518140
Národné rehabilitačné centrum
Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK
41781082
Tomáš Veróny OaS
I. Krasku 8, Krupina, 96301, SVK
Práčovnícke služby
pranie, chemické čistenie
Služba
1. Práčovnícke služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Práčovnícke služby pre nemocničné zariadenie v súlade s vyhláškou MZ SR č. 553/2007 Z.z. v platnom znení a to v rozsahu, kvalite a ostatných podmienkach uvedených nižšie: |
- pranie stálofarebnej rovnej bielizne (plachty, obliečky, utierky, uteráky...), nestálofarebnej rovnej bielizne (obrusy, prestierania, dečky, prehozy,..), s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami s bieliacou účinnosťou a s vyšším účinkom na odstraňovanie škvŕn, pranie bielej a farebnej tvarovanej bielizne (pracovné odevy), podľa pokynov od výrobcu uvedených na etikete bielizne s tým, že bude dosiahnuté optimálne pH (nealergizujúce pokožku) vypranej bielizne; |
- čistenie a dezinfekcia (termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania); |
- detašovanie; |
- škrobenie rovnej bielizne (plachty, obliečky na paplón a vankúš, ľanové utierky a uteráky, bavlnené obrusy, dečky...); |
- sušenie, žehlenie; |
- chemické čistenie (deky, prehozy, bundy, vetrovky, kabátiky, monterkové súpravy, podľa etikety od výrobcu); |
- skladanie, triedenie a balenie vyčistenej bielizne podľa požiadaviek odberateľa do obalov tak, aby bolo zabránené jej znečisteniu a kontaminácii; |
- zabezpečenie bielizne proti znečisteniu pri prevoze; |
- drobné opravy bielizne na základe osobnej požiadavky odberateľa; |
- kompletná manipulácia s bielizňou vrátane dopravy, t. j. fyzické prevzatie použitej bielizne uvedenej v technickej špecifikácii predmetu, z miesta plnenia a fyzické odovzdanie vypranej bielizne zodpovednému pracovníkovi na mieste plnenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Plachta veľká posteľná | ks | 21100 | ||
2. Plachta malá posteľná | ks | 9900 | ||
3. Obliečka na paplón | ks | 8500 | ||
4. Obliečka na matrac, chránič matraca | ks | 5 | ||
5. Obliečka na vankúš | ks | 11400 | ||
6. Obrus malý, prestieranie do 3 m2 | ks | 2800 | ||
7. Obrus veľký nad 3 m2 | ks | 1400 | ||
8. Uterák obyčajný ľanový | ks | 11300 | ||
9. Uterák dvojitý šitý | ks | 8700 | ||
10. Uterák froté | ks | 1500 | ||
11. Osuška froté | ks | 300 | ||
12. Utierka kuchynská | ks | 6800 | ||
13. Utierka kuchynská veľká "pulírka" | ks | 800 | ||
14. Košeľa lekárska, biela | ks | 1500 | ||
15. Nohavice biele zdravotnícke, biele | ks | 4200 | ||
16. Plášť zdravotnícky biely / pracovný keprový | ks | 150 | ||
17. Zástera kuchynská / dielenská keprová | ks | 600 | ||
18. Pracovné blúzky / košele farebné a biele s farebných odlíšením | ks | 1900 | ||
19. Montérkové nohavice / pracovné nohavice farebné | ks | 150 | ||
20. Montérková blúza | ks | 50 | ||
21. Mikina flisová | ks | 190 | ||
22. Tričko s krátkym rukávom biele, farebné | ks | 2900 | ||
23. Vesta flisová / svetrík | ks | 40 | ||
24. Pracovná zimná bunda / zateplený kabát | ks | 5 | ||
25. Čiapka, lodička, šiltovka | ks | 20 | ||
26. Rúško ochranné, operačné | ks | 130 | ||
27. Deka veľká | ks | 700 | ||
28. Dekuba | ks | 40 | ||
29. Prehoz posteľný | ks | 2000 | ||
30. Poťah malý na penovú sedačku | ks | 30 | ||
31. Vankúšik malý, penový (koliesko, kocka, valec, klin) | ks | 850 | ||
32. Drobnosti | ks | 400 | ||
33. Závesy malé na sanitárny vozík | ks | 150 | ||
34. Záclony | ks | 5 | ||
35. Paplón výplň | ks | 300 | ||
36. Vankúš výplň | ks | 550 | ||
37. Podbradníky pre imobilných pacientov | ks | 3300 | ||
38. Dečka | ks | 180 | ||
39. Vrece | ks | 200 |
Názov |
1. Predmet zmluvy |
1.1 Predmetom tejto zmluvy je záväzok poskytovateľa za podmienok dojednaných v tejto zmluve poskytovať pre potreby objednávateľa práčovnícke služby a záväzok objednávateľa uhradiť poskytovateľovi za poskytnuté služby cenu vo výške, spôsobom a za podmienok dojednaných v tejto zmluve. |
1.2 Poskytovateľ si na vlastné náklady zabezpečí potrebnú technológiu na zber, triedenie, zvoz a rozvoz bielizne a OOPP (napr. dezinfikovateľné kontajnery, zberné nádoby, špeciálne vrecia, regály, motorové vozidlo a pod.) v zmysle vyhlášky MZ SR č. 553/2007 Z. z. § 8. Objednávateľ požaduje od poskytovateľa k dispozícii minimálne 7 kontajnerov na znečistenú bielizeň. |
1.3 Nemocničná bielizeň sa bude rozlišovať na biologicky znečistenú, infekčnú, silne znečistenú, bielizeň pre nadštandardné izby, THB, REHA a ostatnú. |
1.4 Poskytovateľ je povinný dohodnuté práčovnícke služby vykonať samostatne a oddelene od služieb poskytovaných akýmkoľvek iným právnickým a fyzickým osobám. |
1.5 Služby prania, dezinfekcie a žehlenia bielizne bude poskytovateľ plniť v súlade s hygienicko-epidemiologickým režimom a platnými všeobecne záväznými predpismi týkajúcimi sa manipulácie s bielizňou a prania bielizne v zariadeniach poskytujúcich zdravotnú starostlivosť, s použitím profesionálnych, certifikovaných pracích prostriedkov určených na pranie nemocničnej bielizne, ktoré spĺňajú požiadavky na bieliacu a dezinfekčnú účinnosť, schopnosť odstrániť hrubé nečistoty, krv a organické látky. |
1.6 Výsledkom pracieho, resp. čistiaceho a dezinfekčného procesu musí byť nepoškodená bielizeň, v objednávateľom požadovanej kvalite, bez chemickej a bakteriálnej kontaminácie. |
1.7 Celkové množstvá jednotlivých druhov bielizne sú objednávateľom uvedené v technickej špecifikácii ako predpoklad, konkrétne množstvá budú bližšie špecifikované priebežne počas plnenia zmluvy, v jednotlivých príjemkách (rozpiskách), podľa potrieb objednávateľa. |
1.8 Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať plnenie na základe platného rozhodnutia príslušného Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o povolení na prevádzku práčovne a pranie bielizne zo zdravotníckeho zariadenia. |
2. Prevzatie a odovzdávanie bielizne |
2.1 Prevzatie znečistenej bielizne a súčasne odovzdanie vyčistenej bielizne sa uskutoční pravidelne dvakrát týždenne, v pracovných dňoch v mieste plnenia, t.j. pracovisku verejného obstarávateľa, v termíne uvedenom v bode 3.1 zmluvy. |
2.2 Prevzatím bielizne sa rozumie fyzické prevzatie znečistenej bielizne poverenými osobami poskytovateľa v mieste pracoviska objednávateľa, potvrdené podpisom preberacieho dokladu – príjemky (rozpisky). Na preberacom doklade objednávateľ uvedie druh bielizne, množstvo jednotlivých druhov bielizne v kusoch, názov oddelenia, dátum odovzdania a prevzatia bielizne a mená zodpovedných osôb. Preberací doklad bude podpísaný oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
2.3 Postup sa bude dodržiavať pri odovzdávaní a preberaní znečistenej bielizne, ako aj pri odovzdávaní a preberaní čistej bielizne. Preberanú bielizeň zároveň určený zamestnanec prepočíta. |
2.4 Odovzdaním bielizne sa rozumie fyzické odovzdanie vyčistenej bielizne poverenými osobami poskytovateľa, povereným osobám objednávateľa v mieste plnenia (pracoviska) objednávateľa, potvrdené podpisom oboch zmluvných strán na dodacom liste. |
2.5 Potvrdená rozpiska bude vystavená dvojmo, 1 x pre objednávateľa, 1 x pre poskytovateľa a bude slúžiť ako podklad k fakturácii a zároveň bude tvoriť prílohu faktúry. |
2.6 Tvarovaná pracovná bielizeň, osobná, bude dávaná na pranie a preberaná čistá osobitne, oddelená od posteľnej bielizne a skladaná podľa pokynov objednávateľa. |
2.7 Poskytovateľ bude ožehlenú rovnú bielizeň skladať, triediť a baliť spôsobom: plachty a paplónové obliečky po 10 ks, desiatym kusom preložiť a zabaliť, vankúšové obliečky baliť po 20 ks. |
2.8 Biologicky a infekčne znečistená bielizeň bude zabalená a označená samostatne, vypraná osobitným režimom. Pre bielizeň v členení podľa bodu 1.3 sa požaduje zvoliť vhodný technologický režim prania a oddeliť ju samostatne od ostatnej nemocničnej bielizne. |
2.9 Poskytovateľ prevezme len tie druhy bielizne, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu. Ostatné druhy, ktoré sa môžu jednorázovo vyskytnúť počas roka, prevezme po vzájomnej dohode s objednávateľom. Plnenie služby pre nezaradené položky bude podľa platného cenníka poskytovateľa. |
2.10 Ďalšie podrobnosti organizácie zberu a dovozu nemocničnej bielizne budú dohodnuté s poskytovateľom ihneď po uzavretí zmluvy. |
3. Lehota na poskytnutie služieb |
3.1 Lehota preberania znečistenej použitej bielizne a dovozu čistej bielizne bude v pracovných dňoch a to v utorok a piatok, v čase 7,30 - 8,00 hod. Počas štátnych sviatkov a dní pracovného voľna a pokoja prispôsobí poskytovateľ služby po vzájomnej dohode s objednávateľom. |
3.2 Dodacia lehota čistej bielizne sú 3 pracovné dni odo dňa prevzatia znečistenej bielizne. |
4. Cena služieb |
4.1 Zmluvná cena za poskytnutie služieb je stanovená v Cenovej tabuľke, ktorá je platná po celú dobu trvania zmluvy a je jej neoddeliteľnou súčasťou. |
4.2 Ceny sú dohodnuté ako jednotkové ceny za merné jednotky v eurách. Ceny v Cenovej tabuľke sú rozpísané podľa jednotlivých položiek bez DPH, s DPH a cena spolu za položku, pričom súčet cien jednotlivých položiek tvorí konečnú vysúťaženú celkovú cenu. |
4.3 Zmluvné strany sa dohodli na postupnom plnení zmluvy podľa potrieb objednávateľa, s následnou fakturáciou 1 x mesačne. Fakturovaná cena bude v závislosti od počtu kusov vypranej bielizne. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit, ak mu bude predchádzať uplynutie lehoty účinnosti zmluvy. |
4.4 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Cena služieb je splatná mesačne, na základe faktúry vystavenej poskytovateľom a doručenej na adresu sídla objednávateľa, najneskôr do 10. dňa nasledujúceho mesiaca. Faktúra je splatná do 30 dní, odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostným prevodom na účet poskytovateľa, uvedený na faktúre. |
4.5 Poskytovateľ je oprávnený cenu objednávateľovi fakturovať mesačne pozadu, po dodaní služby, na základe uzatvorenej zmluvy. Súčasťou faktúry musia byť poskytovateľom prevzaté rozpisky bielizne, s uvedením druhu bielizne, počtu kusov, vrátane dátumov prevzatia a poradových čísiel. Poskytovateľ zároveň doloží kalkulačný prehľad s uvedením jednotkovej ceny a celkovej ceny za jednotlivé druhy bielizne, počtu kusov opranej bielizne, podľa jednotlivých rozpisiek (príjemka) s uvedením dátumov a sumárneho počtu kusov za každý druh bielizne. |
4.6 Každá faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet poskytnutia služby, množstvo a cenu jednotlivých služieb podľa tohto článku zmluvy a údaj o splatnosti faktúry. |
4.7 Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, odberateľ má právo vrátiť ju poskytovateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti, momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami. |
4.8 Ak poskytovateľ nie je schopný poskytnúť, alebo neposkytne služby tvoriace predmet zmluvy za cenu podľa Cenovej tabuľky, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy, odberateľ je oprávnený zmluvu okamžite vypovedať. |
5. Reklamácie |
5.1 Predmetom reklamácie bude zle vypraná bielizeň, praním poškodená bielizeň, zafarbená, neožehlená, zamenená a chýbajúca bielizeň, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania bielizne a dodanie služby v menšom rozsahu, ako je dohodnuté v zmluve. Pre posudzovanie reklamácie je rozhodujúci stav zistený zodpovednými zamestnancami objednávateľa. |
5.2 Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom reklamačných hárkov, ktoré vyplnia poverené kontaktné osoby. Zle opraná a poškodená bielizeň určená na reklamáciu, bude osobitne zabalená a označená. |
5.3 Poskytovateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 dní, s tým, že ju doručí osobitne označenú, zabalenú a oddelenú od ostatnej bielizne, tak ako ju prevzal od objednávateľa na vybavenie. V prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne, bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany poskytovateľa, vo výške OC za každý reklamovaný kus bielizne. |
5.4 V prípade, že objednávateľ od platnosti plnenia predmetu zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 5 reklamácií, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo je dôvod k okamžitému odstúpeniu od zmluvy. |
5.5 Nedodržanie termínu preberania znečistenej bielizne a dovozu čistej bielizne, je po druhom reklamačnom konaní podstatným porušením zmluvy, čo je dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
5.6 Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu v trvaní troch mesiacov, počas ktorých môže objednávateľ reklamovať neskôr zistené nedostatky a poškodenie bielizne (nekvalitné pranie, poškodenie materiálu bielizne, chýbajúce kusy, príp. zámena bielizne, zafarbenie). |
6. Sankcie |
6.1 Zmluvné strany a dohodli na recipročných sankciách u oboch účastníkov zmluvy s poukazom na omeškanie s peňažným plnením (úrok z omeškania): |
a) vo výške 0,05% denne zo základu omeškanej platby (úhrada faktúry) vyplývajúceho zo záväzkov objednávateľa, |
b) vo výške 0,05% denne z hodnoty omeškaného vecného plnenia vyplývajúceho zo záväzkov poskytovateľa (zmluvná pokuta). |
6.2 V prípade nedostatočne odôvodnenej nekvality poskytnutej služby zo strany poskytovateľa, v zmysle osobitných požiadaviek objednávateľa na plnenie predmetu zmluvy, je objednávateľ oprávnený vyúčtovať poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20,- € za každý jednotlivý prípad. |
7. Trvanie zmluvy a spôsoby jej skončenia |
7.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
7.2 Ukončenie zmluvy je možné: |
a) splnením bodu 7.1) zmluvy; |
b) odstúpením od zmluvy, ak došlo k porušeniu zmluvy podstatným spôsobom, pričom účinnosť nastáva momentom doručenia písomného oznámenia o odstúpení, s uvedením dôvodu odstúpenia druhej zmluvnej strane; |
c) výpoveďou zmluvy, pričom výpovedná lehota je dvojmesačná a začne plynúť od prvého dňa mesiaca, nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej strane; |
d) písomnou dohodou zmluvných strán, s uvedením dňa ukončenia zmluvy. |
8. Osobitné ustanovenia |
8.1 Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si navzájom všetky zmeny údajov (zmena názvu, sídla, fakturačných a odberných miest, bankového účtu, IČO, DIČ a pod.) dôležitých pre bezproblémové plnenie zmluvy. Uvedené zmeny budú predmetom dodatku k tejto zmluve. |
8.2 Poskytovateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade nepredvídanej a náhlej poruchy – krátkodobého výpadku prevádzkyschopnosti poskytovateľa (menej ako 15 po sebe nasledujúcich kalendárnych dní) a to formou zabezpečenia náhradného plnenia u svojho obchodného partnera, pri dodržaní podmienok rovnakej ceny služieb, pracieho a manipulačného cyklu, s predchádzajúcim súhlasom objednávateľa. Za rozsah a kvalitu dodávky služieb v takomto prípade zodpovedá objednávateľovi priamo zmluvný poskytovateľ. |
9. Záverečné ustanovenia |
9.1 Zmenu podmienok dohodnutých v tejto zmluve po dobu jej platnosti môžu účastníci tejto zmluvy výnimočne meniť, výlučne v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení, na základe obojstrannej písomnej dohody, vyhotovenej vo forme datovaného a číslovaného dodatku k zmluve, s uvedením právneho a faktického dôvodu zmeny. Dodatok k zmluve musí byť podpísaný oboma zmluvnými stranami, pričom na strane objednávateľa je podmienený súhlasom zriaďovateľa. |
9.2 Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
9.3 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky, ako aj s osobitými požiadavkami pre plnenie predmetu zákazky, a že porozumel ich zneniu. |
10. Poskytovateľ po uzatvorení zmluvy do 48 hodín doručí objednávateľovi: |
a) cenovú tabuľku, v ktorej bude uvedené ocenenie jednotlivých položiek, vrátane dopravy a ostatných nákladov súvisiacich s poskytovaním služieb v zmysle funkčnej špecifikácie predmetu zmluvy, v jednotkových cenách. Do ceny budú zahrnuté aj náklady za zapožičanie a dezinfekciu prepravných kontajnerov. Dodávateľ uvedie ceny za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. Jednotkovú a výslednú cenu uvedie poskytovateľ zaokrúhlenú na dve desatinné miesta; |
b) mená kontaktných osôb zodpovedných za poskytovanie služieb, za vybavovanie reklamácií a komunikáciu s objednávateľom, vrátane kontaktných údajov (tel., e-mail, poštová adresa, fax). |
11. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári, sa bude považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností poskytovateľa. |
Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
01.05.2019 07:00 — 30.04.2020 14:00
1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie celkom
61 857,18
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.04.2019 08:00
10.04.2019 08:15
10.04.2019 08:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.04.2019 08:19 - Vstupná ponuka | 61 856,34 | € | Cena s DPH |
09.04.2019 16:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 61 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: