30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
46729429
Unique Medical s. r. o.
Stará Vajnorská 1367/4, Bratislava, 83104, SVK
Nákup vyšetrovacích rukavíc
rukavice, vyšetrovacie, chirurgické
Tovar
1. Nákup vyšetrovacích rukavíc
|
|
---|---|
Funkcia |
Vyšetrovacie rukavice sa používajú na pracoviskách objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Rukavice nitrilové vyšetrovacie jednorázové púdrované, rolované manžety, 100% elasticita, chránené voči kyselinám, zásaditým a organickým rozpúšťadlám, odolnosť voči toxickým chemikáliám (acetón, xylén, éter a pod.) a voči vírusom a mikroorganizmom, voči prieniku krvných patogénov ISO 16604:2004 resp.ASTM F1671, chemická penetrácia 89/686/EHS OPP kat.l. ZP kat.l. Dĺžka rukavice min.240mm, hrúbka dlane 0,12mm, prispôsobujúce sa tvaru ruky. veľkosti XS-XL | ks | 93900 | ||
2.Rukavice nitrilové vyšetrovacie jednorázové nepúdrované, rolované manžety, 100% elasticita, chránené voči kyselinám, zásaditým a organickým rozpúšťadlám, odolnosť voči toxickým chemikáliám (acetón, xylén, éter a pod.) a voči vírusom a mikroorganizmom, voči prieniku krvných patogénov ISO 16604:2004 resp.ASTM F1671, chemická penetrácia 89/686/EHS OPP kat.l., ZP kat.l. Dĺžka rukavice min.240mm, hrúbka dlane 0,12mm, prispôsobujúce sa tvaru ruky. veľkosti XS-XL | ks | 19980 | ||
3.Rukavice nelatexové chirurgické, nepúdrované ortopedické, rolované, zosilnené manžety neskĺzavé po ruke,zdrsn.povrch, zvýš.pevnosť, polymérová vrstva, vysoká odolnosť voči poškodeniu. Prirodzené prispôsobenie tvaru ruky. Protišmyková odolnosť pre extra úchop a kontrolu počas chirurgických zákrokov. Mikrotexturovaný povrch, odolnosť voči vírusom a mikroorganizmom a proti prenikaniu krvných patogénov a cytostatík. ISO 16604:2004 resp. ASTM F1671, chemická penetrácia ISO 374-1:2016, kat.A, 89/686/EHS OPP kat.lll, ZP kat.ll. Dĺžka rukavice min. 295mm. veľkosť č. 6-9 | pár | 22500 |
Názov |
1.Predmetom rámcovej dohody je dodanie vyšetrovacích rukavíc pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa, ktorých detailná špecifikácia je uvedená vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy (ďalej len „tovar“). |
2.Adresy miest dodania tovaru (pracoviská objednávateľa) sú: Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Martin, Prešov, Poprad, Žilina, Nitra, pričom presné adresy miest dodania a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 7 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
3.Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a ktorý vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
4.Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v bezchybnom stave a v prvej kvalitatívnej triede. Objednávateľ neakceptuje dodanie tovaru v druhej kvalitatívnej triede. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude spĺňať požadované kvalitatívne a úžitkové vlastnosti a bude zodpovedať zadanej technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
5.Objednávateľ požaduje predloženie bezplatných vzoriek v počte 1 balenie z každej položky v originálnom balení a predloženie technického listu, vyhlásenia o zhode, certifikátu kvality v slovenskom jazyku a ďalšie súvisiace dokumenty týkajúce sa tovaru (ďalej len „doklady)“, ktorými preukáže splnenie technických požiadaviek uvedených v zadanej technickej špecifikácii predmetu zmluvy. Termín dodania vzoriek a dokladov je do 3 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody. |
5.a)Ak predložené doklady a vzorky nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, alebo nebudú dodané včas, objednávateľ je oprávnený v takomto prípade odstúpiť od tejto rámcovej dohody. |
6.Kúpna cena za predmet rámcovej dohody je stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kúpna cena jednotlivých tovarov bude detailne špecifikovaná v podrobnom rozpočte, ktorý je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. Kúpna cena bude uvedená bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v prípade, že je dodávateľ platiteľom DPH, kúpna cena bude navýšená o aktuálnu sadzbu DPH. |
6.a)Kúpna cena zahŕňa dopravu do miesta dodania tovaru uvedeného v objednávke, nakládku a vykládku tovaru v mieste dodania vrátanie všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné) a nákladov dodávateľa. |
7.Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok tovarov počas platnosti a účinnosti tejto dohody. Celková kúpna cena za dodanie tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť zmluvnú cenu podľa článku IV. tejto rámcovej dohody. |
8.V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej špecifikácii uvedenej v tejto rámcovej dohode predstavuje to podstatné porušenie rámcovej dohody a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od rámcovej dohody. |
9.V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby náklady na dopravu a všetky súvisiace poplatky zabezpečuje a hradí dodávateľ. Dodávateľ garantuje pevnú cenu tovaru počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody objednávateľovi. |
10. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky uvádza priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobcu alebo druhu tovaru, objednávateľ požaduje dodanie tovaru s deklarovateľnými úplne identickými, rovnocennými alebo vyššími parametrami ako je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy za predpokladu dodržania kúpnych cien uvedených v predloženom rozpočte dodávateľa. |
11.Dodávateľ je povinný navrhnúť objednávateľovi ekvivalentnú náhradu tovaru, ak počas trvania rámcovej dohody dôjde na jeho strane k objektívnej prechodnej nemožnosti dodať niektorý tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Ekvivalentná náhrada tovaru zo strany dodávateľa je možná len v prípade, že objednávateľ vopred písomne (e-mailom) schváli ekvivalentnú náhradu tovaru, predloženú dodávateľom, ktorá musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru a technickú špecifikáciu ekvivalentnej náhrady tovaru. |
11.a)Technická špecifikácia musí byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaných tovarov. Ak dodávateľ dodá objednávateľovi ekvivalentný tovar, ktorý nezodpovedá technickej špecifikácii predmetu zmluvy, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 100 EUR za každé také porušenie a/alebo odstúpiť od tejto rámcovej dohody. |
12.Navrhovaná ekvivalentná náhrada tovaru musí byť rovnakého druhu s rovnakými alebo vyššími parametrami ako je tovar podľa rámcovej dohody za predpokladu dodržania kúpnych cien uvedených v predloženom rozpočte dodávateľa. |
13.Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom objednávky objednať aj vyšší alebo nižší počet jednotlivých druhov tovarov ako je uvedený v technickej špecifikácii v závislosti na aktuálnej potrebe a za predpokladu dodržania celkovej kúpnej ceny podľa tejto rámcovej dohody. |
14.Tovar dodá dodávateľ počas trvania rámcovej dohody, a to podľa potrieb objednávateľa na základe doručenej objednávky, a to vždy najneskôr do 10 pracovných dní od doručenia objednávky dodávateľovi. Nedodanie tovaru v lehote uvedenej v tejto rámcovej dohode bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody. |
15.Objednávku je objednávateľ povinný zaslať dodávateľovi poštou, alebo e-mailom. Objednávka musí obsahovať názov a typové označenia objednávaných tovarov, množstvo objednávaných tovarov, termín dodania, kúpnu cenu tovaru, presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu pre prevzatie tovaru, číslo telefónu a fakturačné údaje. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať tovar podľa svojej potreby a súčasne nie je zaviazaný k minimálnemu odberu tovarov. |
16.Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky objednávateľa, e-mailom potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky. V potvrdení a akceptácií objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania tovaru. Objednávka sa považuje za akceptovanú dodávateľom aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky v zmysle predchádzajúcej vety. |
17.Objednávateľ v deň dodania tovaru preverí, či je dodaný v súlade s rámcovou dohodou. V prípade, že zistí nesúlad dodaného tovaru s technickou špecifikáciou uvedenou v rámcovej dohode alebo v objednávke objednávateľa resp. zistí jeho poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady) alebo ak má tovar právne vady, má právo odmietnuť prevziať dodaný tovar, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať tovar, spĺňajúci kritéria podľa tejto rámcovej dohody a príslušných noriem v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. |
17.a)V prípade dodania tovaru, ktorý nebude vykazovať vady a bude v súlade s objednávkou, poverený zástupca objednávateľa potvrdí jeho prevzatie podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste. Dodací list je podkladom na úhradu faktúry. |
18.Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä druh a množstvo tovaru, čitateľné mená, priezviská a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia tovaru. Za objednávateľa bude oprávnená osoba uvedená v písomnej objednávke. Objednávateľ je oprávnený dňom podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami užívať tovar v rozsahu a spôsobom obvyklým pre jeho použitie a to bez časového obmedzenia v zmysle jeho technických a prevádzkových špecifikácií. |
19.Po podpísaní dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, dodávateľ vyhotoví faktúru, ktorej súčasťou budú dodacie listy. |
20.Úhrada faktúry sa vykoná čiastkovými platbami po dodaní ucelených čiastkových plnení podľa jednotlivých objednávok. Objednávky môžu byť plnené viacerými čiastočnými dodaniami, pričom faktúra sa vystaví buď podľa jednotlivých dodaní, alebo po dodaní ucelených čiastkových plnení alebo podľa jednotlivých objednávok pre každé pracovisko objednávateľa samostatne. |
21.Faktúru za dodaný tovar dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, najneskôr však do 15 kalendárnych dní odo dňa ukončenia kalendárneho mesiaca, v ktorom bol tovar odovzdaný objednávateľovi. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je dodací list. |
22.Faktúra podlieha povinnosti zverejnenia faktúry na tovary a služby podľa § 5b zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov. |
23.Nedodržanie akejkoľvek povinnosti dodávateľa, požiadavky objednávateľa uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie a vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy a predloženie nepravdivých informácií sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody a to z dôvodu podstatného porušenia zmluvných povinností dodávateľa. |
23.a)Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude objednávateľ dodávateľa bezodkladne informovať. |
24.Rámcovú dohodu možno ukončiť písomnou výpoveďou, odstúpením od rámcovej dohody ktoroukoľvek zo zmluvných strán alebo písomnou dohodou. |
25.V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať tovar riadne a včas podľa tejto rámcovej dohody, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z celkovej hodnoty objednávky za každý deň omeškania. Tovar má vady, ak nezodpovedá požadovanej technickej špecifikácii predmetu zmluvy, ak je dodaný v rozpore s objednávkou, s rámcovou dohodou, alebo ak má právne vady. Dodanie tovaru s akoukoľvek vadou sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od rámcovej dohody. |
25.a)V prípade porušenia povinnosti dodávateľa uspokojiť nárok objednávateľa z vád dodaného tovaru v lehote podľa tejto rámcovej dohody, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,03 % z hodnoty reklamovaného plnenia za každý deň omeškania. |
26.Túto rámcovú dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť v prvý deň nasledujúceho mesiaca po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
27.Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody, ak mu táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Žellova 2 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
12,00 mesiac
16 018,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2019 13:48
22.03.2019 11:00
22.03.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.03.2019 15:49 - Vstupná ponuka | 16 018,33 | € | Cena s DPH |
22.03.2019 09:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 017,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: