00185213
Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica
E. M. Šoltésovej 1, Banská Štiavnica, 96901, SVK
44877315
Technické služby - Žiar nad Hronom, a.s.
SNP 131, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
Zneškodnenie odpadov vrátane ich prepravy (na 10 mesiacov trvania zmluvy)
odvoz odpadov, zneškodnenie odpadov,skládka
Služba
1. Zneškodnenie odpadov vrátane ich prepravy
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je odvoz a zneškodňovanie (príp. ďalšie zhodnocovanie) odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, prípadne podľa ekvivalentných právnych noriem platných v členských krajinách podľa sídla uchádzača. |
Objednávateľ zabezpečí vyzbieranie, zvoz a manipuláciu s odpadom na zbernom dvore a jeho nakladanie do veľkokapacitných kontajnerov poskytovateľa služby. |
Prepravu odpadu na skládku a následné zneškodňovanie/prípadne zhodnotenie odpadu zabezpečí poskytovateľ služby. |
Celkové predpokladané množstvo odpadu je 2 105,4 ton za 10 mesiacov trvania zmluvy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané druhy a množstvá odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie, príp. zhodnotenie počas trvania zmluvy (za 10 mesiacov) vrátane katalógového čísla odpadu: | tona | 2 105,4 | ||
1. 04 02 09 - Odpad z kompozitných materiálov (impregnovaný textil, elastomér, plasomér) | tona | 0,4 | ||
2. 04 02 22 - Odpady zo spracovaných textilných vlákien | tona | 0,8 | ||
3. 12 01 05 Hobliny a triesky z plastov | tona | 0,4 | ||
4. 12 01 21 Použité brúsne nástroje a brúsne materiály iné ako uvedené v 12 01 20 | tona | 0,4 | ||
5. 15 01 06 Zmiešané obaly | tona | 12,5 | ||
6. 17 06 04 Izolačné materiály iné ako uvedené v 17 06 01 a 17 06 03 | tona | 6,7 | ||
7. 17 08 02 Stavebné materiály na báze sadry iné ako uvedené v 17 08 01 | tona | 8,3 | ||
8. 17 09 04 Zmiešané odpady zo stavieb a demolácií iné ako uvedené v 17 09 01, 17 09 02 a 17 09 03 | tona | 83,3 | ||
9. 19 12 12 Iné odpady vrátane zmiešaných materiálov z mechanického spracovania odpadu iné ako uvedené v 19 12 11 | tona | 58,3 | ||
10. 20 01 41 Odpady z vymetania komínov | tona | 0,8 | ||
11. 20 03 01 Zmesový komunálny odpad | tona | 1625,0 | ||
12. 20 03 02 Odpad z trhovísk | tona | 16,7 | ||
13. 20 03 03 Odpad z čistenia ulíc | tona | 41,7 | ||
14. 20 03 07 Objemný odpad | tona | 125,0 | ||
15. 20 03 08 Drobný stavebný odpad | tona | 125,0 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena zahŕňa | Odvoz odpadu na miesto likvidácie. |
Cena zahŕňa | Poskytnutie veľkokapacitných kontajnerov, do ktorých objednávateľ uloží vyzbieraný odpad. |
Cena zahŕňa | Poskytnutie kontajnerov s min. týždennou kapacitou 53,6 ton odpadu odvezeného za štyri dni v týždni dvoma kontajnermi 30 m3 (t.j. 8 kontajnerov po 6,7 ton odpadu). |
Názov |
1. Celková cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo 2105,4,5 ton za 10 mesiacov trvania zmluvy. V cene nie sú zahrnuté poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z.z. v platnej výške poplatkov za jednotlivé druhy odpadov pre rok 2019. |
2. Dodávateľ do ceny predmetu zákazky započíta všetky náklady spojené s jeho plnením (vrátane nepredvídateľných nákladov), nakoľko objednávateľ bude cenu dodávateľa pri uzavretí zmluvy považovať za zmluvnú cenu – maximálnu. |
3. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov. |
4. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platný súhlas príslušného úradu životného prostredia na prepravu a zneškodnenie uvedených odpadov na základe zákona NR SR 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení v znení v neskorších predpisov (ďalej len "zákon o odpadoch"). |
5. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platné povolenie na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov podľa zákona o odpadoch alebo podľa Zákona č. 39/2013 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia v aktuálnom znení. Ak uchádzač nie je vlastníkom zariadenia na zneškodňovanie odpadov v zmysle uvedenej legislatívy, predloží platne uzatvorenú zmluvu so zneškodňovateľom odpadov v zmysle zákona. |
6. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi rozpis ceny, ktorý musí obsahovať všetky súvisiace náklady súvisiace s poskytovaním služby. Rozpis ceny musí byť spracovaný podľa množstiev a druhov odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie, príp. zhodnotenie počas trvania zmluvy. |
7. V rozpise ceny musí byť uvedená cena za mernú jednotku - tonu v € bez DPH bez poplatku podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov. |
8. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi adresu a kontaktnú osobu prevádzkovateľa skládky odpadov prípadne zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov, ktoré sú oprávnené spracovávať predmetné druhy odpadov. |
9. V prípade znečistenia komunikácií, ku ktorému došlo zo strany dodávateľa pri realizácii odvozu, je dodávateľ povinný okamžite zabezpečiť na svoje náklady vyčistenie ním znečistených komunikácií. |
10. Množstvo špecifikovaného odpadu je len orientačné - odhadované. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zvýšenie, resp. zníženie rozsahu plnenia. |
11. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby. |
12. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až na základe objednávateľom schváleného protokolu o riadnom splnení predmetu zákazky. |
13. Povinnými prílohami k protokolu sú doklady potvrdzujúce zneškodnenie odpadu (vážne lístky). |
14. Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu, v opačnom prípade bude vrátená dodávateľovi a lehota na jej úhradu neplynie a začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení faktúry bez vád. |
15. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
16. Fakturácia bude vykonávaná na základe skutočných množstiev odpadu s použitím zmluvne dohodnutých jednotkových cien a bude vykonávaná jedenkrát mesačne. |
17. Poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z.z. budú účtované v platnej výške poplatkov za jednotlivé druhy odpadov. |
18. Poskytovateľ služby je povinný poskytnúť objednávateľovi veľkokapacitné kontajnery s min. týždennou kapacitou 240 m3 (8 ks veľkokapacitných kontajnerov po 30 m3) čo zodpovedá odberu približne 53,6 ton odpadu týždenne. |
19. Zodpovednosť za manipuláciu s odpadom prevzatým podľa tejto zmluvy prechádza z objednávateľa na poskytovateľa služby v okamihu prevzatia odpadu. |
20. Objednávateľ je oprávnený vykonať náhodnú kontrolu množstva vývozu odpadu (na vlastné náklady) za účelom porovnania skutočného stavu so stavom deklarovaným dodávateľom (vážne lístky). |
21. Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán, |
- výpoveďou; s výpovednou lehotou 3 mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strany doručená. |
22. Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
E. M. Šoltésovej 1, Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.05.2019 00:00 — 29.02.2020 00:00
2 105,40 tona
69 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.04.2019 13:13
05.04.2019 10:00
05.04.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.04.2019 12:23 - Vstupná ponuka | 67 372,80 | € | Cena bez DPH |
05.04.2019 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 67 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: