Z201910753
OF-185539
zrušená
36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
Upgrade 3D mapovacieho systému
upgrade
Tovar, Služba
1. Položka č. 1 - Upgrade 3D mapovacieho systému EnSite Velocity na EnSite Precision
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Upgrade hardvéru na výkonnejší počítač DWS7. | |
2. Upgrade softvéru na najnovší 3D mapovací softvér Precision s cieľom dosiahnuť väčšiu precíznosť 3D modelu srdca, požaduje sa: | |
2.1 možnosť nahrávania procedúry a rýchlejšie automatické premapovanie, | |
2.2 presnejšie porovnávanie morfológie, | |
2.3 automatické pridávanie ablačných bodov na základe určených kritérií, | |
2.4 zobrazovanie anatomických bodov na isochrónnu aktivačnú mapu, | |
2.5 podpora Sensor Enabled katétrov umožňujúca reálnejšie vykreslenie 3D modelu (využitie kombinácie magnetického a impedančného poľa), | |
2.6 import a export dát pomocou USB. |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY : |
1. Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
2. Požaduje sa jednorázové dodanie predmetu zákazky: |
2.1 v lehote do 30 kalendárnych dní od doručenia Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky dodávateľovi (ďalej len "Oznámenie"), |
2.2 v pracovných dňoch, |
2.3 v čase od 09:00 hod. do 14:30 hod., |
2.4 do sídla objednávateľa na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po uzavretí zmluvy), |
2.5 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 1 pracovný deň vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
2.6 cena za predmet zákazky musí v sebe zahŕňať jeho kompletné dodanie do miesta plnenia, jeho inštaláciu, odskúšanie a uvedenie do prevádzky, údržbu a ošetrovanie, zaškolenie zamestnancov objednávateľa, predloženie príslušnej servisnej dokumentácie, |
2.7.1 servisná dokumentácia musí obsahovať návod na obsluhu v slovenskom, resp. českom jazyku, záručný list, preberací protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa |
3. Požadujú sa záručné podmienky: |
3.1 záručná doba na predmet zákazky: minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho a/alebo inštalačného protokolu, |
3.2 záručná doba na vykonanú opravu: minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania protokolu o vykonanej oprave, |
3.3 záruka minimálnej životnosti predmetu zákazky: min. 6 rokov odo dňa podpísania preberacieho a/alebo inštalačného protokolu |
4. Požaduje sa autorizovaný servis (záručný, mimozáručný) a údržba predmetu zákazky: |
4.1 bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zákazky t.j. pravidelných previerok/kontrol min. 1x ročne (práca a náhradné diely) počas trvania záručnej doby predmetu zákazky, |
4.2 poskytnutie autorizovaného mimozáručného servisu (práca a náhradné diely) počas trvania záručnej doby predmetu zákazky, |
4.3 vykonanie inštalácie, periodických bezpečnostno-technických kontrol, preventívnej údržby, periodických školení obsluhy, záručného a mimozáručného servisu predmetu zákazky odborne kvalifikovanými osobami, |
4.4 nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 48 hodín od písomného nahlásenie poruchy dodávateľovi, |
4.5 dodávateľ je povinný odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu predmetu zákazky, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby náhradných dielov potrebných pre uvedenie predmetu zákazky do prevádzky |
4.6 dodávateľ je povinný odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu predmetu zákazky, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 48 hodín od nástupu technika na servisnú opravu pri potrebe dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie predmetu zákazky do prevádzky, |
4.7 ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu predmetu zákazky v požadovanom termíne (viď body 4.5 a 4.6), je povinný poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný prístroj (identický), a to počas celej doby trvania opravy, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, |
4.8 Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy vyžiadať si od dodávateľa preukázanie poskytovania autorizovaného servisu. Dodávateľ túto skutočnosť preukáže predložením originálu, resp. úradne osvedčenej kópie Potvrdenia o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja, a to najneskôr do 7 pracovných dní od vyzvania objednávateľom.) |
4.9 Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy vyžiadať si od dodávateľa preukázanie poskytovania autorizovaného servisu prostredníctvom osôb / servisných technikov s odborným vyškolením výrobcom prístroja. Dodávateľ túto skutočnosť preukáže predložením originálu, resp. úradne osvedčenej kópie Osvedčenia o odbornom vyškolení všetkých servisných technikov vydané výrobcom prístroja, a to najneskôr do 7 pracovných dní od vyzvania objednávateľom. |
5. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu (trhu krajín EÚ) existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
5.1 V prípade, že dodávateľ zľavu podľa predchádzajúceho bodu neposkytne do 60 dní od doručenia písomnej výzvy objednávateľa, bude sa takéto konanie dodávateľa považovať za porušenie jeho zmluvných povinností, pričom objednávateľ je oprávnený uplatniť si z tohto titulu u dodávateľa zmluvnú pokutu stanovenú vo výške zisteného rozdielu, t.j. rozdielu medzi poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
6. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
7. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
8. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. |
9. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk, resp. po elektronickej aukcii stane: |
- dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže |
alebo |
- dodávateľ, ktorý objednávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže, |
tak: |
10.1 objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, zašle objednávateľ dodávateľovi oznámenie, v ktorom potvrdí oprávnenie ním ponúknutej ceny; |
10.2 objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy. |
11. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje § 78 ods. 3 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
11.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
11.2 osoby, ktorej tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
11.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
11.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
11.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ neposkytuje osobné údaje osôb uvedených v predchádzajúcej vete objednávateľovi. |
==================================================================================================== |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky, resp. nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky predloží dodávateľ: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené doklady na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. E-mailová správa sa považuje za doručenú objednávateľovi momentom, kedy objednávateľ potvrdí prijatie e-mailovej správy odoslaním potvrdzujúceho e-mailu dodávateľovi. Objednávateľ je povinný doručiť dodávateľovi potvrdenie o prijatí e-mailu do 48 hodín, inak sa bude takýto email považovať za nedoručený. |
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKLADY - Upgrade 3D mapovacieho systému", |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a). |
1. Osobitná požiadavka č. 1: |
Všetky ponúkané produkty musia spĺňať verejným obstarávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky uvedené v časti 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 1 sa požaduje predložiť: |
1.1 Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky". Z vyplnenej Prílohy č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky" musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Objednávateľ bude akceptovať aj iný – ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne a výkonnostné charakteristiky, technické vlastnosti, parametre a hodnoty ako tie, ktoré požaduje. |
1.2 Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov. Prospektový materiál musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt v súlade s Prílohou č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky". |
2. Osobitná požiadavka č. 2: |
Celková cena plnenia sa vypočíta ako súčet výsledných cien všetkých položiek predmetu zákazky, pričom výsledná cena príslušnej položky predmetu zákazky sa vypočíta ako súčin požadovaného počtu príslušnej položky predmetu zákazky so zmluvnou jednotkovou cenou ponúkaného produktu k príslušnej položke predmetu zákazky. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 2 sa požaduje predložiť: |
2.1 Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 2 – „Kalkulácia ceny". |
==================================================================================================== |
C. VYHODNOTENIE DOKLADOV Z HĽADISKA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí doklady z hľadiska splnenia požiadaviek na premet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom, z dokladov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE, |
b) objednávateľ môže elektronicky požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokladov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že nesplnil požiadavky na predmet zákazky a objednávateľ s ním ukončí zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
11.04.2019 09:00 — 10.05.2019 14:30
1,00 ks
63 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.03.2019 14:47
01.04.2019 10:00
01.04.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.03.2019 12:42 - Vstupná ponuka | 63 200,00 | € | Cena bez DPH |
29.03.2019 12:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 63 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: