164861
Divadlo Nová scéna
Živnostenská 1, Bratislava, 81214, SVK
50616617
Setop, s.r.o.
Bratislavská 432/7, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK
Notebook vrátane MS Office 2019 pre podnikateľov
notebook, prenosný počítač
Tovar, Služba
1. Notebook
|
|
---|---|
Funkcia |
pre použitie v administratíve - zabezpečenie činností objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook vrátane MS Office 2019 pre podnikateľov | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- procesor | min. Intel Core i3 (8. generácia) |
- displej | min. 14" |
- pamäť | min. 4 GB DDR4 |
- operačný systém | Windows 10 PRO 64 b SK |
- rozlíšenie | 1920 x 1080 + |
- pevný disk | SSD 256 GB |
- rozhranie | HDMI, USB 3, LAN (RJ45), WIFI |
Referenčný produkt: | ACER TravelMate P2410-G2-M-337C |
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia, t.j. sídla objednávateľa). |
2. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami. |
3. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru. |
4. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
4.1 preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a |
4.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo |
4.3 nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
5. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
6. Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru min. dva pracovné dni pred plánovaním dodaním. |
7. Doručenie tovaru do sídla objednávateľa a jeho odovzdanie kontaktnej osobe objednávateľa. |
8. Ak bude dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
9. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám objednávateľa. |
10. Vystavenie faktúry sa uskutoční po dodaní tovaru (faktúra bude obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru a meno kontaktnej osoby objednávateľa). |
11. Splatnosť faktúry : do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Živnostenská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
24.04.2019 09:00 — 26.04.2019 14:00
2,00 ks
1 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.03.2019 08:16
03.04.2019 14:00
03.04.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.03.2019 18:55 - Vstupná ponuka | 1 799,99 | € | Cena s DPH |
02.04.2019 13:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 784,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: