30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
36701653
FIRE - SYS, s. r. o.
Za kasárňou 16, Bratislava, 83103, SVK
Pozáručný servis, opravy, kontroly, odborné prehliadky a skúšky systémov elektrickej požiarnej signalizácie
Pozáručný servis, opravy, kontroly, odborné prehliadky a skúšky, EPS
Služba
1. Pozáručný servis, opravy, kontroly, odborné prehliadky a skúšky systémov elektrickej požiarnej signalizácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pozáručného servisu, opráv, kontrolných činností, odborných prehliadok a skúšok systémov elektrickej požiarnej signalizácie, ďalej len "EPS" vyplýva z ustanovení platných právnych predpisov, ktoré upravujú povinnosti verejného obstarávateľa/objednávateľa ako prevádzkovateľa pri zabezpečovaní riadnej prevádzky bezpečnostných protipožiarnych zariadení a systémov. |
Systémy EPS inštalované v objektoch objednávateľa, ktoré sú predmetom poskytovaných služieb, sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu v bode A: Zoznam inštalovaných systémov EPS a ich komponentov (body 1. až 10.1.). |
Rozsah poskytovaných služieb na systémoch EPS je uvedený vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu v bode B (body 1. až 8.10) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
systémy EPS inštalované v objektoch objednávateľa | celkový počet | 15 | ||
A: ZOZNAM INŠTALOVANÝCH SYSTÉMOV EPS A ICH KOMPONENTOV: | * | * | ||
1. systém EPS ZETTLER - EXPERT ZX4 | celkový počet | 1 | ||
1.1. Miesto plnenia Bratislava objekt A, systém EPS - ZETTLER - EXPERT ZX4: | * | * | ||
ústredňa ZETTLER - EXPERT ZX4 | ks | 1 | ||
základná doska ZETTLER – FIM802 | ks | 1 | ||
doska procesoru ZETTLER – CPU800 | ks | 1 | ||
doska linkových procesorov ZETTLER – XLM800 | ks | 1 | ||
zobrazovací a ovládací panel ZETTLER – OCM800 | ks | 1 | ||
multisenzorový hlásič ZETTLER - 801PH | ks | 541 | ||
pätica hlásiča ZETTLER - 800B | ks | 541 | ||
multisenzorový hlásič ZETTLER - 830PH | ks | 73 | ||
pätica hlásiča ZETTLER - 4B | ks | 73 | ||
tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN820 | ks | 40 | ||
výstupný reléový modul ZETTLER – RIM800 | ks | 10 | ||
strážený výstupný prvok ZETTLER – SNM800 | ks | 3 | ||
napájací zdroj ZETTLER – PSB800 | ks | 1 | ||
zábleskový maják s internou sirénou | ks | 4 | ||
signálne svetlo | ks | 45 | ||
snímač teploty - F100 | ks | 14 | ||
ovládač klimatizácie | ks | 9 | ||
ovládač sirény | ks | 3 | ||
akumulátor 12 V / 38 Ah | ks | 2 | ||
2. systém EPS ZETTLER - EXPERT ZX1 | celkový počet | 4 | ||
2.1. Miesto plnenia Bratislava objekt B, systém EPS - ZETTLER - EXPERT ZX1: | * | * | ||
ústredňa ZETTLER - EXPERT ZX1 | ks | 1 | ||
základná doska ZETTLER – FIM800 | ks | 1 | ||
doska procesoru ZETTLER – CPU800 | ks | 1 | ||
zobrazovací panel ZETTLER – ODM800 | ks | 1 | ||
ovládací panel ZETTLER – OCM800 | ks | 1 | ||
multisenzorové hlásiče ZETTLER - 801PH | ks | 101 | ||
pätica hlásiča ZETTLER - 800B | ks | 101 | ||
tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN820 | ks | 7 | ||
napájací zdroj ZETTLER – PSU830 | ks | 1 | ||
ovládač VKS | ks | 1 | ||
akumulátor – 12 V / 26 Ah | ks | 2 | ||
2.2. Miesto plnenia Bratislava objekt C, systém EPS - ZETTLER - EXPERT ZX1 : | * | * | ||
ústredňa ZETTLER - EXPERT ZX1 | ks | 1 | ||
základná doska ZETTLER – FIM801 | ks | 1 | ||
doska procesoru ZETTLER – CPU800 | ks | 1 | ||
doska linkových procesorov ZETTLER – XLM800 | ks | 1 | ||
zobrazovací panel ZETTLER – ODM800 | ks | 1 | ||
ovládací panel ZETTLER – OCM800 | ks | 1 | ||
multisenzorový hlásič ZETTLER - 801PH | ks | 102 | ||
pätica hlásiča ZETTLER - 800B | ks | 102 | ||
multisenzorový hlásič ZETTLER - 830PH | ks | 24 | ||
pätica hlásiča ZETTLER - 4B | ks | 24 | ||
tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN820 | ks | 8 | ||
napájací zdroj ZETTLER – PSB800 | ks | 1 | ||
siréna ROSHNI | ks | 3 | ||
siréna s majákom FLASHNI | ks | 2 | ||
GSM Komunikátor | ks | 1 | ||
akumulátor - 12 V / 26 Ah | ks | 2 | ||
2.3 Miesto plnenie Zvolen, systém EPS - ZETTLER - EXPERT ZX1 : | * | * | ||
ústredňa ZETTLER - EXPERT ZX1 | ks | 1 | ||
základná doska ZETTLER – FIM800 | ks | 1 | ||
doska procesoru ZETTLER – CPU800 | ks | 1 | ||
zobrazovací panel ZETTLER – ODM800 | ks | 1 | ||
ovládací panel ZETTLER – OCM800 | ks | 1 | ||
multisenzorový hlásič ZETTLER - 801PH | ks | 50 | ||
pätica hlásiča ZETTLER - 800B | ks | 50 | ||
napájací zdroj ZETTLER – PSB800 | ks | 1 | ||
tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN820 | ks | 3 | ||
LED signalizácia ZETTLER | ks | 1 | ||
telefónny hlásič – TD-110 | ks | 1 | ||
akumulátor – 12 V / 18 Ah | ks | 2 | ||
2.4 Miesto plnenia Košice, systém EPS - ZETTLER - EXPERT ZX1 : | * | * | ||
ústredňa ZETTLER – EXPERT ZX1 | ks | 1 | ||
základná doska ZETTLER – FIM800 | ks | 1 | ||
doska procesoru ZETTLER – CPU800 | ks | 1 | ||
zobrazovací panel ZETTLER – ODM800 | ks | 1 | ||
ovládací panel ZETTLER – OCM800 | ks | 1 | ||
multisenzorový hlásič ZETTLER - 801PH | ks | 219 | ||
pätica hlásiča ZETTLER - 800B | ks | 219 | ||
tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN820 | ks | 11 | ||
napájací zdroj ZETTLER – PSB800 | ks | 1 | ||
siréna vnútorná | ks | 1 | ||
neadresné svetlo | ks | 17 | ||
telefónny hlásič – TD-101 | ks | 2 | ||
akumulátor – 12 V / 26 Ah | ks | 2 | ||
3. systém EPS ZETTLER - EXPERT MZX125 | celkový počet | 2 | ||
3.1. Miesto plnenia Staré Hory, systém EPS - ZETTLER - EXPERT MZX125: | * | * | ||
ústredňa ZETTLER - EXPERT MZX125 | ks | 1 | ||
základná doska ZETTLER – FIM801 | ks | 1 | ||
doska procesoru ZETTLER – CPU800 | ks | 1 | ||
zobrazovací a ovládací panel ZETTLER – DCM816 | ks | 1 | ||
multisenzorový hlásič ZETTLER - 801PH | ks | 56 | ||
pätica hlásiča ZETTLER - 800B | ks | 56 | ||
tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN820 | ks | 6 | ||
napájací zdroj ZETTLER – PSB800 | ks | 1 | ||
akumulátor - 12 V / 26 Ah | ks | 2 | ||
3.2. Miesto plnenia Pavčina Lehota, systém EPS - ZETTLER- EXPERT MZX125: | * | * | ||
ústredňa ZETTLER - EXPERT MZX125 | ks | 1 | ||
základná doska ZETTLER – FIM801 | ks | 1 | ||
doska procesoru ZETTLER – CPU800 | ks | 1 | ||
zobrazovací a ovládací panel ZETTLER – DCM816 | ks | 1 | ||
multisenzorový hlásič ZETTLER - 830PH | ks | 38 | ||
pätica hlásiča ZETTLER - 820B | ks | 38 | ||
tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN820 | ks | 3 | ||
napájací zdroj ZETTLER – PSB800 | ks | 1 | ||
akumulátor - 12 V / 12 Ah | ks | 2 | ||
prepäťová ochrana SALTEC | ks | 1 | ||
siréna s majákom FLASHNI | ks | 7 | ||
4. systém EPS LITES - MHU 116/B | celkový počet | 1 | ||
4.1. Miesto plnenie Bratislava, objekt D, systém EPS LITES - MHU 116/B | * | * | ||
ústredňa LITES – MHU 116/B | ks | 1 | ||
tablo obsluhy LITES – MHS 817 | ks | 1 | ||
opticko-dymový hlásič LITES – MHG 124 | ks | 3 | ||
dymový hlásič LITES – MHG 220 | ks | 12 | ||
mutisenzorový automatický hlásič LITES – MHG 181 | ks | 28 | ||
pätica hlásiča LITES - MHY 717 | ks | 43 | ||
tlačidlový hlásič LITES – MHA 108 | ks | 7 | ||
signálne svetlo LITES – MHS 407 | ks | 14 | ||
signálne svetlo LITES – MHY 104 | ks | 5 | ||
záložný zdroj | ks | 1 | ||
akumulátor - 12 V / 12 Ah | ks | 1 | ||
akumulátor – 12 V / 18 Ah | ks | 2 | ||
5. systém EPS ESSER – ESSER 8000 BMZ 8007 - m | celkový počet | 1 | ||
5.1. Miesto plnenia Bratislava, objekt E, systém EPS - ESSER - ESSER 8000 BMZ 8007 | * | * | ||
ústredňa ESSER 8000 - BMZ 8007 | ks | 1 | ||
čelný ovládací panel SK | ks | 1 | ||
vstavaná tlačiareň | ks | 1 | ||
periférna karta | ks | 1 | ||
mikromodul analóg - kruh | ks | 2 | ||
opticko-tepelný hlásič ESSER – 9200 | ks | 163 | ||
optický hlásič ESSER - 9200 | ks | 2 | ||
optický hlásič ESSER - IQ8Quad, | ks | 1 | ||
tepelno-diferenciálny hlásič ESSER - 9200 | ks | 7 | ||
tlačidlový hlásič ESSER | ks | 22 | ||
pätica hlásiča ESSER - 9200 | ks | 172 | ||
pätica hlásiča ESSER – IQ8Quad | ks | 1 | ||
V / V modul Koppler ESSER so škatuľou – 4 vstupy / 2 výstupy | ks | 1 | ||
siréna šedá - 24 V 105 dB | ks | 11 | ||
zdroj pre Koppler a sirény – 24 V / 1 A | ks | 1 | ||
akumulátor - 12 V / 26 Ah, | ks | 2 | ||
akumulátor - 12 V / 12 Ah | ks | 1 | ||
6. systém EPS LITES - MHU 110 | celkový počet | 1 | ||
6.1. Miesto plnenia Trnava, systém EPS - LITES - MHU 110: | * | * | ||
ústredňa LITES - MHU 110 | ks | 1 | ||
opticko-dymový hlásič LITES – MHG 241 | ks | 66 | ||
tepelný kombinovaný hlásič LITES – MHG 341 | ks | 3 | ||
technologický hlásič s izolátorom LITES – MHG 942 | ks | 1 | ||
pätica hlásiča LITES – MHY 717 | ks | 69 | ||
tlačidlový hlásič s izolátorom LITES – MHA 141 | ks | 12 | ||
izolátor LITES – MHY 302 | ks | 6 | ||
reléová skriňa na ovládanie periférnych zariadení LITES – MHY 907 | ks | 1 | ||
GSM komunikátor | ks | 1 | ||
akumulátor – 12 V / 18 Ah | ks | 1 | ||
7. systém EPS LITES - MHU 108 | celkový počet | 1 | ||
7.1 Miesto plnenia Spišská Nová Ves, systém EPS LITES - MHU 108: | * | * | ||
ústredňa LITES – MHU 108 | ks | 1 | ||
tepelný kombinovaný hlásič LITES – MHG 341 | ks | 8 | ||
pätica hlásiča LITES – MHY 717 | ks | 8 | ||
tlačidlový hlásič s izolátorom LITES – MHA 141 | ks | 8 | ||
akumulátor - 12 V / 26 Ah | ks | 1 | ||
8. systém EPS LITES - MHU 109 | celkový počet | 2 | ||
8.1. Miesto plnenia Trenčín, systém EPS - LITES - MHU 109: | * | * | ||
ústredňa LITES – MHU 109 | ks | 1 | ||
opticko-dymový hlásič LITES – MHG 243 | ks | 37 | ||
tepelný interaktívny hlásič LITES – MHG 362 | ks | 2 | ||
pätica hlásiča LITES – MHY 734 | ks | 39 | ||
tlačidlový hlásič s izolátorom LITES – MHA 141 | ks | 14 | ||
siréna LITES - RO/R/D | ks | 1 | ||
akumulátor – 12 V / 7 Ah | ks | 1 | ||
8.2. Miesto plnenia Vranov nad Topľou, systém EPS - LITES- MHU 109: | * | * | ||
ústredňa LITES – MHU 109 | ks | 1 | ||
opticko-dymový hlásič LITES – MHG 241 | ks | 54 | ||
tepelný kombinovaný hlásič LITES – MHG 341 | ks | 8 | ||
pätica hlásiča LITES – MHY 717 | ks | 62 | ||
tlačidlový hlásič s izolátorom LITES – MHA 141 | ks | 15 | ||
siréna vnútorná – PS 04 | ks | 5 | ||
akumulátor - 12 V / 6,5 Ah | ks | 1 | ||
9. systém EPS SCHRACK - BMZ INTEGRAL | celkový počet | 1 | ||
9.1. Miesto plnenia Žiar nad Hronom, systém EPS - SCHRACK- BMZ INTEGRAL: | * | * | ||
ústredňa SCHRACK - BMZ INTEGRAL | ks | 1 | ||
opticko-dymový hlásič SCHRACK - SLK - E | ks | 92 | ||
teplotný hlásič SCHRACK - DCC - E | ks | 5 | ||
teplotný tlačidlový hlásič SCHRACK – DKM - 1702 | ks | 5 | ||
siréna piezo SIH - 24 V / 104 dB | ks | 14 | ||
telefónny hlásič – TD-101 | ks | 1 | ||
relé ventilátora odvetrania únikovej cesty | ks | 1 | ||
akumulátor - 12 V / 44 Ah | ks | 2 | ||
10. systém EPS SCHRACK - INTEGRAL C | celkový počet | 1 | ||
10.1. Miesto plnenia Žilina, systém EPS - SCHRACK - INTEGRAL C: | * | * | ||
ústredňa SCHRACK – INTEGRAL C | ks | 1 | ||
opticko-dymový hlásič SCHRACK – OSD 2000 | ks | 41 | ||
tlačidlový hlásič SCHRACK – MCP535 | ks | 14 | ||
komunikátor DSC – PC1616 | ks | 1 | ||
siréna SCHRACK – BX – SOL | ks | 1 | ||
akumulátor CSB - 12 V / 18 Ah | ks | 2 | ||
B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB | * | * | ||
1. Mesačná kontrola systému EPS; celkový počet = 11 mesiacov x 15 miest plnenia; | celkový počet | 165 | ||
1.1. mesačná kontrola systému EPS do 20 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 11 | ||
1.2. mesačná kontrola systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 22 | ||
1.3. mesačná kontrola systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 66 | ||
1.4. mesačná kontrola systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 33 | ||
1.5. mesačná kontrola systému EPS od 151 do 650 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 33 | ||
2. štvrťročná kontrola EPS; celkový počet = 3 x 15 miest plnenia | celkový počet | 45 | ||
2.1. štvrťročná kontrola systému EPS do 20 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 3 | ||
2.2. štvrťročná kontrola systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 6 | ||
2.3. štvrťročná kontrola systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 18 | ||
2.4. štvrťročná kontrola systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 9 | ||
2.5. štvrťročná kontrola systému EPS od 151 do 650 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 9 | ||
3. Ročná kontrola systému EPS; celkový počet = 1 x 15 miest plnenia | celkový počet | 15 | ||
3.1. Ročná kontrola systému EPS do 20 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 1 | ||
3.2. Ročná kontrola systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 2 | ||
3.3. Ročná kontrola systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 6 | ||
3.4. Ročná kontrola systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 3 | ||
3.5. Ročná kontrola systému EPS od 151 do 650 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 3 | ||
4. Servisné služby pozáručného servisu A - preprogramovanie; realizácia len v prípade potreby objednávateľa - na základe samostatnej objednávky | * | * | ||
4.1. preprogramovanie systému EPS do 20 hlásičov požiaru | množstvo spolu | 1 | ||
4.2. preprogramovanie systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru | množstvo spolu | 2 | ||
4.3.preprogramovanie systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru | množstvo spolu | 6 | ||
4.4. preprogramovanie systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru | množstvo spolu | 3 | ||
4.5. preprogramovanie systému EPS od 150 do 650 hlásičov požiaru | množstvo spolu | 3 | ||
5. Servisné služby pozáručného servisu B - zakreslenie zmeny do existujúcej projektovej dokumentácie (PD) systému EPS; zakreslenie zmeny bude vyhotovené a odovzdané v množstve 3 paré; - realizácia len v prípade potreby objednávateľa - na základe samostatnej objednávky | * | * | ||
5.1. zakreslenie zmeny do existujúcej PD systému EPS do 20 hlásičov požiaru | množstvo spolu | 1 | ||
5.2. zakreslenie zmeny do existujúcej PD systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru | množstvo spolu | 1 | ||
5.3. zakreslenie zmeny do existujúcej PD systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru | množstvo spolu | 3 | ||
5.4. zakreslenie zmeny do existujúcej PD systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru | množstvo spolu | 1 | ||
5.5. zakreslenie zmeny do existujúcej PD systému EPS od 151 do 650 hlásičov požiaru | množstvo spolu | 1 | ||
6. Servisné služby pozáručného servisu C - vypracovanie blokovej schémy systému EPS; realizácia len v prípade potreby objednávateľa - na základe samostatnej objednávky | * | * | ||
6.1. vypracovanie blokovej schémy systému EPS do 20 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
6.2. vypracovanie blokovej schémy systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
6.3. vypracovanie blokovej schémy systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
6.4. vypracovanie blokovej schémy systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
6.5. vypracovanie blokovej schémy systému EPS od 151 do 650 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
7. Servisné služby pozáručného servisu D - aktualizácia blokovej schémy systému EPS; realizácia len v prípade potreby objednávateľa - na základe samostatnej objednávky | * | * | ||
7.1. aktualizácia blokovej schémy systému EPS do 20 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
7.2. aktualizácia blokovej schémy systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
7.3. aktualizácia blokovej schémy systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
7.4. aktualizácia blokovej schémy systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
7.5 aktualizácia blokovej schémy systému EPS od 151 do 650 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
8. Opravy v rámci pozáručného servisu; výmena zahŕňa aj dodávku uvedeného komponentu; realizácia len v prípade potreby objednávateľa - na základe samostatnej objednávky: | * | * | ||
8.1. EPS ZETTLER EXPERT ZX1 - 4 ks: | * | * | ||
výmena dosky procesora systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | ks | 2 | ||
výmena základnej dosky systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | ks | 2 | ||
výmena zdroja systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | ks | 2 | ||
výmena zobrazovacieho displeja systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | ks | 2 | ||
výmena multisenzorového hlásiča systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | ks | 30 | ||
výmena pätice multisenzorového hlásiča systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | ks | 17 | ||
výmena tlačidlového hlásiča systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | ks | 7 | ||
výmena sirény systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | ks | 2 | ||
oprava ovládača VKS systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | jv | 1 | ||
výmena ovládača VKS systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | ks | 1 | ||
oprava GSM komunikátora systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | jv | 1 | ||
výmena GSM komunikátora systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | ks | 1 | ||
oprava telefónneho hlásiča systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | jv | 1 | ||
výmena telefónneho hlásiča systému EPS ZETTLER | ks | 1 | ||
výmena akumulátora systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | ks | 9 | ||
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | ks | 4 | ||
aktualizácia textov systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | jv | 3 | ||
programovanie – zmena textov systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 | jv | 3 | ||
8.2. EPS ZETTLER EXPERT ZX125 - 2ks: | * | * | ||
výmena dosky procesora systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 | ks | 1 | ||
výmena základnej dosky systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 | ks | 1 | ||
výmena zdroja systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 | ks | 1 | ||
výmena zobrazovacieho displeja systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 | ks | 1 | ||
výmena multisenzorového hlásiča systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 | ks | 9 | ||
výmena pätice hlásiča EPS systému ZETTLER EXPERT MZX125 | ks | 5 | ||
výmena tlačidlového hlásiča systému EPS EXPERT ZETTLER MZX125 | ks | 2 | ||
výmena sirény systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 | ks | 1 | ||
výmena akumulátora systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 | ks | 4 | ||
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 | ks | 2 | ||
aktualizácia textov systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 | jv | 2 | ||
programovanie zmena textov systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 | jv | 2 | ||
8.3. EPS ZETTLER EXPERT ZX4 - 1 ks: | * | * | ||
výmena dosky procesora systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 | ks | 1 | ||
výmena základnej dosky systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 | ks | 1 | ||
výmena zdroja systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 | ks | 1 | ||
výmena zobrazovacieho displeja systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 | ks | 1 | ||
výmena multisenzorového hlásiča systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 | ks | 20 | ||
výmena pätice hlásiča EPS systému ZETTLER EXPERT ZX4 | ks | 11 | ||
výmena tlačidlového hlásiča systému EPS EXPERT ZETTLER ZX4 | ks | 2 | ||
výmena sirény systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 | ks | 1 | ||
výmena akumulátora systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 | ks | 3 | ||
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 | ks | 1 | ||
aktualizácia textov systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 | jv | 1 | ||
programovanie zmena textov systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 | jv | 1 | ||
8.4. EPS LITES MHU 108 - 1 ks: | * | * | ||
výmena tepelného hlásiča systému EPS LITES MHU 108 | ks | 3 | ||
výmena pätice hlásiča systému EPS LITES MHU 108 | ks | 2 | ||
výmena tlačidlového hlásiča systému EPS LITES MHU 108 | ks | 1 | ||
výmena akumulátora systému EPS LITES MHU 108 | ks | 1 | ||
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systému EPS LITES MHU 108 | ks | 1 | ||
8.5. EPS LITES MHU 109 - 2 ks: | * | * | ||
výmena zobrazovacieho displeja systému EPS LITES MHU 109 | ks | 1 | ||
výmena opticko-dymového hlásiča systému EPS LITES MHU 109 | ks | 7 | ||
výmena tepelného hlásiča systému EPS LITES MHU 109 | ks | 3 | ||
výmena technologického hlásiča systému EPS LITES MHU 109 | ks | 3 | ||
výmena pätice hlásiča systému EPS LITES MHU 109 | ks | 7 | ||
výmena tlačidlového hlásiča systému EPS LITES MHU 109 | ks | 2 | ||
výmena sirény systému EPS LITES MHU 109 | ks | 1 | ||
výmena akumulátora systému EPS LITES MHU 109 | ks | 2 | ||
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systému EPS LITES MHU 109 | ks | 2 | ||
aktualizácia textov systému EPS LITES MHU 109 | jv | 1 | ||
programovanie – zmena textov systému EPS LITES MHU 109 | jv | 1 | ||
8.6. EPS LITES MHU 110 - 1 ks: | * | * | ||
výmena zobrazovacieho displeja systém EPS LITES MHU 110 | ks | 1 | ||
výmena opticko-dymového hlásiča systém EPS LITES MHU 110 | ks | 4 | ||
výmena tepelného hlásiča systém EPS LITES MHU 110 | ks | 2 | ||
výmena technologického hlásiča systém EPS LITES MHU 110 | ks | 1 | ||
výmena pätice hlásiča systém EPS LITES MHU 110 | ks | 5 | ||
výmena tlačidlového hlásiča systém EPS LITES MHU 110 | ks | 1 | ||
oprava GSM komunikátora systém EPS LITES MHU 110 | jv | 1 | ||
výmena GSM komunikátora systém EPS LITES MHU 110 | ks | 1 | ||
výmena akumulátora systém EPS LITES MHU 110 | ks | 1 | ||
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systém EPS LITES MHU 110 | ks | 1 | ||
aktualizácia textov systém EPS LITES MHU 110 | jv | 1 | ||
programovanie – zmena textov systém EPS LITES MHU 110 | jv | 1 | ||
8.7. EPS LITES MHU 116/B - 1 ks: | * | * | ||
výmena systémovej dosky systém EPS LITES MHU 116/B | ks | 1 | ||
výmena zdroja systém EPS LITES MHU 116/B | ks | 1 | ||
výmena slučkovej dosky systém EPS LITES MHU 116/B | ks | 1 | ||
výmena tabla obsluhy systém EPS LITES MHU 116/B | ks | 1 | ||
oprava tabla obsluhy systém EPS LITES MHU 116/B | jv | 2 | ||
výmena multisenzorového hlásiča systém EPS LITES MHU 116/B | ks | 4 | ||
výmena opticko-dymového hlásiča systém EPS LITES MHU 116/B | ks | 2 | ||
výmena pätice hlásiča systém EPS LITES MHU 116/B | ks | 3 | ||
výmena tlačidlového hlásiča systém EPS LITES MHU 116/B | ks | 1 | ||
výmena signálneho svetla systém EPS LITES MHU 116/B | ks | 2 | ||
výmena akumulátora systém EPS LITES MHU 116/B | ks | 3 | ||
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systém EPS LITES MHU 116/B | ks | 1 | ||
aktualizácia textov systém EPS LITES MHU 116/B | jv | 1 | ||
programovanie – zmena textov systém EPS LITES MHU 116/B | jv | 1 | ||
8.8. EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL - 1 ks: | * | * | ||
výmena zobrazovacieho displeja systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL | ks | 1 | ||
výmena opticko-dymového hlásiča systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL | ks | 5 | ||
výmena tepelného hlásiča systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL | ks | 2 | ||
výmena pätice hlásiča systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL | ks | 3 | ||
výmena tlačidlového hlásiča systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL | ks | 1 | ||
výmena sirény piezo systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL | ks | 1 | ||
oprava telefónneho hlásiča systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL | jv | 1 | ||
výmena telefónneho hlásiča systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL | ks | 1 | ||
výmena akumulátora systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL | ks | 2 | ||
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL | ks | 1 | ||
aktualizácia textov systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL | jv | 1 | ||
programovanie – zmena textov systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL | jv | 1 | ||
8.9. EPS SCHRACK INTEGRAL C - 1 ks: | * | * | ||
výmena zobrazovacieho displeja systém EPS SCHRACK INTEGRAL C | ks | 1 | ||
výmena opticko-dymového hlásiča systém EPS SCHRACK INTEGRAL C | ks | 4 | ||
výmena pätice hlásiča systém EPS SCHRACK INTEGRAL C | ks | 2 | ||
výmena tlačidlového hlásiča systém EPS SCHRACK INTEGRAL C | ks | 1 | ||
výmena sirény systém EPS SCHRACK INTEGRAL C | ks | 1 | ||
oprava komunikátora systém EPS SCHRACK INTEGRAL C | jv | 1 | ||
výmena komunikátora systém EPS SCHRACK INTEGRAL C | ks | 1 | ||
výmena akumulátora systém EPS SCHRACK INTEGRAL C | ks | 2 | ||
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systém EPS SCHRACK INTEGRAL C | ks | 1 | ||
aktualizácia textov systém EPS SCHRACK INTEGRAL C | jv | 1 | ||
programovanie – zmena textov systém EPS SCHRACK INTEGRAL C | jv | 1 | ||
8.10. EPS ESSER 8000 - 1 ks: | * | * | ||
výmena zobrazovacieho displeja systém EPS ESSER 8000 | ks | 1 | ||
výmena opticko-tepelného hlásiča systém EPS ESSER 8000 | ks | 8 | ||
výmena optického hlásiča systém EPS ESSER 8000 | ks | 2 | ||
výmena opticko-dymového hlásiča systém EPS ESSER 8000 | ks | 2 | ||
výmena tepelno-diferenciálneho hlásiča systém EPS ESSER 8000 | ks | 2 | ||
výmena pätice hlásiča systém EPS ESSER 8000 | ks | 7 | ||
výmena tlačidlového hlásiča systém EPS ESSER 8000 | ks | 2 | ||
výmena sirény systém EPS ESSER 8000 | ks | 2 | ||
výmena akumulátora systém EPS ESSER 8000 | ks | 3 | ||
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systém EPS ESSER 8000 | ks | 1 | ||
aktualizácia textov systém EPS ESSER 8000 | jv | 1 | ||
programovanie zmena textov systém EPS ESSER 8000 | jv | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Poskytovanie služieb a činností podľa predmetu zmluvy musí dodávateľ realizovať v súlade s požiadavkami platných právnych predpisov a technických noriem upravujúcich výkon pozáručného servisu, opráv, kontrolných činností, odborných prehliadky a skúšky systémov EPS. | |
Ide najmä o nasledovné právne predpisy: | a. zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 314/2001 Z. z.“) |
- | b. vyhláška Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 94/2004 Z. z., ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na protipožiarnu bezpečnosť pri výstavbe a užívaní stavieb v znení neskorších predpisov |
- | c. vyhlášky Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 726/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej |
- | kontroly (ďalej len „vyhláška č. 726/2002 Z. z.“) |
- | d. zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. |
- | 124/2006 Z. z.“) |
- | e. vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými |
- | zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov |
- | f. STN 73 0875 – Požiarna bezpečnosť stavieb. Navrhovanie elektrickej požiarnej signalizácie |
- | g. EN 54 – Prvky systému EPS |
* | * |
Vykonávanie mesačnej kontroly systému EPS v rozsahu vyhlášky č. 726/2002 Z. z.: | Rozsah mesačnej kontroly systému EPS: |
- | 1. Kontrola stavu spojov batérie a jej upevnenia. |
- | 2. Kontrola výstupov na ovládanie požiarnotechnických zariadení a zariadení zobrazujúcich jednotlivé stavy. |
- | 3. Aktivácia jedného hlásiča (každý mesiac z inej zóny). |
- | 4. Aktivácia linky na prenos signálu do miesta s trvalou obsluhou. |
* | * |
Vykonávanie štvrťročnej kontroly systému EPS v rozsahu vyhlášky č. 726/2002 Z. z. | Rozsah štvrťročnej kontroly systému EPS: |
- | 1. Kontrola náhradného napájacieho zdroja. |
- | 2. Kontrola hlásičov požiaru: |
- | a. kontrola čistoty hlásičov a ich neporušenosti vrátane výmeny poškodených hlásičov a odstránenia povrchovej nečistoty, |
- | b. funkčná kontrola hlásičov požiaru, |
- | c. kontrola činnosti signálneho svietidla pripojeného na hlásič požiaru, |
- | d. kontrola uloženia záložných hlásičov vrátane dodržiavania zásad pri skladovaní a manipulácii s ionizačnými hlásičmi. |
- | 3. Funkčná skúška výstupov: |
- | a. ovládacích zariadení, |
- | b. zariadení zobrazujúcich jednotlivé stavy, |
- | c. doplňujúcich zariadení. |
- | 4. Kontrola zaznamenávania údajov v prevádzkovej knihe. |
* | * |
Vykonávanie ročnej kontroly systému EPS v rozsahu vyhlášky č. 726/2002 Z. z.: | Rozsah ročnej kontroly systému EPS: |
- | 1. Kontrola funkčnosti náhradného napájacieho zdroja vrátane skúšobnej prevádzky elektrickej požiarnej signalizácie na náhradný napájací zdroj |
- | 2. Kontrola funkčnosti ovládacích zariadení, zariadení zobrazujúcich jednotlivé stavy a doplňujúcich zariadení: |
- | a. povrchu a vnútorného priestoru vrátane jeho očistenia, |
- | b. utesnenia, vodičov, dotiahnutia spojov, poistkových vložiek, svorkovníc, |
- | c. jednotlivých funkcií zariadení vrátane dobíjania akumulátora, |
- | d. napätia dodávaného jednotlivými napájacími zariadeniami ovládacích zariadení a zariadení zobrazujúcich jednotlivé stavy a vstupného napätia hlásičových liniek pri pokojovom prúde, |
- | e. záložných akumulátorov pamäti RAM a záložných akumulátorov pre signalizáciu mimo prevádzky, |
- | f. prepojenia jednotlivých zariadení. |
- | 3. Kontrola hlásičov požiaru: |
- | a. funkčných parametrov, |
- | b. vizuálna a mechanická kontrola pätice vrátane vyčistenia, |
- | c. vizuálna a mechanická kontrola senzoru hlásiča vrátane vyčistenia. |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobnú Cenovú kalkuláciu v rozsahu tabuľky "Cenová kalkulácia", a to do 5 pracovných dní od poskytnutia tejto tabuľky objednávateľom. Objednávateľ poskytne tabuľku "Cenová kalkulácia" dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy- Zmluvná cena. |
1.1. Celková cena predmetu zmluvy sa skladá z: |
1.1.1. cien za vykonanie kontrol systému EPS (mesačné, štvrťročné, ročné kontroly), súčasťou ktorých sú: a) náklady na prácu, b) náklady na dopravu, c) náklady na vypracovanie a odovzdanie záznamu z kontroly systému EPS (dodávateľ ocení položky uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB, body 1 až 3) |
1.1.2. cien za servisné služby pozáručného servisu A - preprogramovanie, súčasťou ktorých sú: a) náklady na prácu, b) náklady na dopravu, c) náklady na vypracovanie a odovzdanie záznamu (dodávateľ ocení položky (ich maximálne množstvá) uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB, bod 4) |
1.1.3. cien za servisné služby pozáručného servisu B - zakreslenie zmeny do existujúcej PD, súčasťou ktorých sú náklady na prácu a dodanie dokumentácie (dodávateľ ocení položky (ich maximálne množstvá) uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB, bod 5) |
1.1.4. cien za servisné služby pozáručného servisu C - vypracovanie blokovej schémy, súčasťou ktorých sú náklady na prácu a dodanie dokumentácie (dodávateľ ocení položky (ich maximálne množstvá) uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB, bod 6) |
1.1.5. cien za servisné služby pozáručného servisu D - aktualizácia blokovej schémy, súčasťou ktorých sú náklady na prácu a dodanie dokumentácie (dodávateľ ocení položky (ich maximálne množstvá) uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB, bod 7) |
1.1.6. cien za opravy v rámci pozáručného servisu (dodávateľ ocení položky (ich maximálne množstvá) uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB, bod 8), súčasťou ktorých sú: |
1.1.6.1 v prípade opráv (bez potreby výmeny náhradného dielu - komponentu): a) náklady na prácu vrátane diagnostiky závady / poruchy, b) náklady na dopravu, c) náklady na vypracovanie a odovzdanie záznamu |
1.1.6.2 v prípade potreby výmeny náhradného dielu - komponentu: a) náklady na prácu vrátane diagnostiky závady / poruchy, b) náklady na dodanie náhradného dielu - komponentu, c) náklady na dopravu, d) náklady na vypracovanie a odovzdanie záznamu, e) náklady na likvidáciu odpadu |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB, body 1 až 8 (náklady na prácu vrátane diagnostiky závady / poruchy, v prípade výmeny náhradného dielu cenu za dodávku náhradného dielu - komponentu, náklady na vypracovanie a odovzdanie záznamov a dokumentácie z realizovaných kontrol, revízií a opráv, odborných prehliadok a skúšok, výmen a inštalácií, náklady na dopravu, likvidáciu odpadu, atď.) a tiež |
všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie požiadaviek na opravy v rámci pozáručného servisu (v súlade s bodom 8. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB) a e-mailovú adresu na zasielanie objednávok na servisné služby pozáručného servisu (v súlade s bodmi 4 až 7. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB), kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a |
e-mailová adresa. |
2. Miestami plnenia sú: Bratislava (5), Staré Hory, Pavčina Lehota, Košice, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trenčín, Trnava, Vranov nad Topľou, Zvolen, Žiar nad Hronom, a Žilina, ktoré sú už uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť A, Technické vlastnosti; presné adresy plnenia s harmonogramom vykonávania kontrol systémov EPS objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
3. Kontroly systémov EPS v súlade s bodmi 1 až 3 uvedenými vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB bude dodávateľ vykonávať v termínoch podľa obdržaného harmonogramu poskytnutého objednávateľom v súlade s čl. III. bod 2 časti Osobitné požiadavky na plnenie. |
4. Servisné služby pozáručného servisu (A -preprogramovanie, B - zakreslenie zmeny do existujúcej projektovej dokumentácie, C -vypracovanie blokovej schémy, D - aktualizácia blokovej schémy) uvedené v bodoch 4 - 7 Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB bude dodávateľ vykonávať len na základe potreby objednávateľa na ich vykonanie. Dodávateľ vykoná požadované činnosti servisných služieb pozáručného servisu na základe samostatnej objednávky, ktorú objednávateľ zašle dodávateľovi na e-mailovú adresu uvedenú v bode 1, čl. III. Osobitných požiadaviek na |
na plnenie. Dodávateľ je povinný potvrdiť e-mailom prijatie každej objednávky do 3 pracovných dní odo dňa jej obdržania. |
5. Dodávateľ je povinný realizovať servisné služby pozáručného servisu do 14 dní od doručenia objednávky. |
6 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných servisných služieb pozáručného servisu do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po miesiaci v ktorom boli služby vykonávané. Prílohou súpisu bude/ú objednávateľom odsúhlasený/é a potvrdený/é protokol/y o vykonaní servisnej/servisných služby/služieb. |
7. Dodávateľ bude vykonávať opravy v rámci pozáručného servisu v súlade s bodom 8 Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB len na základe potreby objednávateľa na ich vykonanie. Dodávateľ vykoná opravy v rámci pozáručného servisu (opravy/výmeny) na základe e-mailovej požiadavky objednávateľa a v odôvodnených prípadoch na základe telefonickej požiadavky objednávateľa. Požiadavky na opravy v rámci pozáručného servisu bude objednávateľ zasielať na e-mailovú adresu resp. (v odôvodnených prípadoch) hlásiť na telefónne číslo, ktoré dodávateľ oznámi |
objednávateľovi v súlade s bodom 1 čl. III. časti Osobitné požiadavky na plnenie. |
7.1. Objednávateľ bude zasielať/hlásiť požiadavky na opravy v rámci pozáručného servisu dodávateľovi v pracovných dňoch od 7,00 h do 17,00 h. V prípade, ak objednávateľ nahlási požiadavku po 17,00 hod. alebo v sobotu, nedeľu, počas sviatku alebo v dňoch pracovného pokoja, takáto požiadavka sa bude považovať, ako by bola nahlásená v najbližší pracovný deň o 7,00 hod. |
7.2. Dodávateľ potvrdí objednávateľovi e-mailom prijatie požiadavky na opravu v rámci pozáručného servisu, a to najneskôr do 1 hodiny od jej nahlásenia. V prípade telefonicky nahlásenej požiadavky na opravu v rámci pozáručného servisu dodávateľ v e-maile uvedie aj čas prijatia tejto požiadavky. |
8. Nástup na opravy v rámci pozáručného servisu uvedené v bode 8 Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB je do 24 hodín od zaslania e-mailovej požiadavky resp. telefonickej požiadavky objednávateľa. V prípade, ak lehota plnenia podľa bodu 6.1. tohto článku III. časti Osobitné požiadavky na plnenie pripadne na sobotu, sviatok alebo deň pracovného pokoja, nástup na opravy v rámci pozáručného servisu je v najbližší pracovný deň do 9.00 hod. |
9. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných opráv v rámci pozáručného servisu do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po miesiaci v ktorom boli opravy/výmeny vykonané. Prílohou súpisu bude/ú objednávateľom odsúhlasený/é a potvrdený/é protokol/y o vykonaní opravy/výmeny v rámci pozáručného servisu a v prípade výmeny v rámci pozáručného servisu aj objednávateľom potvrdený/é dodácí/ie list/y vymenených komponentov (uvedených v bode 8 Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB - výmena ...). |
10. Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi vypracované záznamy (z realizovaných kontrol, revízií, opráv, odborných prehliadok a skúšok, výmen a inštalácií, opráv, preprogramovania a pod.) a dokumentáciu (zakreslenie zmeny do existujúcej PD, vypracovanie/aktualizácia blokovej schémy) písomne a v textovom elektronickom súbore formátu .PDF, a to priebežne - tzn. v tom období, keď vypracoval alebo aktualizoval príslušnú dokumentáciu, resp. záznamy. |
11. Dodávateľ je povinný evidovať a archivovať všetky záznamy z realizovaných kontrol, revízií, opráv, odborných prehliadok a skúšok, výmen a inštalácií, opráv, preprogramovania a pod. |
12. Počet servisných služieb pozáručného servisu (A -preprogramovanie, B - zakreslenie zmeny do existujúcej projektovej dokumentácie, C - vypracovanie blokovej schémy, D - aktualizácia blokovej schémy) a počet opráv (opravy a výmeny) v rámci pozáručného servisu uvedené v bodoch 4 - 8 Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB je maximálny a objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah tohto definovaného predmetu. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
3. Fakturácia za poskytnuté služby a činnosti uvedené v bodoch 1 - 3 Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB bude realizovaná 1x mesačne osobitne za príslušné miesta plnenia. Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb preberací protokol z dodania predmetu zmluvy s podrobným popisom vykonaných činností, uvedených v predmete zmluvy. Preberací/ie protokol/y a dodacie listy po potvrdení objednávateľom budú neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
4. Fakturácia za servisné služby pozáručného servisu (A - preprogramovanie, B - zakreslenie zmeny do existujúcej PD, C - vypracovanie blokovej schémy, D - aktualizácia blokovej schémy), tzn. za poskytnuté služby a činnosti uvedené v bodoch 4 - 7 Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB sa bude realizovať po uskutočnení služby/služieb a na základe skutočne dodaného množstva (maximálne množstvá uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB počas trvania zmluvy nesmú byť prekročené). Neoddeliteľnou súčasťou |
faktúry bude súpis vykonaných služieb. |
5. Fakturácia za opravy v rámci pozáručného servisu uvedené v bode 8 Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB sa bude realizovať na základe skutočného plnenia po uskutočnení opravy/výmeny a na základe skutočne dodaného množstva. Maximálne množstvá uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časť B: ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB počas trvania zmluvy nesmú byť prekročené. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude súpis vykonaných opráv v rámci pozáručného servisu. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
7. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy. |
8. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
9. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje je |
možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok |
elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 dní od uzavretia tejto zmluvy nasledovné oprávnenia a osvedčenia preukazujúce, že je oprávnený vykonávať predmet zákazky: |
3.1 kópiu osobitného oprávnenia o odbornej spôsobilosti podľa § 11c zákona č. 314/2001 Z. z. na výkon činnosti - inštalácie, opravy a kontroly EPS, alebo na výkon činnosti - zabudovávanie do stavby, opravy a kontroly EPS, resp. na výkon činnosti - montáž, kontroly a servis EPS vydané výrobcom požiarnotechnického zariadenia, alebo zhotoviteľom požiarnotechnického zariadenia, príp. ich splnomocneným zástupcom, resp. kópiu rovnocenného dokladu podľa predpisov členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore ich pôvodu, |
3.2 kópiu osvedčenia vydaného podľa § 14 ods. 1 a § 16 zákona č. 124/2006 na výkon činnosti E (revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa § 24 vyhlášky č. 508/2009 Z. z.) v rozsahu E2 (technické zariadenia elektrické s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodov) triedy objektov A (objekty bez nebezpečenstva výbuchu), resp. kópiu rovnocenného dokladu podľa predpisov členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore ich pôvodu, |
3.3 kópiu oprávnenia vydaného podľa § 15 ods. 4 zákona č. 124/2006 Z. z. na základe overenia odbornej spôsobilosti v zmysle § 14 ods. 1 písm. a) zákona 124/2006 Z. z. na výkon činností opravy (činnosť na technickom zariadení vrátane jeho rozoberania, odstránenia chýb a porúch, rekonštrukcie a montáže smerujúca k zabezpečeniu jeho funkčného a bezpečného stavu) a odborné prehliadky a odborné skúšky v rozsahu elektrické zariadenia s napätím do 1000 V v objektoch bez nebezpečenstva výbuchu triedy A. |
je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore ich pôvodu. |
3.4 Oprávnenie podľa bodu 3.3 uvedeného v tomto článku vyššie predloží v zmysle § 15 ods. 1 zákona č. 124/2006 Z.z. dodávateľ, ktorý je zamestnávateľom. Dodávateľ ktorý je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, dokladuje svoju odbornú spôsobilosť na výkon predmetu zákazky len predložením dokladov uvedených v bodoch 3.1 a 3.2. v tomto článku vyššie. |
4. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
6. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
18.04.2019 08:00 — 17.04.2020 16:00
1,00 cena celkom
72 734,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.04.2019 15:12
10.04.2019 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.04.2019 17:36 - Vstupná ponuka | 72 734,04 | € | Cena s DPH |
10.04.2019 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 45 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: