00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
36638404
ULTRAMED s.r.o.
Š. Moysesa 431/14, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
Sonda k ultrazvukovému litotriptoru ShockPulse
sonda
Tovar, Služba
1. Sonda k ultrazvukovému litotriptoru ShockPulse
|
|
---|---|
Funkcia |
deštrukcia močových kameňov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. sonda | ks | 7 | ||
1.1 vonkajší priemer sondy | mm | 3,40 | ||
1.2 pracovná dĺžka sondy | mm | 396 | ||
2. sonda | ks | 2 | ||
2.2 vonkajší priemer sondy | mm | 1,5 | ||
2.3 pracovná dĺžka sondy | mm | 564 |
Názov |
Tovar musí byť nový- nepoužitý, nie repasovaný, alebo inak renovovaný, alebo testovaný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia Kúpnej zmluvy na základe čiastkových objednávok, zadaných e mailom, prípadne podľa potrieb objednávateľa. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe čiastkovej objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, číslo čiastkovej objednávky, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť na 2 desatinné miesta. |
Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom , a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia . |
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340b. ods. 5 podľa osobitného zákona požadujeme úhradu splatnosti faktúr 60 dní. Preddavky nebudú poskytované. |
Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska /OPET/ a Obchodným zákonníkom. |
Dodanie tovaru požadujeme v uvedenej špecifikácii v technických požiadavkách v opisnom formulári. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ berie na vedomie, akékoľvek pohľadávky , ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa , alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle §8 zákona 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. § |
Požadujeme predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy a EC certifikát na požadovaný predmet zákazky. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Na adresu objednávateľa, najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky. |
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
11.04.2019 12:58 — 31.12.2019 00:00
9,00 ks
10 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.04.2019 13:05
04.04.2019 14:00
04.04.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.04.2019 09:47 - Vstupná ponuka | 10 800,00 | € | Cena bez DPH |
02.04.2019 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: