30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
17327547
MERCATOR DMS, spol. s r.o.
Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK
Archívne oceľové policové regály
regály, archív, oceľové, pozinkované, skrutkové
Tovar, Služba
1. Archívne oceľové policové regály
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky/zmluvy je dodanie zostáv archívnych oceľových pozinkovaných policových bezskrutkových - zásuvných regálov, ich doprava a vykládka do určených priestorov objednávateľom v mieste plnenia. |
Súčasťou predmetu zákazky/zmluvy je odborná montáž objednávateľom (pokiaľ sa vyžaduje) určených zostáv archívnych regálov, ich umiestnenie v určených priestoroch objednávateľa, označenie zostáv údajmi o nosnosti, odvoz a likvidácia obalov dodaného tovaru (na miestach plnenia s dodávkou a montážou), záruka v dĺžke 84 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet miest plnenia | ks | 5 | ||
Dĺžka záruky | mesiac | 84 | ||
Počet všetkých stĺpcov, tzn. základný + prídavný + koncový prídavný (zostavy A - D) | ks | 207 | ||
Počet základných stĺpcov (zostavy A - D) | ks | 25 | ||
Počet prídavných stĺpcov (zostavy A - D) | ks | 161 | ||
Počet koncových prídavných stĺpcov (zostavy A - D) | ks | 21 | ||
z toho: | * | * | ||
1.1. ZOSTAVA A - rozmer stĺpca: v 2000 x š 1000 x h 300 mm; 7 políc - DODÁVKA A MONTÁŽ: | * | * | ||
počet miest plnenia | ks | 1 | ||
Miesto plnenia: Dolný Kubín (DK) | * | * | ||
veľkosť zostáv A - počet všetkých stĺpcov (4+0+0) = 4 | ks | 4 | ||
- počet základných stĺpcov | ks | 4 | ||
- počet prídavných stĺpcov | ks | 0 | ||
- počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 0 | ||
1.2. ZOSTAVA B - rozmer stĺpca: v 2000 x š 1000 x h 300 mm; 7 políc - DODÁVKA A MONTÁŽ: | * | * | ||
počet miest plnenia | ks | 3 | ||
Miesta plnenia: Tvrdošín (TS), Brezno (BR), Poprad (PP) | * | * | ||
veľkosť zostavy B - počet všetkých stĺpcov (3+12+3) = 18; z toho 3 ks TS + 12 ks BR + 3 ks PP | ks | 18 | ||
počet základných stĺpcov (1+4+1) = 6; z toho 1 ks TS + 4 ks BR +1 ks PP | ks | 6 | ||
počet prídavných stĺpcov (1+4+1) = 6; z toho 1 ks TS + 4 ks BR +1 ks PP | ks | 6 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov (1+4+1) = 6; z toho 1 ks TS + 4 ks BR +1 ks PP | ks | 6 | ||
1.3. ZOSTAVA C - rozmer stĺpca: v 2000 x š 1000 x h 600 mm; 7 políc - DODÁVKA A MONTÁŽ: | * | * | ||
počet miest plnenia | ks | 1 | ||
Miesto plnenia: Dolný Kubin (DK) | * | * | ||
veľkosť zostavy C - počet všetkých stĺpcov (1+1+1) = 3 | ks | 3 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 1 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 1 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 1 | ||
1.4. ZOSTAVA D - rozmer stĺpca: v 2500 x š 1000 x h 600 mm; 8 políc - DODÁVKA bez montáže: | * | * | ||
počet miest plnenia | ks | 1 | ||
Miesto plnenia: Bratislava (BA) | * | * | ||
veľkosť zostáv D - počet všetkých stĺpcov | ks | 182 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 14 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 154 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 14 | ||
* | * | * | ||
Počet miest plnenia DODÁVKA A MONTÁŽ spolu | ks | 4 | ||
Počet miest plnenia DODÁVKA bez montáže spolu | ks | 1 | ||
Počet všetkých stĺpcov zostáv A až C (základný 11 ks + prídavný 7 ks + koncový prídavný 7 ks) - DODÁVKA A MONTÁŽ | ks | 25 | ||
Počet všetkých stĺpcov zostáv D (základný 14 ks + prídavný 154 ks + koncový prídavný 14 ks) - DODÁVKA bez montáže | ks | 182 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zostava obsahuje | základný stĺpec a/alebo príslušný počet prídavných stĺpcov (podľa požadovanej veľkosti zostavy) |
Základný stĺpec obsahuje: | 4 stojky, 7 alebo 8 políc (podľa typu zostavy), opláštenie začiatočného a koncového bočného stĺpca, policu proti prachu. |
Základný stĺpec ďalej obsahuje: | všetky konštrukčné prvky regálových konštrukcií (pätky, prípadne samo rezné skrutky, rohovníkové vymedzenia, tabuľku nosnosti stĺpca, príp. štítky označujúce nosnosť jednotlivých políc. |
Prídavný stĺpec obsahuje: | 2 stojky, 7 alebo 8 políc (podľa typu zostavy), opláštenie koncového bočného stĺpca, policu proti prachu. zadnú príp. bočnú krížnu výstuhu (zavetrovací kríž). |
Prídavný stĺpec ďalej obsahuje: | všetky konštrukčné prvky regálových konštrukcií (pätky, prípadne samo rezné skrutky, rohovníkové vymedzenia, tabuľku nosnosti stĺpca, príp. štítky označujúce nosnosť jednotlivých políc). |
Prídavný stĺpec musí zabezpečovať: | stabilitu, pevnosť, nosnosť jednotlivých políc; stabilitu, pevnosť a samonosnosť konštrukcie archívneho regálu s použitím zavetrovacích prvkov pre stabilizáciu, ktoré nebudú brániť v manipulácii |
* | so spismi z oboch strán. |
Koncový prídavný stĺpec obsahuje: | 2 stojky, 7 alebo 8 políc (podľa typu zostavy), opláštenie koncového bočného stĺpca, policu proti prachu. |
Koncový prídavný stĺpec ďalej obsahuje: | všetky konštrukčné prvky regálových konštrukcií (pätky, prípadne samo rezné skrutky, rohovníkové vymedzenia, tabuľku nosnosti stĺpca, prípadne štítky označujúce nosnosť jednotlivých políc). |
* | Pre zabezpečenie konštrukčnej stability a pevnosti archívneho regálu je prípadne potrebné použitie bočnej, krížnej výstuhy (zavetrovací kríž). |
Základný, prídavný aj koncový stĺpec s hĺbkou police 600 mm obsahuje aj stredný pozdĺžny predel (po šírke) | pozdĺžny predeľovací pozinkovaný plech s minimálnou výškou 50 mm |
Trojdielna zostava archívnych regálov je zložená z: | 1 základného stĺpca vrátane začiatočného a koncového bočného opláštenia +1 prídavného stĺpca vrátane bočného opláštenia na konci stĺpca +1 koncového prídavného stĺpca vrátane bočného opláštenia |
- | na konci zostavy |
trojdielna zostava archívnych regálov | ide o zostavy B a C |
Viac dielna zostava archívnych regálov je zložená z: | 1 základného stĺpca vrátane opláštenia začiatočného bočného stĺpca + x ks prídavných stĺpcov + 1 koncového stĺpca vrátane bočného opláštenia umiestneného na konci zostavy. |
viac dielna zostava archívnych regálov | ide o zostavy D |
Požiadavky pre všetky typy zostáv: | jednotlivé police po bokoch musia byť oddelené pozinkovaným plechom s minimálnou výškou 50 mm s umiestnením v strede medzi dvomi policami (proti bočného prepadávaniu spisov. |
* | Ak je regálový systém zložený z políc s hĺbkou 600 mm, v strede police (po celej šírke) je potrebné umiestniť pozdĺžny predeľovací pozinkovaný plech s min. výškou 50 mm. |
Nosnosť jednej police | min. 120 kg |
Zvislá vzdialenosť medzi policami | min. 270 mm v závislosti od počtu políc |
Povrchová úprava všetkých regálových komponentov | ukončená pozinkovaním |
Konštrukčné prvky regálových konštrukcií | z certifikovaných materiálov podľa normy STN EN 15635:06/2009 – Statické oceľové skladovacie systémy. Používanie a údržba skladovacieho zariadenia |
Montáž archívnych policových regálov | podľa platných technických manuálov; na zvislej osi musia byť regály označené záťažovými štítkami podľa platných predpisov |
Odvoz a likvidácia obalov z dodaného predmetu zákazky | na miestach plnenia s dodávkou a montážou |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava, vykládka na určené miesto v objekte objednávateľa, montáž (pokiaľ sa vyžaduje podľa typu zostáv), cena za odvoz a likvidácia odpadu, tabuľky nosnosti stĺpca resp. štítky označujúce nosnosť políc, označenie regálov záťažovými štítkami, záruka v dĺžke 84 mesiacov, ...) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené |
osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa. |
2. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia (5 miest plnenia, ktoré sú už uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu) s kontaktnými osobami v miestach plnenia a kontaktný e-mail na zaslanie požadovaných údajov a dokladov uvedených v tejto zmluve, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy . |
3. Dodávateľ začne poskytovať plnenie v súlade touto zmluvou na základe objednávky/objednávok v ktorej/ktorých bude/budú uvedené jednotlivé typy zostáv, predmet plnenia - bez montáže/s montážou, veľkosť zostáv, počty jednotlivých stĺpov, požadované miesto/a plnenia. |
4. Dodávateľ dodá predmet zmluvy v čiastkových dodávkach do 40 pracovných dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom elektronického trhoviska. |
5. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). |
6. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu plnenia a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, kupujúci nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených poverenými pracovníkmi objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru (za plnenie, ktorého predmetom bola dodávka bez montáže) a kópie preberacích protokolov potvrdené poverenými pracovníkom objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia (za plnenie, ktorého predmetom bola dodávka s montážou). |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register) bude mať pochybnosti, či objednávateľ je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie dodávať tovar zodpovedajúcu predmetu zákazky. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy |
overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického |
trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
01.04.2019 08:00 — 23.05.2019 14:00
1,00 cena celkom
39 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.03.2019 15:09
22.03.2019 10:00
22.03.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.03.2019 15:31 - Vstupná ponuka | 39 600,00 | € | Cena s DPH |
22.03.2019 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 586,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: