ktorý bude obsahovať množstvo a jednotlivé typy kaziet. |
Dodávateľ do 48 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu minimálne: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH jednotlivých druhov tonerov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve – neoriginálny, repasovaný, kompatibilný, alternatívny, poškodený atď) nebude prevzatý celý objem dodávky. |
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne (e-mailom) oznámiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení najneskôr do konca záručnej doby. Oznámenie resp. reklamácia bude obsahovať číslo zmluvy a popis vady. Dodávateľ je povinný vadný tovar vymeniť do dvoch pracovných dní od oznámenia reklamácie do miesta plnenia zmluvy. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacie protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne. |
Cesta Mládeže 4, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
18.04.2019 08:00 — 25.04.2019 14:00
1,00 súbor položiek
997,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.04.2019 08:57
11.04.2019 11:00
11.04.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.04.2019 14:13 - Vstupná ponuka | 997,00 | € | Cena bez DPH |
11.04.2019 10:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 994,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: