00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
36847461
FLEXIMED SLOVAKIA, s. r. o.
Dubáková 5232/1, Bratislava, 84104, SVK
Sušiaca a skladovacia skriňa na endoskopy
endoskop, sušenie, skladovanie, skriňa
Tovar, Služba
1. Sušiaca a skladovacia skriňa na endoskopy
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sušenie a skladovanie flexibilných endoskopov po dezinfekcii v automatickom dezinfektore bez nutnosti následnej redezinfekcie | |
závesný systém na vertikálne zavesenie 10 endoskopov | |
výklopný závesný systém na ergonomiu pri nakladaní a vykladaní flexibilného endoskopu zo sušiacej skrine | |
viditeľnosť endoskopov a možnosť ich identifikácie bez nutnosti otvorenia dverí | |
vnútorné sušenie endoskopov vháňaním stlačeného medicinálneho vzduchu pripojením na interné kanály endoskopov | |
vonkajšie sušenie endoskopov vzduchom bez použitia prídavného vykurovacieho systému privádzaného vstavaným ventilátorom cez HEPA filter | |
HEPA filter triedy H13 | |
otvárací panel s displejom pre nastavenie doby sušenia, identifikácia vloženého endoskopu, zostávajúca doba sušenia a skladovania pre každý endoskop, zobrazenie chybových hlásení so zvukovým upozornením napr. na otvorené dvere skrine, vybranie endoskopu pred usušením | |
užívateľské menu v slovenskom alebo českom jazyku | |
integrovaná tlačiareň pre zaistenie dokumentácie sušiaceho procesu | |
integrovaná čítačka čiarových kódov endoskopov | |
otvorenie skrine iba oprávnenému pracovníkovi cez identifikačnú kartu alebo čip | |
doba sušenia endoskopov max. 120 minút | |
kompatibilita s endoskopmi na pracovisku | |
elektrické napájanie: 1N/AC 230 V, 50 HZ |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a zaškolenia obsluhujúceho personálu. |
Prístroj musí byť dodaný nový - nikdy nepoužívaný, nerepasovaný. |
Nástup servisného technika do 48 hodín od nahlásenia poruchy. |
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov. |
Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu: |
6.1 Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní. |
6.2 Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
6.3 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmych pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
6.4. Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
7. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou požadujeme predložiť doklady v slovenskom alebo českom jazyku: |
7.1 Podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet. |
7.2 Podrobný technický opis ponúkaného prístroja s uvedením obchodného názvu, typového označenia a s údajmi deklarujúcimi technicko medicínske parametre. |
7.3 Katalógový list produktu. |
7.4 Vyhlásenie zhody a doplňujúce podklady k nemu, certifikáty – kópia. V prípade, ak dodávateľ predkladá Vyhlásenie o zhode, v ktorom sa odvoláva na iné doplňujúce dokumenty, ktoré sú podkladom na jeho vydanie, musia byť tieto doplňujúce dokumenty súčasťou predloženého Vyhlásenia o zhode. |
8. Ponúkaný prístroj musí spĺňať všetky minimálne medicínsko- technické parametre požadované v technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
9. V prípade ak cena dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ZVO) dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorými preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
10. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
10.1 Súčasťou dodávky je dodací list obsahujúci najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, s ocenením jednotlivých položiek, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. |
10.2 Súčasťou dodávky je návod na obsluhu v slovenskom, alebo českom jazyku. |
10.3 Súčasťou dodávky je preberací protokol, v ktorom dodávateľ uvedie položkovitý súpis predmetu zmluvy podľa Technickej špecifikácie predmetu zmluvy, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za Objednávateľa, inštalačný protokol, záznam o zaškolení obsluhujúceho personálu s uvedením mena a podpisu zaškolených osôb a školiteľa. |
10.4 Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ. |
10.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zmluvy, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať predmet zmluvy a nezaplatiť kúpnu cenu. |
10.6 Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia. |
10.7 Faktúra bude vystavená dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je dodací list/ preberací protokol vrátane protokolu o zaškolení obsluhy. Faktúra musí obsahovať cenu za každú položku v štruktúre: cena za MJ bez DPH, sadzba DPH v %, výška DPH v Eur, cena za MJ s DPH, cena za množstvo MJ s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní. |
10.8 Faktúra bude vystavená dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je dodací list/ preberací protokol vrátane protokolu o zaškolení obsluhy. Faktúra musí obsahovať cenu za každú položku v štruktúre: cena za MJ bez DPH, sadzba DPH v %, výška DPH v Eur, cena za MJ s DPH, cena za množstvo MJ s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní. |
11. Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak: |
11.1 Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov. |
11.2 Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia. |
11.3 Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky. |
11.4 Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke. |
11.5 Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre. |
11.6 Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru. |
11.7 Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
12. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný pri postúpení pohľadávok veriteľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov. |
13. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
14. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | závesný systém na vertikálne zavesenie 10 endoskopov | |
Navrhnutá hodnota | závesný systém na vertikálne zavesenie | 7 až 14 endoskopov |
presne stanovená hodnota je vždy diskriminačná
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | výklopný závesný systém na ergonomiu pri nakladaní a vykladaní flexibilného endoskopu zo sušiacej skrine | |
Navrhnutá hodnota | závesný systém na ergonomiu pri nakladaní a vykladaní flexibilného endoskopu zo sušiacej skrine |
Nepresná presná účelová špecifikácia diskriminuje iné spôsoby závesného systému
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.04.2019 08:00 — 28.05.2019 13:00
1,00 ks
29 630,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.04.2019 08:38
10.04.2019 10:00
10.04.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.04.2019 13:44 - Vstupná ponuka | 29 630,00 | € | Cena bez DPH |
09.04.2019 10:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: