37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
36494160
Nussy, s.r.o.
Tomášikova 58, Prešov, 08001, SVK
Kancelársky papier
kancelársky papier
Tovar
1. Kancelársky papier A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier A4 do laserových a atramentových tlačiarní a kopírovacích zariadení na každodenné použitie. |
Papier na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rozmer - výška | mm | 297 | ||
rozmer - šírka | mm | 210 | ||
plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
hrúbka | mikrometer | 106 | ||
opocita (nepriehľadnosť) | % | 90 | ||
belosť | CIE | 146 | ||
drsnosť | ml/min | 150 | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
nie recyklovaný papier | |
farba | biela |
počet hárkov papiera v balení | 500 ks |
počet balení v krabici | 5 balení |
Názov |
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane nákladky a vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkovú cenu s DPH predmetu zákazky určenú s presnosťou na 2 desatinné miesta a zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu do piatich kalendárnych dní odo dňa odovzdania a prevzatia tovaru v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Miestom dodania sú jednotlivé sídla oblastí objednávateľa v Prešovskom samosprávnom kraji podľa potreby objednávateľa. |
Prešovský, Slovenská republika
01.04.2019 07:00 — 12.04.2019 15:00
775,00 balenie
4 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.03.2019 11:21
28.03.2019 13:00
28.03.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.03.2019 16:23 - Vstupná ponuka | 4 600,00 | € | Cena s DPH |
28.03.2019 11:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 560,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: