607304
Stredná zdravotnícka škola
Záhradnícka 44, Bratislava, 82108, SVK
35684038
CODUM s.r.o.
Vranovská 59 - P.O.BOX 139, Bratislava, 85102, SVK
Kancelársky nábytok
Kancelárske kreslá, kancelárska stolička, písací stôl, kancelárske skrine, šatník
Tovar, Služba
1. Nákup nových nepoužitých kancelárskych kresiel, vrátane balenia, dopravy, vyloženia na adrese sídla verejného obstarávateľa, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu predmetu zákazky.
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske kreslo 1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Kancelárske kreslo 1 | ks | 3 | ||
1.2. Rozmery (šxhxv) | cm | 58x60x105-115 | ||
1.3. Hĺbka sedu | cm | 46 | ||
1.4. Nastaviteľná výška sedu | cm | 35 | 45 | |
1.5. Nosnosť | kg | 110 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.6. Farba | čierna |
1.7. Materiál | sieťovina + ekokoža |
1.8. Opierky | plastové |
1.9. Ružica pod sedadlom | chrómovaná |
2. Nákup nových nepoužitých kancelárskych kresiel, vrátane balenia, dopravy, vyloženia na adrese sídla verejného obstarávateľa, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu predmetu zákazky.
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske kreslo 2 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1. Kancelárske kreslo 2 | ks | 3 | ||
2.2. Sedák | cm | 46 | ||
2.3. Operadlo (šxv) | cm | 46x69 | ||
2.4. Výška sedadla od zeme | cm | 45 | 55 | |
2.5. Celková výška stoličky s operadlom | cm | 114-124 | ||
2.6. Nosnosť | kg | 130 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.7. Farba | čierna |
2.8. Operadlo | priedušná sieťovina |
2.9. Nosný kríž | oceľový s povrchovou úpravou chrómovaním |
2.10. Mechanika | hojdacia |
3. Nákup novej nepoužitej konferenčnej stoličky, vrátane balenia, dopravy, vyloženia na adrese sídla verejného obstarávateľa, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu predmetu zákazky.
|
|
---|---|
Funkcia |
Konferenčná stolička |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3.1. Konferenčná stolička | ks | 1 | ||
3.2. Šírka sedadla | cm | 46 | ||
3.3.Hĺbka sedadla | cm | 40 | ||
3.4. Výška sedadla | cm | 47 | ||
3.5. Celková výška | cm | 78 | ||
3.6. Nosnosť | kg | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3.7. Konferenčná stolička | stohovateľná, bez opierok rúk |
3.8 Konštrukcia stoličky | oválne oceľové trubky, povrchová úprava pochrómovanie, nohy sú vybavené plastovými koncovkami |
3.9. Materiál sedadla a operadla | látka, čalúnenie - mikroplyš, garamáž 280 g/m2, farba plyšu oranžová |
4. Nákup nových nepoužitých kancelárskych skríň a nastavovacích klzákov ku skriniam, vrátane balenia, dopravy, vyloženia na adrese sídla verejného obstarávateľa, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných súvisiacich nákladov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske skrine + rektifikácia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4.1. Kancelárske skrine | ks | 3 | ||
4.2. Šírka | cm | 80 | ||
4.3. Výška | cm | 111 | ||
4.4. Hĺbka | cm | 40 | ||
4.5. Počet políc | ks | 2 | ||
4.6. Rektifikácia (4 ks v 1 balení) | balenie | 3 | ||
4.7. Rozmery: priemer | cm | 4,7 x (v. 4,5 - 6,3) |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
4.8. Kancelárske skrine - farebné prevedenie | višňa |
4.9. Typ dverí | roletové |
4.10.Varianta | ľavá |
4.11. Materiál | lamino |
4.12. Zadná časť skríň - obojstranne pohľadové | dosky HDF, hrúbka 3 mm |
5. Nákup nového nepoužitého písacieho stola, vrátane balenia, dopravy, vyloženia na adrese sídla verejného obstarávateľa, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu predmetu zákazky.
|
|
---|---|
Funkcia |
Písací stôl |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
5.1. Písací stôl | ks | 1 | ||
5.2. Rozmery (š x h x v) | cm | 120,2 x 45,2 x 76 | ||
5.3. Hrúbka materiálu | mm | 18 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
5.4. Materiál | DTD/MDF |
5.5. Výrobok - farebné prevedenie | čerešňa americká |
5.5. Ošetrenie hrán | hranovacia páska |
6. Nákup nového nepoužitého kontajnera so zásuvkami, vrátane balenia, dopravy, vyloženia na adrese sídla verejného obstarávateľa, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu predmetu zákazky.
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontajner na kolieskach so zásuvkami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
6.1. Kontajner na kolieskach so zásuvkami | ks | 1 | ||
6.2. Počet zásuviek | ks | 3 | ||
6.3. Rozmery (š x h x v) | cm | 39,2 x 47,2 x 59,8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
6.4. Materiál | DTD/MDF |
6.5. Výrobok - farebné prevedenie | čerešňa americká |
6.6. Kontajner | zásuvky s centrálnym uzamykaním |
7. Nákup novej nepoužitej skrine - šatníka, vrátane balenia, dopravy, vyloženia na adrese sídla verejného obstarávateľa, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu predmetu zákazky.
|
|
---|---|
Funkcia |
Šatníková - jednodverová skriňa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
7.1. Šatníková - jednodverová skriňa | ks | 1 | ||
7.2 Rozmery (š x h x v) | cm | 40 x 53 x 185 | 45 x 53 x 190 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
7.3. Farebné prevedenie | biely laminát |
7.4. Vybavenie | šatníková tyč + 1 polica, uzamykateľné dvere s kľúčom |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje dodávku nového a nepoužitého tovaru, zabaleného v originálnom, nepoškodenom balení, s príslušnou dokumentáciou (záručným listom, návodom na použitie). Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok, oprávňujúce objednávateľa, neprevziať tovar na náklady dodávateľa. |
Objednávateľ do 5 dní od obdržania ponuky túto odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať kvalitu technickú špecifikáciu predmetu zákazky. |
Požadovaná záruka na tovar minimálne 24 mesiacov. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare má dodávateľ do 14 dní povinnosť prevzatia a výmeny vadného tovaru za tovar bez vady a rovnakých parametrov. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu predmetu zákazky sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Dodávateľ musí spĺňať zákonné podmienky v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a zákona č. 315/2016 Z. z. a OPET. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ musí spĺňať zákonné podmienky v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a zákona č. 315/2016 Z. z. a OPET. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Záhradnícka 44, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.04.2019 08:00 — 25.04.2019 15:00
1,00 celok
1 551,59
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.03.2019 14:23
03.04.2019 14:30
03.04.2019 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.04.2019 07:28 - Vstupná ponuka | 1 551,59 | € | Cena s DPH |
03.04.2019 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 550,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: