00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
00685852
Messer Tatragas, spol. s r.o.
Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK
Kvapalný dusík
kvapalný dusík
Tovar, Služba
1. Kvapalný dusík
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dusík kvapalný do zásobníka s dovozom | m3 | 41000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dovoz kvapalného dusíka do stacionárneho zásobníka verejného obstarávateľa prostredníctvom vozidla s nosnosťou do 7,5t a objemom nádrže na kvapalný kyslík do 3000 litrov. | |
Zásobník na kvapalný dusík je o veľkosti 2500 litrov. |
Názov |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, t. j. ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien s uvedením ich obchodného názvu, ako aj oznámiť kontaktné údaje na osobu oprávnenú prijímať objednávky. |
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, resp. pracoviská v sídle objednávateľa. |
Verejný obstarávateľ požaduje doložiť v písomnej podobe kartu bezpečnostných údajov a dátové listy. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia platnosti zmluvy, podľa potrieb objednávateľa, na základe priebežnej objednávky, zadávanej telefonicky, e-mailom alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa. |
Množstvo predmetu zmluvy je predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a môže byť objednávateľom počas platnosti zmluvy upravované podľa jeho aktuálnych potrieb bez nároku na dodanie celkového predpokladaného množstva plynov a súvisiacich služieb. |
Objednávateľ požaduje dodávku objednaného tovaru max. do dvoch pracovných dní (48hodín) od doručenia objednávky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy, bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu zmluvy bude realizovať subdodávkou. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Platby za plnenie predmetu kúpnej zmluvy sa budú uskutočňovať po dodaní príslušného množstva tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb v príslušnom fakturovanom mesiaci objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne dodané množstvo a druh tovaru na základe objednávky objednávateľa. |
Okrem poplatkov uvedených v opisnom formulári si dodávateľ nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky. |
Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete-príslušnom dodanom množstve tovaru a súvis. službách, potvrdené zástupcami oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru alebo poskytnutím súvisiacich služieb je dodávateľ povinný uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny tovaru / služieb, s dodaním ktorého sa dodávateľ omeškal a to za každý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania objednávateľa so zaplatením kúpnej ceny môže dodávateľ požadovať od objednávateľa úrok z omeškania počítaný podľa osobitného predpisu, Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z. z. v platnom znení. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ požaduje dodať kvapalný dusík priamo do zásobníka v mieste sídla objednávateľa. |
Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 sada
14 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.03.2019 14:35
18.03.2019 14:45
18.03.2019 15:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2019 14:49 - Vstupná ponuka | 14 899,90 | € | Cena bez DPH |
14.03.2019 10:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 898,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: