30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Oceľové kartotéky a lístkovnice
kartotéky, lístkovnice, registračky
Tovar, Služba
1. OCEĽOVÁ KARTOTÉKA pre formát A4, 5-zásuvková
|
|
---|---|
Funkcia |
registratúrne účely; zakladanie dokumentov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 12 | ||
výška | cm | 151 | ||
šírka | cm | 47 | ||
hĺbka | cm | 62 | ||
hrúbka plechu - korpusu (mimo korpusu zásuviek), čela zásuviek, horného veka, dna, sokla | mm | 0,6 | ||
hrúbka plechu korpusu zásuviek | mm | 0,5 | ||
nosnosť 1 zásuvky | kg | 40 | ||
záruka | počet mesiacov | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
možnosť uloženia dokumentov, písomností vo formáte A4 | áno |
zámok | centrálne uzamykanie kvalitným cylindrickým zámkom s dvomi kľúčmi |
systém blokácie zásuviek obmedzujúce súčasné vysunutie viac zásuviek naraz | áno |
zásuvky | plné dno; 100% výsuv; čelá vybavené štítkom pre vloženie popisky; konštruované pre ukladanie závesných dosák i pre voľné dokumenty; zásuvka musí mať dvojité predné čelo |
vonkajšia povrchová úprava | lakovanie, RAL 1015 |
povrchová úprava z vnútra | prášková farba po celom vnútornom obvode vrátane zásuviek |
konštrukcia korpusu | oceľový plech; pevná, stabilná, zváraný korpus |
pripúšťa sa tolerancia v rozmeroch: výška, šírka, hĺbka | + - 3 % |
oceľové kartotéky musia byť: | zmontované, skompletizované k okamžitému použitiu, označené záťažovými štítkami podľa platných predpisov a spĺňať všetky súvisiace normy a platné predpisy v Slovenskej republike |
miesta dodania - počet kartoték | Nitra - 5 ks; Prievidza- 7 ks |
2. OCEĽOVÁ KARTOTÉKA pre formát A4 , 4-zásuvková
|
|
---|---|
Funkcia |
registratúrne účely; zakladanie dokumentov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 46 | ||
výška | cm | 132 | ||
šírka | cm | 41 | ||
hĺbka | cm | 62 | ||
hrúbka plechu - korpusu (mimo korpusu zásuviek), čela zásuviek, horného veka, dna, sokla | mm | 0,6 | ||
hrúbka plechu korpusu zásuviek | mm | 0,5 | ||
nosnosť 1 zásuvky | kg | 40 | ||
záruka | počet mesiacov | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
možnosť uloženia dokumentov, písomností vo formáte A4 | áno |
zámok | centrálne uzamykanie kvalitným cylindrickým zámkom s dvomi kľúčmi |
systém blokácie zásuviek obmedzujúce súčasné vysunutie viac zásuviek naraz | áno |
zásuvky | plné dno; 100% výsuv; čelá vybavené štítkom pre vloženie popisky; konštruované pre ukladanie závesných dosák i pre voľné dokumenty; zásuvka musí mať dvojité predné čelo |
vonkajšia povrchová úprava | lakovanie, RAL 1015 |
povrchová úprava z vnútra | prášková farba po celom vnútornom obvode vrátane zásuviek |
konštrukcia korpusu | oceľový plech; pevná, stabilná, zváraný korpus |
pripúšťa sa tolerancia v rozmeroch: výška, šírka, hĺbka | + - 3 % |
oceľové kartotéky musia byť: | zmontované, skompletizované k okamžitému použitiu, označené záťažovými štítkami podľa platných predpisov a spĺňať všetky súvisiace normy a platné predpisy v Slovenskej republike |
miesta dodania - počet kartoték | Nitra- 36 ks; Poprad- 6 ks; Rožňava- 4 ks |
3. OCEĽOVÁ KARTOTÉKA pre formát A4 , 2-zásuvková
|
|
---|---|
Funkcia |
registratúrne účely; zakladanie dokumentov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 | ||
výška | cm | 71 | ||
šírka | cm | 47 | ||
hĺbka | cm | 62 | ||
hrúbka plechu - korpusu (mimo korpusu zásuviek), čela zásuviek, horného veka, dna, sokla | mm | 0,6 | ||
hrúbka plechu korpusu zásuviek | mm | 0,5 | ||
nosnosť 1 zásuvky | kg | 40 | ||
záruka | počet mesiacov | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
možnosť uloženia dokumentov, písomností vo formáte A4 | áno |
zámok | centrálne uzamykanie kvalitným cylindrickým zámkom s dvomi kľúčmi |
systém blokácie zásuviek obmedzujúce súčasné vysunutie viac zásuviek naraz | áno |
zásuvky | plné dno; 100% výsuv; čelá vybavené štítkom pre vloženie popisky; konštruované pre ukladanie závesných dosák i pre voľné dokumenty; zásuvka musí mať dvojité predné čelo |
vonkajšia povrchová úprava | lakovanie, RAL 1015 |
povrchová úprava z vnútra | prášková farba po celom vnútornom obvode vrátane zásuviek |
konštrukcia korpusu | oceľový plech; pevná, stabilná, zváraný korpus |
pripúšťa sa tolerancia v rozmeroch: výška, šírka, hĺbka | + - 3 % |
oceľové kartotéky musia byť: | zmontované, skompletizované k okamžitému použitiu, označené záťažovými štítkami podľa platných predpisov a spĺňať všetky súvisiace normy a platné predpisy v Slovenskej republike |
miesto dodania - počet kartoték | Nitra- 1 ks |
4. OCEĽOVÁ LÍSTKOVNICA pre formát 2xA5, 6-zásuvková
|
|
---|---|
Funkcia |
registratúrne účely; zakladanie dokumentov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 8 | ||
výška | cm | 132 | ||
šírka | cm | 57 | ||
hĺbka | cm | 62 | ||
hrúbka plechu - korpusu (mimo korpusu zásuviek), čela zásuviek, horného veka, dna, sokla | mm | 0,6 | ||
hrúbka plechu korpusu zásuviek | mm | 0,5 | ||
nosnosť 1 zásuvky | kg | 40 | ||
záruka | počet mesiacov | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
možnosť uloženia dokumentov, písomností vo formáte A4 | áno |
zámok | centrálne uzamykanie kvalitným cylindrickým zámkom s dvomi kľúčmi |
systém blokácie zásuviek obmedzujúce súčasné vysunutie viac zásuviek naraz | áno |
zásuvky | plné dno; 100% výsuv; čelá vybavené štítkom pre vloženie popisky; konštruované pre ukladanie závesných dosák i pre voľné dokumenty; zásuvka musí mať dvojité predné čelo |
vonkajšia povrchová úprava | lakovanie, RAL 1015 |
povrchová úprava z vnútra | prášková farba po celom vnútornom obvode vrátane zásuviek |
konštrukcia korpusu | oceľový plech; pevná, stabilná, zváraný korpus |
pripúšťa sa tolerancia v rozmeroch: výška, šírka, hĺbka | + - 3 % |
oceľové kartotéky musia byť: | zmontované, skompletizované k okamžitému použitiu, označené záťažovými štítkami podľa platných predpisov a spĺňať všetky súvisiace normy a platné predpisy v Slovenskej republike |
miesta dodania - počet kartoték | Rožňava- 6 ks, Michalovce - 2 ks |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky 1 až 4 uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH, typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia, montáž, označenie záťažovými štítkami) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
2. Miesta dodania (spolu 5) sú uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia. Presné dodacie adresy s kontaktnými osobami v mieste plnenia objednávateľ poskytne dodávateľovi obratom, najneskôr do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy. |
3. Dodávateľ dodá predmet zmluvy v čiastkových dodávkach do 30 pracovných dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom elektronického trhoviska. |
4. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). |
5. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, kupujúci nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zmluvy bude uhradená jednorazovo, po splnení predmetu zákazky, na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených poverenými pracovníkmi objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.52/2018 Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. |
V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", |
Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | vonkajšia povrchová úprava | lakovanie, RAL 1015 |
Navrhnutá hodnota | vonkajšia povrchová úprava | lakovanie, RAL 1015, RAL 9010, RAL 7035 |
Navrhujeme umožniť dodanie kovového nábytku aj v štandardnejšom farebnom prevedení. Verejného obstarávania sa tak bude môcť zúčastniť viacero firiem, vďaka čomu môže obstarávateľ získať výhodnejšiu cenu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 3. Dodávateľ dodá predmet zmluvy v čiastkových dodávkach do 30 pracovných dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom elektronického trhoviska. |
Navrhnutá hodnota | 3. Dodávateľ dodá predmet zmluvy v čiastkových dodávkach do 40 pracovných dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom elektronického trhoviska. |
Ide o väčší počet kusov kovového nábytku, ktorý je potrebné vyrobiť podľa požiadaviek.
Slovenská republika
02.04.2019 08:00 — 14.05.2019 14:00
1,00 cena celkom
17 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.03.2019 09:16
27.03.2019 10:00
27.03.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.03.2019 09:26 - Vstupná ponuka | 17 400,00 | € | Cena s DPH |
27.03.2019 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 392,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: