603295
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK
44523921
Bratislavská recyklačná s. r. o.
Slovnaftská 102, Bratislava, 82107, SVK
Zhodnotenie, zneškodnenie a likvidácia odpadov
Zhodnotenie odpadu, zneškodnenie odpadu, odpad, likvidácia odpadov, odpadové hospodárstvo
Služba
1. Zhodnotenie, zneškodnenie a likvidácia odpadov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu podľa špecifikovaných druhov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
200201 biologicky rozložiteľný odpad | tona | 200 | ||
200307 objemný odpad | tona | 800 | ||
200308 drobný stavebný odpad z obce | tona | 20 | ||
200138 drevo iné ako uvedené v 200137 | tona | 100 | ||
170504 zemina a kamenivo | tona | 30 | ||
170101 betón | tona | 5 |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi originál alebo úradne osvedčenú kópiu súhlasu vydaného vecne a miestne príslušným orgánom štátnej správy podľa §97 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov na prevádzkovanie zariadenia na zhodnotenie odpadov na území katastra mesta Bratislava a to na požadované druhy odpadov. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi originál alebo úradne osvedčenú kópiu dokladu o registrácii dodávateľa u vecne a miestne príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva, a to na nakladanie s odpadmi požadovaných kategórií. |
Dodávateľ môže preukázať oprávnenie na zhodnocovanie biologicky rozložiteľných odpadov zo zelene aj zmluvným zabezpečením oprávnenou osobou najneskôr pred začatím plnenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť adresu a kontaktnú osobu na prevádzkovateľa skládky odpadov a zariadenia na zhodnocovanie odpadov. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu environmentálneho manažérstva podľa normy EN STN ISO 14001: alebo vyšší, alebo ekvivalentný doklad preukazujúci zavedenie environmentálneho manažérstva vyplývajúci z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu manažérstva kvality podľa normy EN ISO 9001: alebo vyšší, alebo ekvivalentný doklad preukazujúci zavedenie manažérstva kvality vyplývajúci z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný cenník jednotlivých položiek uvedených v technickej špecifikácie predmetu tejto Zmluvy v štruktúre: jednotková cena položky za mernú jednotku bez DPH, výška a sadzba DPH, cena za mernú jednotku s DPH. Všetky ceny musia byť uvedené v EUR. Súčet cien za príslušný počet merných jednotiek musí zodpovedať celkovej zmluvnej cene. |
V zmluvnej cene sú započítané aj všetky poplatky za zneškodnenie, zhodnotenie a likvidáciu odpadu podľa príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky a Európskej únie. |
Objednávateľ požaduje váženie odpadov v tonách. Zmluvnú cenu za predmet zákazky musí dodávateľ ponúknuť ako konečnú vrátane všetkých poplatkov. |
Dodávateľ sa zaväzuje plniť predmet zmluvy v súlade s príslušnými platnými právnymi predpismi a normami Európskej únie a Slovenskej republiky. Dodávateľ sa zaväzuje plniť predmet zmluvy najmä v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ je povinný pred začatím plnenia predmetu zmluvy predložiť všetky povolenia, oprávnenia a osvedčenia potrebné pre danú činnosť a zaistiť starostlivosť o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci. |
Dodávateľ sa zaväzuje k plnenie predmetu zmluvy podľa požiadaviek objednávateľa. |
Úhrada za poskytnuté služby sa uskutoční na základe skutočne odobratého a recyklovaného množstva odpadu. |
Úhrada sa poskytnuté služby sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu. Faktúru bude dodávateľ vystavovať v dvoch vyhotoveniach dvakrát mesačne, a to k 15.-temu a k poslednému dňu v mesiaci. |
Podkladom a súčasťou doručenej faktúry musia byť vážne lístky v zmysle technickej špecifikácie predmetu zmluvy. Objednávateľ požaduje uvádzať vo faktúre pre každý druh odpadu kód nakladania s odpadom. |
Množstvá odpadov uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy sú len orientačné a skutočne odobraté množstvá odpadov budú vyplývať zo skutočných požiadaviek a spotreby objednávateľa počas trvania zmluvy. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.4.2019 do 31.3.2020 alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu zmluvy podľa toho, ktorá z uvedených udalostí nastane skôr. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie. |
Názov | Upresnenie |
Miesto plnenia zákazky | Bratislava |
Maximálna vzdialenosť miesta plnenia zákazky | Hranice mesta Bratislava |
Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2019 08:00 — 31.03.2020 23:59
1,00 súbor
58 060,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.03.2019 14:51
25.03.2019 14:30
25.03.2019 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.03.2019 14:16 - Vstupná ponuka | 58 059,60 | € | Cena s DPH |
25.03.2019 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 059,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: