36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
46360379
RIZNER s. r. o.
95, Lukavica, 08621, SVK
Hydraulický štiepač SCHEPPACH HL 1500
štiepačka, drevo, vertikálna
Tovar, Služba
1. Hydraulický štiepač SCHEPPACH HL 1500
|
|
---|---|
Funkcia |
Štiepač vhodný na štiepanie veľkých polien - vertikálny |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 | ||
motor elektrický | V/Hz | 410V / 50Hz | ||
príkon | W | 4100 | ||
dĺžka polena | cm | 135 | ||
priemer dreva | cm | 40 | ||
hmotnosť | kg | 220 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
system spúšťania stroja | obojručný |
nastaviteľná dráha chodu piestu podľa dĺžky polena | systém VARIO |
pracovný stôl | nastaviteľný, 70/550/820 mm |
uloženie | kolieska |
transportné madlo | áno |
štiepací krížový klin | áno |
štiepací klin | áno |
Názov |
Požaduje sa predložiť e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené Dodávateľom v zmysle bodu 1 do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia a oznámi dodávateľovi prijatie jeho ponuky, ak: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie technických vlastností požadovaných objednávateľom |
b) ak predložené doklady nepreukazujú splnenie technických vlastností požadovaných objednávateľom; Objednávateľ vyzve dodávateľa na predloženie dokladu - potvrdenie od výrobcu resp. iných relevantných dokladov, za účelom preukázania splnenia požiadaviek objednávateľa na technickú špecifikáciu do 2 pracovných dní |
c) v prípade, ak ani po doplnení predloženými dokladmi dodávateľ nepreukáže splnenie technických špecifikácií a technických vlastností , požadovaných objednávateľom, objednávateľ to považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru je povinný odovzdať objednávateľovi doklady vzťahujúce sa k predmetu zákazky - manuál v slovenskom, resp. českom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru |
V prípade ak v technickej špecifikácii predmetu zákazky sa objednávateľ odvoláva na konkrétneho výrobcu, dodávateľ môže ponúknuť tovar ako "ekvivalentný" k požadovanému tovaru- zariadeniu s rovnakými, porovnateľnými resp. kvalitatívne lepšími parametrami oproti požadovaným objednávateľom. |
Požaduje sa, aby tovar bol vyložený dodávateľom v mieste dodania ( plnenia) spolu s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
Záručná doba min. 24 mesiacov. |
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia podľa zadania objednávateľa. |
Tovar nový, nepoužitý, plne funkčný. |
Dodávka tovaru v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 15:00 hod. |
Min. 1 deň pred dodávkou tovaru kontaktovať dodávateľa telefonicky alebo emailom. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu, alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nebude spĺňať kvalitatívne a technické vlastnosti, ktoré sú zadané v špecifikácii. |
Náklady súvisiace s odstraňovaním vadného plnenia znáša dodávateľ. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva tovaru. |
Fakturačná adresa (fakturácia po dodaní tovaru) je po upresnení z objednávateľom na konkrétnom OZ. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, za predpokladu že tovar bol už pred tým doručený v poriadku. |
V prípade, ak je počas platnosti tejto zmluvy dodávateľ evidovaný na Zozname platiteľov DPH, u ktorého nastali dôvody na zrušenie jeho registrácie v zmysle § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, tak sa menia a dopĺňajú doteraz dohodnuté platobné podmienky z tejto zmluve nasledovne: |
Objednávateľ zadrží čiastku 20 % z každej fakturovanej sumy bez DPH ako zábezpeku do doby preukázania zaplatenia dane uvedenej na predmetnej faktúre zo strany dodávateľa v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zábezpeka zaniká ku dňu preukázania zaplatenia dane z predmetnej faktúry objednávateľovi dodávateľom. Objednávateľ je povinný vykonať úhradu zábezpeky dodávateľovi z predmetnej faktúry do 30 dní odo dňa preukázania zaplatenia dane dodávateľom. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ku Vykládke 15/14127, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12.04.2019 08:00 — 18.04.2019 12:00
1,00 ks
685,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.03.2019 08:07
03.04.2019 14:00
03.04.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.03.2019 08:24 - Vstupná ponuka | 685,00 | € | Cena bez DPH |
29.03.2019 20:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 680,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: