00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
35742364
Lindström, s.r.o.
Orešianska ulica 3, Trnava, 91701, SVK
Koberce, rohože a predložky
Koberce, rohože a predložky
Tovar, Služba
1. Koberce, rohože a predložky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zaistenie bezpečného vstupu a zabezpečenie absorbovania nečistôt a vody z obuvi pri vstupe do budov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bezpečnostná rohož protišmyková, rozmer 70 cm x 90 cm: | ks | 1 | ||
Bezpečnostná rohož protišmyková, rozmer 85 cm x 150 cm: | ks | 18 | ||
Bezpečnostná rohož protišmyková, rozmer 115 cm x 200 cm: | ks | 39 | ||
Bezpečnostná rohož protišmyková, rozmer 150 cm x 300 cm: | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Bezpečnostná rohož protišmyková, rozmer 70 cm x 90 cm: | hmotnosť 1,514 kg, 20 mm bezpečnostný okraj |
Bezpečnostná rohož protišmyková, rozmer 85 cm x 150 cm: | hmotnosť 2,655 kg, 20 mm bezpečnostný okraj |
Bezpečnostná rohož protišmyková, rozmer 115 cm x 200 cm: | hmotnosť 4,789 kg, 20 mm bezpečnostný okraj |
Bezpečnostná rohož protišmyková, rozmer 150 cm x 300 cm: | hmotnosť 9,369 kg, 20 mm bezpečnostný okraj |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Výmena rohoží podľa potreby, a to: a. letný cyklus – 14-dňový (1x za 14 dní) po dobu 6 mesiacov, máj – október; b. zimný cyklus – 7-dňový (1x za 7 dní) po dobu 6 mesiacov, november – apríl; c. z dôvodu zhoršenia klimatických podmienok alebo zvýšeného pohybu osôb môže byť tento cyklus zo strany objednávateľa kedykoľvek upravený, t.j. môže byť zvýšená alebo znížená frekvencia výmeny. |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy, a to najmä dopravné náklady, náklady na manipuláciu, nakladanie, vykladanie, vynášku na miesto inštalácie, inštaláciu, kontrolu funkčnosti, zaškolenie personálu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu v súvislosti s plnením predmetu zmluvy vyskytnúť. |
Ceny jednotlivých druhov tovaru (predmetu plnenia) platia počas celého zmluvného obdobia. Cena je maximálna, vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru na miesto plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol. |
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku (rozpis cien po jednotlivých položkách, po jednotlivých mesiacoch v letnom a zimnom cykle) na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Ceny uviesť za kus bez DPH a celkovú cenu bez DPH. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi telefonický a e-mailový kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Konkrétny zoznam miest, kde bude dodávka predmetu zmluvy realizovaná, objekty a strediská pre fakturáciu, bude dodávateľovi spresnený e-mailom do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Fakturovanie služieb bude oddelene po jednotlivých objektoch a strediskách, vždy do piatich pracovných dní po uplynutí príslušného mesiaca, ktorého sa plnenie týka. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Ak je predávajúci platiteľ DPH faktúra bude obsahovať náležitosti uvedené v § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. |
Ak predávajúci nie je platiteľ DPH faktúra bude obsahovať minimálne: a) obchodné meno a sídlo, IČO, DIČ dodávateľa; b) obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH objednávateľa; c) číslo zmluvy; d) poradové číslo faktúry; e) dátum vyhotovenia a dátum splatnosti faktúry; f) označenie finančného ústavu a číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť; g) peňažnú sumu alebo údaj o cene za mernú jednotku a vyjadrenie množstva; h) slovnú informáciu: Neplatca DPH; i) podpis oprávnenej osoby |
V prípade, že dodávateľ nie je platiteľom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Ak sa v objednávkovom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa. |
Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Hospodársky blok, budova HB, OHS, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.04.2019 08:00 — 31.03.2020 14:00
1,00 celok
11 840,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2019 08:14
20.03.2019 08:20
20.03.2019 08:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.03.2019 15:11 - Vstupná ponuka | 11 839,00 | € | Cena bez DPH |
19.03.2019 15:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 839,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: