37808427
Žilinský samosprávny kraj
Komenského 48, Žilina, 01109, SVK
36426041
PC SEMA, s.r.o.
Bôrická cesta 103, Žilina, 01001, SVK
Dodávka originálnych tonerov do laserových tlačiarní
tonery, náplne do tlačiarní
Tovar, Služba
1. Nákup originálnych tonerov
|
|
---|---|
Funkcia |
Originálne tonery do tlačiarní Hewlett Packard |
Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcu zariadení, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. |
Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť . |
Ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HP CE505 A | ks | 300 | ||
HP CF 540 X | ks | 5 | ||
HP CF 541 X | ks | 5 | ||
HP CF 542 X | ks | 5 | ||
HP CF 543 X | ks | 5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Originálne tonery spĺňajú ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť . |
Uspešný uchádzač predloží požadované potvrdenia do 3 pracovných dní od ukončenia aukcie. Potvrdenie musí byť vystavené výrobcom zariadení na konktrétne IČO dodávateľa. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažmentu na obstarávané tovary vydaný nezávislou inštitúciou podľa požiadaviek STN, EN ISO rady 14000 alebo doklad o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému environmentálneho manažmentu vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev. |
Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu. |
Predmetnou podmienkou verejný obstarávateľ vytvára predpoklad aplikácie relevantných opatrení environmentálneho riadenia a zabezpečenia likvidácie použitých obalov postupmi šetriacimi životné prostredie. |
Termín predloženia certifikátu alebo osvedčenia je do 3 pracovných dní od ukončenia aukcie. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Kupujúci si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v objednávke alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve– neoriginálny, repas) nebude prevzatý celý objem dodávky. |
V prípade, ak predávajúci bude pri preberaní trvať na originalite toneru, bude toner vyfotografovaný alebo zaslaný k výrobcovi zariadenia na zistenie jeho originality. Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné. |
V prípade, ak bude predávajúci pri preberaní trvať na originalite toneru a výrobca zariadenia potvrdí, že sa nejedná o originálny toner, je kupujúci oprávnený tovar neprevziať, od zmluvy odstúpiť a predávajúci je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 100,00 € za každú dodávku. |
V prípade, ak bude predávajúci pri preberaní trvať na originalite toneru a výrobca zariadenia potvrdí, že sa jedná o originálny toner, je kupujúci povinný tovar prevziať. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miesta určeného objednávateľom, na základe e-mailovej požiadavky. Toto prevzatie sa pri každom odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa vyhlášky Ministerstva životného prostredia č.310/2013 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia o odpadoch. |
Ekologická likvidácia použitých tonerových náplní. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní doklady : Súhlas na nakladanie, prepravu a likvidáciu s nebezpečným odpadom katalógového čísla 08 03 17 v zmysle Zákona o odpadoch číslo 223/2001 Z.z. v znení neskorších predpisov. V prípade, že dodávateľ zabezpečuje dopravu a likvidáciu nebezpečného odpadu kat. č. 08 03 17 cez tretiu stranu: je potrebné doložiť zmluvu s treťou stranou a Súhlas na prepravu a likvidáciu s nebezpečným odpadom katalógového čísla 08 03 17 v zmysle Zákona o odpadoch číslo 223/2001 Z.z. |
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu, ktorý je uvedený v článku IV. tejto rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Predpokladané množstvo tovaru je uvedené v článku II. tejto rámcovej dohody. Objednávateľ sa nezaväzuje vyčerpať finančný limit ani predpokladané množstvo tovaru. |
Skutočný počet objednávaných tovarov bude na základe aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. | Ochranné známky na každej náplni. Nedodržanie sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tovary. | Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Do 5 pracovných dní predložiť za každý toner report o výťažnosť toneru spolu s platným certifikátom ISO/IEC 19752 alebo s platným certifikátom ISO/IEC 19798, ak nie je daná tonerová náplň testovaná ani podľa jednej z uvedených noriem, tak uchádzač namiesto certifkátu predloží vyhlásenie výrobcu alebo osoby oprávnenej vydavať takéto vyhlásenie o výťažnosti tonerovej náplne pri 5% pokryti. | Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Komenského 48 , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 kpl
21 064,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2019 11:37
27.03.2019 11:00
27.03.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.03.2019 17:09 - Vstupná ponuka | 21 064,00 | € | Cena s DPH |
27.03.2019 10:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: