• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2019 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2019 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2019 09:50

Detail zákazky Z20199295

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2019 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2019 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2019 09:50

Základné údaje

Z20199295

OF-189348

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3946611

Objednávateľ

37920413

Mestské hospodárstvo a správa lesov, m.r.o., Trenčín

Soblahovská 65, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

45331294

TSM SLOVAKIA s.r.o.

Nešporova 1252/2, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup nákladného vozidla do 3,5t s nadstavbami

motorové vozidlo, úžitkové vozidlo, vozidlo na špeciálne účely

  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 34144700-5 - Úžitkové vozidlá
  • 34144000-8 - Motorové vozidlá na špeciálne účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup nákladného vozidla do 3,5t s nadstavbami
Funkcia
Nákladné vozidlo so sklápacou a kropiacou nadstavbou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nákladné vozidlo so sklápacou a kropiacou nadstavbou ks 1
Výkon motora kW 90
Objem motora cm3 1800 1900
Šírka vozidla ( bez zrkadiel) mm 2000
Vnútorná dĺžka korby mm 3000
Šírka korby mm 1800
Celková hmotnosť vozidla kg 3500
Miesta na sedenie ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Palivo motorová nafta
Pohonná sústava bez použitia Ad Blue (močoviny) požaduje sa
Imobilizér požaduje sa
Odpružené sedadlo vodiča požaduje sa
Centrálne zamykanie požaduje sa
Náhradný kľúč požaduje sa
Dovoz a zaškolenie 3 pracovníkov požaduje sa
Typ korby trojstranný sklápač
Technické vlastnosti polievacej nadstavby objem nádrže min. 1000L
Technické vlastnosti polievacej  nadstavby jednoduché vodné čerpadlo poháňané benzínovým motorom,
Technické vlastnosti polievacej  nadstavby naviják s min. 20 m hadicou
Technické vlastnosti : Pletivový kôš na zeleň Prídavné pletivové bočnice na trávu , predná bočnica pevná, ďaľšie 3 otváracie a odnímateľné
Technické vlastnosti : Vysávač lístia a trávy samostatný benzínový motor, sacia hadica min 6m,
Technické vlastnosti: Vysávač lístia a trávy držiak umožňujúci upevnenie vysávača za korbou tak, aby korbu sklápača bolo možné vyklápať do strán bez nutnosti demontáže vysávača
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zaučenie obsluhy - max. 3 osôb v mieste dodania predmetu zákazky v rozsahu min. 1 hod.
V prípade, ak by bola reklamácia uplatnená mimo pracovných dní Po-Pia, mimo času od 08,00 hod. do 15,00 hod., platí, že predávajúci musí začať s odstraňovaním vád predmetu kúpy najneskôr do 09,00 hod., najbližšieho pracovného dňa.
Každoročné prehliadky v mieste dodania (počas trvania záručnej doby).
Dodanie všetkých dokumentov v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ poskytne záruku na vozidlo vrátane nadstavieb min 2 roky, alebo 100 000 najazdených kilometrov, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Pokiaľ dodávateľ neposkytuje dlhšiu záruku.
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, má povinnosť uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH.
V prípade nedodržania technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a požiadaviek objednávateľa, môže byť toto považované za podstatné porušenie zmluvy a verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán.
Všetky tovary musia byť dodané ako nové tovary – nie je prípustné dodať tovary staršie, repasované, použité a pod.
Kupujúci požaduje, aby predmet zákazky a všetky jeho časti dosahovali všetky určené parametre počas celej záručnej doby predmetu zákazky.
Kupujúci požaduje, aby predmet zákazky spĺňal ďalšie, aj v tomto opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných technických a právnych noriem Slovenskej republiky a Európskej únie, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa platnej úpravy požadované.
Predávajúci je povinný predložiť kupujúcemu najneskôr v deň odovzdania predmetu kúpy všetky doklady potrebné na prihlásenie častí predmetu zmluvy do evidencií vedených štátnymi alebo samosprávnymi orgánmi, ak takejto povinnosti podliehajú (vypracovanie protokolu štátnej skúšobne a zápis nadstavby do OoEV).
Predávajúci je povinný dodať najneskôr v deň odovzdania predmetu kúpy kupujúcemu dva kľúče, platný technický preukaz pre premávku na pozemných komunikáciách v SR, záručné listy, návod na obsluhu a údržbu automobilu v slovenskom jazyku, servisnú knižku a povinnú výbavu v zmysle platnej legislatívy SR.
V prípade, ak vyššie uvedené doklady sú vyžadované v zmysle platných právnych predpisov na uvedenie predmetu tejto zákazky do prevádzky a predávajúci ich Kupujúcemu nedodá v lehote na plnenie uvedenej v zmluve, ktorá je výsledkom tohto zadávania zákazky, nebude predmet zmluvy považovaný za dodaný.
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov vzťahujúcich sa na dodávaný tovar ak sú nevyhnutné na jeho užívanie ako napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov a pod.
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy: obchodnú značku a typ ponúkaného vozidla vrátane príslušenstva. Dodávateľ túto podmienku splní predložením napr. prospektového materiálu vr. podrobnej technickej špecifikácie, technickými listami, špecifikáciou jednotlivých zariadení.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle objednávkového formulára.
V prípade nedodržania technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a požiadaviek objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán.
Zároveň má popri vyššie uvedených nárokoch nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia tejto povinnosti vznikne.
Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci musí zabezpečiť, aby servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky, opravy, na požiadanie aj výmeny oleja a pod. po dobu trvania záručnej doby ako aj riešiť reklamácie počas trvania záručnej doby bol od miesta sídla verejného obstarávateľa (aktuálneho v čase uzavretia tejto zmluvy) vzdialený max. 50 km (vzdušnou čiarou).
Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve predávajúceho, musí však byť oprávnený prijať a vybaviť všetky reklamácie ako aj poskytovať štandardne servisné služby pre kupujúceho.
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zmluvy 48 hodín vopred.
Dodávateľ doručí faktúru po dodaní a protokolárnom odovzdaní vozidla objednávateľovi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať predmet zmluvy ak nezodpovedá a nezhoduje sa s predloženou ponukou dodávateľa. Dodávateľ priloží k faktúre podrobný rozpis položiek predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vznikne právo fakturovať kúpnu cenu dňom podpisu preberacieho a odovzdávacieho protokolu zástupcami oboch zmluvných strán.
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zmluvy vrátane DPH, cla, prirážok, všetkých súvisiacich služieb a prác a záručný servis - súčasťou ceny nie sú pravidelné servisné prehliadky.
Objednávateľ uhradí kúpnu cenu na základe vystavenej faktúry do 30 dní odo dňa jej doručenia bezhotovostne.
Dodávateľ musí byť autorizovaný predajca vozidiel.
Za škody vzniknuté na predmete zmluvy do protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy objednávateľovi zodpovedá dodávateľ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Soblahovská 65, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

29.03.2019 08:00 — 26.07.2019 14:00

1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek

48 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.03.2019 08:20

21.03.2019 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.03.2019 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 310
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.03.2019 10:52 - Vstupná ponuka 48 000,00 € Cena s DPH
18.03.2019 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka 48 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS