31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
36260231
BIOFLEX, s.r.o.
Borovce 126, Borovce, 92206, SVK
Centrálna monitorovacia jednotka II. typu
monitoring, monitoring pacienta, zdravotnícka technika, lôžkový monitor, LCD monitor.
Tovar, Služba
1. Centrálna monitorovacia jednotka II. typu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Centrálna monitorovacia jednotka podporujúca stávajúce pacientské monitory, so zabezpečením a garanciou plnej kompatibility centrálneho monitorovanie vitálnych funkcií pacientov monitormi BIOLIGHT Q5, |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 11 | ||
Veľkosť uhlopriečky centrálneho monitora | " (palec) | 22 | ||
Rozlíšenie displeja centrálneho monitora | pixel | 1280 x 1024 | ||
Minimálny počet pripojených monitorovacích jednotiek | ks | 16 | ||
Súčasné zobrazenie informácií z minimálneho počtu pripojených monitorovacích jednotiek | ks | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ovládanie v slovenskom alebo českom jazyku | áno |
Monitor s farebnou dotykovou obrazovkou | áno |
Synchronizácia dát s individuálnymi monitormi po obnovení prerušého spojenia | áno |
Konektivita s pripojenými monitorovacími jednotkami cez ethernetové pripojenie | áno |
Konektivita s pripojenými monitorovacími jednotkami cez wifi | áno |
Pripojenie myši, klávesnice, CD/DVD mechaniky a záložného zdrja, vrátane dodávky | áno |
Výstup a pripojenie na laserovú tlačiareň, vrátane jej dodávky | áno |
Modifikovateľné zobrazenie tlačeného súboru | áno |
Modifikovateľnosť zobrazenia lôžok | áno |
Možnosť výberu sledovaných parametrov individuálne po monitoroch | áno |
Manažment alarmov každého monitora, vrátane prehliadania histórie | áno |
Podpora IKT štandardu HL7, možná kompatibilita s inými informačnými systémami | áno |
Prehliadanie histórie min. 240 hodín numerických/ grafických trendov | áno |
Uchovávnie kontinuálnych kriviek a sledovaných numerických parametrov všetkých monitorovaných funkcii za posledných min. 96 hodín | áno |
Možnosť sledovania parametrov v reálnom čase, trendov a podpora pri prekladaní pacienta v rámci siete | áno |
Zabezpečenie prepojenia monitorovacích jednotiek na centrálnu monitorovaciu jednotku , vrátane dodávky kompletného príslušenstva a výbavy pre potreby prepojenia monitorovacích jednotiek (pacientskych lôžkových monitorov) do centrálnej monitorovacej jednotky (kabeláž + elektronické prepojovacie pole+zásuvky, koncovky a pod.) | áno |
Prenos informácií z postele na posteľ (krivky, čísla a trendy) v rámci vlastnej pevnej LAN s možnosťou sledovania pacientských údajov s využitím prepojenie cez nemocničnú NIS sieť | áno |
Všetky dostupné aktualizácie softvéru sú v cene nákupu | áno |
Centrálna monitorovacia jednotka musí byť kompatibilná so stávajúcimi monitormi vitálnych funkcií BIOLIGHT Q5, používanými na oddelení pre potreby centrálneho monitorovanie vitálnych funkcií pacientov, s certifikátom výrobcu | |
Doprava a inštalácia v mieste plnenia, zapojenie do systému so stávajúcimi monitorovacími jednotkami, uvedenie do prevádzky, zaškolenie a poučenie zdravot. personálu v cene nákupu | áno |
Záručná doba minimálne 24 mesiacov | áno |
Vykonanie servisného zásahu najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy | áno |
V cene prístroja je zahrnutý autorizovaný záručný servis po celú dobu poskytovanej záruky, vrátane vykonávania pravidelných odborných prehliadok v intervaloch stanovených výrobcom. Najneskôr 14 dní pred uplynutím záručnej doby vykonanie bezplatnej bezpečnostno-technickej prehliadky a bezplatného odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku.. Dodávka originálnych náhradných dielcov za úhradu po celú dobu životnosti prístroja. | áno |
Požaduje sa autorizácia výrobcu pre dané zariadenia platná pre územie SR | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú centrálne monitorovacie jednotky podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v prílohe. |
Vrátane dopravy, inštalácie na mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
UPOZORNENIE: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý zpoužitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. |
Zmluvné strany sa dohodli na čiastkovom plnení. Plnenie bude realizované na základe potrieb objednávateľa a možností dodávateľa. |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Súčasťou dodávky musia byť všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/a pod.). |
Miestom plnenia sú pracoviská (nemocničné zariadenia) objednávateľa v Bratislave. |
Podmienkou dodávky je zabezpečeniea servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisom, vrátane dodávky náhradných dielcov, po dobu minimálne 10 rokov odo dňa inštalácie. |
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch). |
Odstránenie poruchy prístroja sa vyžaduje do 2 pracovných dní od vzniku poruchy, resp. nahlásenia poruchy za predpokladu, že porucha nevyžaduje dodanie náhradných dielcov od výrobcu. V opačnom prípade o lehote dodávky rozhoduje termín dodania náhradného dielca. |
Záručná doba na prístroje, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky. |
Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
V kúpnej cene sú zahrnuté aj všetky náklady spojené s vykonávaním pravidelných predpísaných prevádzkových revízií a kontrol po celú dobu záruky, nevyhnutných pre zabezpečenie bezporuchovej prevádzky zariadenia po celú doby záruky. |
Predmet zmluvy alebo jeho časť sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 48 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Uhrada predmetu zákazky alebo jeho časti bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade, že poskytovateľ neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na financovanie tejto zákazky, si objednávateľ vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť a zmluvné strany sa dohodli, že v toto prípade nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku (v listinnej podobe a/alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
d) manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných od 1.2.2017, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Jednotlivé ustanovenia tejto zmluvy môžu byť zmenené, doplňované, resp. rušené iba písomnou formou po dohode obidvoch zmluvných strán. Všetky zmeny týkajúce sa tejto zmluvy, uvedené v dodatkoch, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jejzverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2019 00:00 — 31.05.2019 23:59
11,00 ks
44 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.03.2019 13:30
26.03.2019 14:00
26.03.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.03.2019 12:44 - Vstupná ponuka | 44 000,00 | € | Cena bez DPH |
25.03.2019 20:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 943,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: