00492531
Lesopoľnohospodársky majetok Ulič, štátny podnik
Ulič 96, Ulič, 06767, SVK
50041592
LEGUSEM pt, a.s.
Štefánikova 9, Piešťany, 92101, SVK
Herbicídy
Agrochemikálie.
Tovar, Služba
1. Herbicídy.
|
|
---|---|
Funkcia |
Herbicídy: Casper Milagro 4 SC Pack |
Selektívny postemergentný herbicíd s výrazným reziduálnym účinkom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet balíkov | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obsah v jednom balíku | Casper 55 WG - 5 kg; Milagro 4 SC - 30 l |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Požaduje sa predložiť opis, prospektový materiál alebo fotografie na plnenie zmluvy. |
3. Všetky dokumenty týkajúce sa tejto zákazky: opis, prospektový materiál alebo fotografie na plnenie zmluvy, je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi (objednávateľovi) do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
4. Spôsob financovania za dodaný tovar: |
4.1 Úhrada za dodaný tovar sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu. |
4.2 Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH. |
4.3 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
4.4 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
4.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí tovaru, ktorý spĺňa technické vlastnosti a požiadavky v zmysle zmluvy. |
4.6 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla, resp. pracoviska, ktoré vystavilo čiastkovú výzvu. |
5. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
5.1 Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách. |
5.2 Odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5.3 Odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok vedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
5.3.1 - ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme. |
5.4 Ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán. |
5.4.1 - ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy. |
5.4.2 - pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
5.5 Výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov. |
5.5.1 – ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi. |
5.5.2 – výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy. |
067 67 Ulič 96, Ulič, Snina, Prešovský, Slovenská republika
08.04.2019 07:00 — 15.04.2019 14:00
4,00 ks
4 838,88
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.03.2019 10:37
02.04.2019 10:40
02.04.2019 10:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.03.2019 10:48 - Vstupná ponuka | 4 838,00 | € | Cena bez DPH |
01.04.2019 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 829,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: