• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2019 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2019 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2019 09:15

Detail zákazky Z20198493

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2019 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2019 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2019 09:15

Základné údaje

Z20198493

OF-189081

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3941636

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35831740

HYMES MK, s.r.o. (spoločnosť s ručením obmedzeným)

K Železnej studienke 7599/28, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Overenie meracích zariadení odpadových vôd

Overenie meracích zariadení odpadových vôd

  • 50433000-9 - Kalibrovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Overenie meracích zariadení odpadových vôd
Funkcia
Vykonanie overenia prietokomerov odpadovej vody primárnych a sekundárnych zariadení v zmysle zákona č. 142/2000 Z. z. o metrológii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v súlade s Vyhláškou Úradu pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky č. 27/2002 Z.z. (príloha č. 64), ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška Úradu pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky č. 210/2000 Z. z. o meradlách a metrologickej kontrole v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Meracie zariadenia ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Meracia šachta kruh. - Parshallov žľab 50 mm pre voľný prietok vody Prietokomer - NIVOSONAR SWW 321, sonda SENSONAR SIA 360
2. ČOV - Parshall P6 Prietokomer - SAREL FLOW
3. ČOV - Parshallov žľab H305 mm Prietokomer - Badger Meter iSonic 3000
4. ČOV - Parshallov žľab 75 mm prietokomer odpadovej vody - NIVELCO SSA 262
5. ČOV, odtok - Parshallov žľab 75 mm prietokomer odpadovej vody - ELA MQU 99 SMART
6. ČOV - N. Šebastová indukčný prietokomer - MP 203 DN 150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie zmluvy: Dodávateľ musí vlastniť osvedčenie o akreditácii na výkon overenia určených meradiel vydané Slovenskou národnou akreditačnou službou.Tento doklad predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Dodávateľ do 7 dní od účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi rozpis celkovej ceny za jednotlivé objekty podľa podkladov objednávateľa.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vykonanie overenia primárneho a sekundárneho zariadenia, vrátane dodania dokladov o vykonaní overení v zmysle zákona č. 142/2000 Z. z. o metrológii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v súlade s Vyhláškou Úradu pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo SR č. 27/2002 Z.z. (príloha č. 64).
V deň ukončenia overenia dodávateľ dodá doklady o vykonaní overení (záznam z merania) a meradlo označí overovacou značkou. Zároveň vykoná záznam v prevádzkovej dokumentácii.
Súčasťou služby je vystavenie overovacieho certifikátu o vykonanom overení ku každému prietokomeru, v ktorom bude uvedená doba platnosti resp. odporúčaný termín následného overenia. Certifikáty vystaví do 10 dní po vykonaní overení.
Dodávateľ  je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb.
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hod.
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác dodávateľa uvedená v tejto zmluve.
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania  služby.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba vykonaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Miesto vykonania služby:   Nováky, Valaškovce, Sereď, Hronsek, Sliač a Nižná Šebastová.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.04.2019 07:00 — 04.10.2019 14:00

1,00 celok

10 399,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.03.2019 09:47

19.03.2019 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 431
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.03.2019 15:08 - Vstupná ponuka 10 398,00 € Cena s DPH
18.03.2019 06:26 - Najvýhodnejšia ponuka 10 379,18 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS