00647756
Centrum sociálnych služieb Letokruhy
Karpatská 3117/9, Žilina, 01008, SVK
36314196
HÔRKA s.r.o.
Teplická 1/655, Trenčianska Teplá, 91401, SVK
Čerstvé mäso
hovädzie mäso, bravčové mäso, stehno, karé,plece, hovädzia roštenka, špikové kosti
Tovar, Služba
1. Čerstvé mäso
|
|
---|---|
Funkcia |
hovädzie a bravčové mäso na prípravu jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Brav. krkovička bez kosti /uprav./ | kg | 1500 | ||
Brav. stehno bez kosti /kuch. uprav./ | kg | 280 | ||
Sviečkovica panenská | kg | 30 | ||
Brav. kare bez kosti/upravené | kg | 800 | ||
Brav. plece bez kosti a kože | kg | 1300 | ||
Brav. bôčik slabina/uprav./ | kg | 490 | ||
Hov. zadné bez kosti/ upravené/býk/ | kg | 1300 | ||
Hov. roštenka kuch. upravená/býk | kg | 300 | ||
Hov. zadné z pliecka bez kosti/býk/ | kg | 300 | ||
Hov. predné bez kosti – krk/býk/ | kg | 960 | ||
Hov. predné s kosťou- ramstek | kg | 800 | ||
Hov. predné bez kosti-kliška, býk | kg | 250 | ||
Hov. predné bez kosti-slabina, býk | kg | 200 | ||
Hov. kosti - špikové | kg | 400 |
Názov |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie. |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody nasledovné doklady: |
2.1 podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. |
2.2 Potvrdenie o registrácii prevádzkarne podľa z. č. 39/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov na preukázanie súhlasu štát. orgánu s výrobou, skladovaním, uvádzaním na trh a distribúciou predmetu zákazky. |
2.3 Platné rozhodnutie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o schválení prevádzky uchádzača na činnosť rozrábania čerstvého mäsa, jeho skladovanie uvádzanie na trh a jeho vývoz do členských štátov EÚ. |
Požadujeme: |
1. mäso čerstvé, nie vákuované, nie mrazené |
2. splnenie organoleptických požiadaviek (vzhľad, farba povrchu a nákroja, konzistencia, vôňa, chuť), bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, tovar bez krvných podliatín a zbavené prebytočného tuku, aby sa nevyskytovali známky po zamrznutí, resp. zmrazení, požadujeme, aby tovar nebol krehčený (napichovaný, masírovaný), aby bol bez akýchkoľvek nástrekov vody či iných látok, bez obsahu prídavných látok, soli a iných neželaných zložiek (antibiotiká a pod.) |
Ceny uvedené v cenovej ponuke sú záväzné po celú dobu trvania tejto Rámcovej dohody. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu. Alebo zmeny ceny smerom nadol. Neodôvodnená zmena ceny, alebo zmena ceny z iných dôvodov ako sú uvedené v tejto Rámcovej dohode, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky v zmysle Zákona č. 152/1995 o potravinách v zn.n.p, a Vyhlášky MPVR SR č.423/2012 o mäse jatočných zvierat. Musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí mať povinné označenie v štátnom jazyku SR. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/3 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste. Podľa Potravinárskeho kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba prekročila 1/3 doby spotreby. |
Uvedené množstvá sortimentu sú orientačné, preto si Objednávateľ vyhradzuje právo predpokladané množstvá uvedené v technickej špecifikácii meniť podľa skutočnej potreby. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania Rámcovej dohody v závislosti od potreby neodobrať celý rozsah predmetu zákazky uvedený v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje túto skutočnosť akceptovať a nebude si nárokovať, aby Objednávateľ odobral celý rozsah predmetu zákazky uvedený v technickej špecifikácii. |
Neodobratie predmetu zákazky Objednávateľom v celom rozsahu sa nezakladá práva Dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ušlý zisk. |
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej zmluvnej lehoty, prípadne zakúpenie ekvivalentného výrobku neuvedeného v položkách, ak u Objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva. |
Objednávka musí byť vyhotovená vždy v písomnej forme, doručená Dodávateľovi elektronickou poštou, faxom alebo poštou. V mimoriadnych prípadoch môže byť objednávka prijatá aj telefonicky. Takáto telefonická objednávka musí byť následne potvrdená písomne. |
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch – pondelok až piatok v čase od 7,00 hod. do 13,30 hod. a v prípade potreby do 24 hodín odo dňa nahlásenia objednávky. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 2x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Dodávateľ bude faktúrovať dodaný tovar samostatne na 2 odberné miesta v sídle Objednávateľa. |
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že dopravu zabezpečí vozidlom, ktoré je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej ceny s DPH a druhu dodaného tovaru. |
Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom Objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
V prípade ak Objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalosti. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
Objednávateľ uplatňuje reklamáciu písomnou formou, zároveň Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii do 24 hodín po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, bude to znamenať jeho súhlas s opodstatnenosťou reklamácie. |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy a môže požadovať náhradu vzniknutej škody. |
V prípade, že dôjde k naplneniu finančného objemu zodpovedajúceho zákazke skôr ako uplynie doba platnosti Rámcovej dohody, táto Rámcová dohoda zaniká dňom, v ktorom dôjde k naplneniu finančného objemu. |
Platnosť Rámcovej dohody môže byť ukončená aj dohodou zmluvných strán a to v písomnej forme. Ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení Rámcovej dohody. Dohoda o ukončení musí obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením Rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
Platnosť Rámcovej dohody môže byť ukončená aj výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez udania dôvodu. Ukončenie podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybnosti sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi. Výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením Rámcovej dohody do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia Rámcovej dohody. |
Platnosť Rámcovej dohody môže byť ukončená odstúpením zo strany Objednávateľa pre podstatné porušenie tejto Rámcovej dohody. |
Za podstatné porušenie Rámcovej dohody sa môže považovať nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej Objednávateľom a taktiež ak Dodávateľ nedodá predmet zmluvy v požadovanom množstve a kvalite stanovenej Objednávateľom. |
Za podstatné porušenie Rámcovej dohody sa bude považovať aj nesplnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia - Dodávateľ a)nesmie mať nedoplatky voči štátu (zdravotné, sociálne poistenie a príspevky na dôchodkové sporenie), b)daňové nedoplatky, c)je oprávnený dodávať tovar, d)na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz a pod. |
Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
Platnosť Rámcovej dohody končí 31.12.2019 vrátane. |
Karpatská 3117/9, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
10
1,00 súbor
43 272,90
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2019 11:30
25.03.2019 09:45
25.03.2019 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.03.2019 13:09 - Vstupná ponuka | 43 272,90 | € | Cena s DPH |
25.03.2019 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 198,43 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: