35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
00587257
QEX, a.s.
Brnianska 1, Trenčín, 91105, SVK
Termo papiera pre vyvolávací systém Q – matic (2019)
termo papier, vyvolávací systém,
Tovar, Služba
1. Termo papiera pre vyvolávací systém Q – matic
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup a dodávka termo papiera pre vyvolávací systém Q – matic alebo ekvivalent |
Termo papier pre vyvolávací systém Q-matic alebo ekvivalent plne kompatibilný so systémom Q-matic |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Termopapier pre vyvolávací systém Q-matic, alebo ekvivalent plne kompatibilný so systémom Q-matic. | ks ( kotúč) | 408 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ papiera | typ TP |
Priemer kotúča vonkajší | 100 mm |
Priemer kotúča vnútorný | 25,4 mm |
Rozmer kotúča - šírka | 60 mm |
Materiál | termo papier |
Gramáž | 50 gr/m2, +- 10% |
Počet lístkov v kotúči | 2000 |
Perforácia | áno, oblúkový vzor perforácie |
Balenie | Celkom 17 škatúľ (kartónov) po 24 kusov kotúčov termopapiera |
Názov systému | Qmatic |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia- Bratislava |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy, vrátane jednotkových cien s a bez DPH |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru vo svojom mene a na svoje náklady, a zodpovedá za to, že dodaný tovar bude spĺňať všetky požiadavky stanovené príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami platnými v SR, a že ho dodá v bezchybnom stave v sortimente a v množstve určenom v kúpnej zmluve. |
Dodávateľ dodá tovar v obale, na ktorom bude vyznačený typ výrobku, jeho názov a množstvo, zabezpečí jeho naloženie, prepravu, dodanie do stanoveného miesta plnenia a zloženie v mieste plnenia. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne zodpovedný zamestnanec objednávateľa, ktorý skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie na dodacom liste predloženom dodávateľom súčasne s dodaným tovarom. Povinnosť riadne a včas dodať tovar splní dodávateľ až dodaním tovaru na miesto dodania. |
Zodpovedný zamestnanec objednávateľa tovar neprevezme, ak nezodpovedá špecifikácii podľa predmetu zákazky alebo je viditeľne poškodený. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení, ktoré sa hodí na účel, stanovený zmluvou, riadne zabalený a vybavený na prepravu, a že bude mať v čase odovzdania a prevzatia vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Záručná lehota na dodaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom jeho prevzatia zodpovedným zamestnancom objednávateľa (jeho podpisom na dodacom liste). V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná lehota predlžuje o čas, počas ktorého bola vada odstraňovaná. |
Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej lehote, nezodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním tovaru alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré dodávateľ preukázateľne nezapríčinil. |
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť predávajúcemu kúpnu cenu na základe faktúry, ktorú je dodávateľ oprávnený vystaviť až po riadnom dodaní tovaru, pričom dodací list, potvrdený objednávateľom, bude povinnou prílohou faktúry. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti predávajúceho, platcu DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u predávajúceho trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči predávajúcemu, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného na zdravotné poistenie predávajúceho. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade: a.) ak sa dodávateľ stane dlžníkom poistného na zdravotné poistenie, ktoré je povinný v zmysle príslušných právnych predpisov platiť objednávateľ, |
b.) ak zistí, že dodávateľ je zverejnený v zozname osôb, u ktorých nastali dôvody zrušenia registrácie dane z pridanej hodnoty podľa § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, ktorý v zmysle tohto zákona zverejňuje Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky na portáli Finančnej správy Slovenskej republiky. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
10.04.2019 08:00 — 13.05.2019 14:00
1,00 Rozsah v zmysle Technických vlastností (súbor)
7 696,52
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.04.2019 13:58
04.04.2019 14:00
04.04.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.04.2019 09:04 - Vstupná ponuka | 7 695,60 | € | Cena s DPH |
03.04.2019 10:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 695,48 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: