30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
35732431
DOLIS GOEN, s.r.o.
Stará Vajnorská 11, Bratislava, 83104, SVK
Prenájom bilboardových a citylightových plôch, tlač a výlep plagátov.
propagácia, billboard, citylight, výlep, tlač,
Služba
1. Prenájom bilboardových a citylightových plôch, tlač a výlep plagátov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenájom billboardových reklamných a citylightových plôch v určených mestách na území Bratislavského, Trnavského, Trenčianskeho, Nitrianskeho, Banskobystrického, Žilinského Prešovského a Košického samosprávneho kraja. |
Tlač plagátov určených na výlep na prenajaté billboardové a citylightové plochy na základe grafického návrhu dodaného objednávateľom. |
Umiestnenie plagátov vytlačených dodávateľom na prenajaté reklamné billboardové a citylightových plochy výlepom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo billboardových plôch určených na prenájom | ks | 45 | ||
Množstvo citylightových plôch určených na prenájom | ks | 15 | ||
Trvanie prenájmu billboardových a citylightových plôch | mesiac | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Množstvo billboardových plôch v požadovaných miestach (mestách) ich prenájmu a výlepu na území Bratislavského samosprávneho kraja | 1 ks Bratislava, 1 ks Pezinok |
Množstvo billboardových plôch v požadovaných miestach (mestách) ich prenájmu a výlepu na území Trnavského samosprávneho kraja | 1 ks Trnava, 1 ks Sereď, 1 ks Senica |
Množstvo billboardových plôch v požadovaných miestach (mestách) ich prenájmu a výlepu na území Trenčianskeho samosprávneho kraja | 1 ks Trenčín, 1 ks Myjava, 1 ks Prievidza, 1 ks Nové Mesto nad Váhom, 1 ks Bánovce nad Bebravou a 1 ks Považská Bystrica |
Množstvo billboardových plôch v požadovaných miestach (mestách) ich prenájmu a výlepu na území Nitrianskeho samosprávneho kraja | 1 ks Nitra, 1 ks Zlaté Moravce, 1 ks Nové Zámky, 1 ks Topoľčany, 1 ks Levice |
Množstvo billboardových plôch v požadovaných miestach (mestách) ich prenájmu a výlepu na území Banskobystrického samosprávneho kraja | 1 ks Banská Bystrica, 1 ks Zvolen, 1 ks Žiar nad Hronom, 1 ks Rimavská Sobota, 1 ks Revúca, 1 ks Brezno, 1 ks Veľký Krtíš, 1 ks Krupina, 1 ks Detva, 1 ks Lučenec |
Množstvo billboardových plôch v požadovaných miestach (mestách) ich prenájmu a výlepu na území Žilinského samosprávneho kraja | 1 ks Žilina, 1 ks Martin, 1 ks Liptovský Mikuláš, 1 ks Ružomberok, 1 ks Námestovo, 1 ks Dolný Kubín |
Množstvo billboardových plôch v požadovaných miestach (mestách) ich prenájmu a výlepu na území Prešovského samosprávneho kraja | 1 ks Prešov, 1 ks Bardejov, 1 ks Stará Ľubovňa, 1 ks Humenné, 1 ks Poprad, 1 ks Stropkov, 1 ks Snina, 1 ks Medzilaborce |
Množstvo billboardových plôch v požadovaných miestach (mestách) ich prenájmu a výlepu na území Košického samosprávneho kraja | 1 ks Košice, 1 ks Rožňava, 1 ks Michalovce, 1 ks Spišská Nová Ves a 1 ks Sobrance |
Miesto prenájmu a výlepu troch (3) citylightových plôch na území Bratislavského samosprávneho kraja | 1 ks Bratislava, 1 ks Pezinok, 1 ks Stupava |
Miesto prenájmu a výlepu dvoch (2) citylightových plôch na území Bratislavského samosprávneho kraja | Bratislava a/alebo Pezinok a/alebo Stupava |
Miesto prenájmu a výlepu dvoch (2) citylightových plôch na území Žilinského samosprávneho kraja | 1 ks Žilina a 1 ks Martin |
Miesto prenájmu a výlepu troch (3) citylightových plôch na území Žilinského samosprávneho kraja | Liptovský Mikuláš a/alebo Ružomberok a/alebo Námestovo a/alebo Turčianske Teplice a/alebo Čadca |
Miesto prenájmu a výlepu dvoch (2) citylightových plôch na území Košického samosprávneho kraja | 1 ks Košice a 1 ks Rožňava |
Miesto prenájmu a výlepu troch (3) citylightových plôch na území Košického samosprávneho kraja | Trebišov a/alebo Michalovce a/alebo Spišská Nová Ves a alebo Kráľovský Chlmec a/alebo Krompachy |
Umiestnenie billboardových plôch v miestach prenájmu | parkoviská pri nákupných centrách (reklamná plocha otočená k parkovisku) a/alebo v bezprostrednej blízkosti autobusových a vlakových staníc, |
Umiestnenie troch (3) citylightových plôch v miestach prenájmu Bratislava Pezinok a Stupava | centrá miest Bratislava, Pezinok a Stupava |
Umiestnenie dvoch (2) citylightových plôch v miestach prenájmu Bratislava a/alebo Pezinok a/alebo Stupava | centrá miest Bratislava a/alebo Pezinok a/alebo Stupava |
Umiestnenie dvoch (2) citylightových plôch v miestach prenájmu Žilina a Martin | centrá miest Žilina a Martin |
Umiestnenie troch (3) citylightových plôch v miestach prenájmu Liptovský Mikuláš a/alebo Ružomberok a/alebo Námestovo a/alebo Turčianske Teplice a/alebo Čadca | centrá miest Liptovský Mikuláš a/alebo Ružomberok a/alebo Námestovo a/alebo Turčianske Teplice a/alebo Čadca |
Umiestnenie dvoch (2) citylightových plôch v miestach prenájmu Košice a Rožňava | centrá miest Košice a Rožňava |
Umiestnenie troch (3) citylightových plôch v miestach prenájmu Košice a/alebo Rožňava a/alebo Trebišov a/alebo Michalovce a/alebo Spišská Nová Ves a alebo Kráľovský Chlmec a/alebo Krompachy | centrá miest Trebišov a/alebo Michalovce a/alebo Spišská Nová Ves a alebo Kráľovský Chlmec a/alebo Krompachy |
Maximálna vzdialenosť od vlakovej alebo autobusovej stanice na umiestnenie billboardových plôch | 500 metrov |
Technická špecifikácia grafických podkladov pre tlač plagátov | grafika v tlačovom PDF |
požiadavky na papier ( materiál) plagátu | exteriérovo odolný a trvácny papier |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli na plnení zmluvy v štyroch ucelených častiach - v štyroch etapách: 1. etapa bude realizovaná v mesiacoch apríl 2019 až jún 2019 ( od 1.4.2019 do 30.6.2019), 2. etapa bude realizovaná v mesiacoch júl 2019 až september 2019 (od 1.7.2019 do 30.9.2019), 3. etapa bude realizovaná v mesiacoch október 2019 až november 2019 (od 1.10. 2019 do 30.11.2019) a 4. etapa bude realizovaná v mesiacoch december 2019 až marec 2020 (od 1.12.2019 do 31.3.2020). |
Vrátane tlače a výlepu plagátov na prenajaté billboardy a citylighty. |
Požaduje sa zabezpečenie tlače plagátov, t. j. zabezpečenie tlačiarenských služieb, ktorými sa rozumie zabezpečenie všetkých etáp polygrafického výrobného procesu od prijatia tlačových podkladov od objednávateľa cez kontrolu kvality tlačových podkladov, konzultáciu prípadných nedostatkov grafických podkladov, tlač alebo kopírovanie, spracovanie až po dokončovacie práce (finalizácia). |
Grafické práce a grafické spracovanie nie je predmetom plnenia tejto zmluvy. Grafické podklady pre tlač doručí objednávateľ (kontaktná osoba objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy) elektronicky (e-mailom) dodávateľovi najneskôr 10 kalendárnych dní pred začiatkom každej etapy plnenia. Objednávateľ zodpovedá za formálnu a obsahovú stránku grafických podkladov dodaných pre tlač plagátov a ich právnu prípustnosť. |
Požaduje sa umiestnenie plagátov na prenajaté billboardy a citylighty výlepom. Výlep plagátov bude realizovaný celkom štyri krát, t.j. v štyroch etapách za celé obdobie prenájmu billboardových a citylightových plôch. Počas doby prenájmu billboardových a citylightových plôch sa požaduje vykonávanie údržby týchto plôch a dodávateľ je povinný zabezpečiť prelepovanie poškodených plagátov alebo znehodnotených plagátov najneskôr do troch pracovných dní od nahlásenia poškodenia plagátu objednávateľom alebo od zistenia poškodenia plagátu dodávateľom. |
Požaduje sa, aby výlep plagátov bol ukončený vždy v prvý deň začiatku každej etapy plnenia podľa tejto zmluvy, t. j. 1.4. 2019, 1.7.2019, 1.10.2019 a 1.12.2019. |
V prípade, ak počas plnenia tejto zmluvy a doby trvania nájmu nebude možné zabezpečiť nájom reklamnej plochy z akýchkoľvek príčin, alebo ju nebude možné riadne užívať resp. ktoré také užívanie sťažujú alebo v prípade iných riadne odôvodnených prípadoch, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi iný reklamný priestor v rovnakom mieste prenájmu a porovnateľnej kvalite reklamného priestoru zmluvne dohodnutej v tejto zmluve (parkoviská pri nákupných centrách (reklamná plocha otočená k parkovisku) a/alebo v bezprostrednej blízkosti autobusových a vlakových staníc, resp. centrá miest). |
Požaduje sa, aby dodávateľ zabezpečil odlepenie plagátov po skončení nájmu z billboardových a citilightových plôch. |
Požaduje sa, aby dodávateľ doručil objednávateľovi (kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy) do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy kontaktné údaje ( e-mailovú adresu a telefonický kontakt) osoby, ktorá bude zodpovedná za plnenie tejto zmluvy. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie zoznamu konkrétnych miest s uvedním geografickej polohy (adresy, iného označenia miesta) billboardových a citylightových plôch, ktoré budú predmetom prenájmu. |
Celková cena predmetu tejto zmluvy uvedená v článku IV. "Zmluvná cena" tejto zmluvy je konečná a musí zahŕňať všetky náklady spojené s poskytnutím služby v rozsahu podľa tejto zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že celková cena predmetu tejto zmuvy uvedená v článku IV. "Zmluvná cena" tejto zmluvy bude zaplatená v štyroch častiach za každú zmluvne dohodnutú ucelenú časť plnenia (etapu plnenia). |
Časti celkovej zmluvnej ceny pripadajúce na jednotlivé ucelené časti/etapy plnenia: 1. časť: 3/12 (slovom tri dvanástiny) z celkovej ceny uvedenej v článku IV. "Zmluvná cena" tejto zmluvy, 2. časť: 3/12 (slovom tri dvanástiny) z celkovej ceny uvedenej v článku IV. "Zmluvná cena" tejto zmluvy, 3. časť: 2/12 ( slovom dve dvanástiny) z celkovej ceny uvedenej v článku IV. "Zmluvná cena" tejto zmluvy, 4. časť: 4/12 ( štyri dvanástiny) z celkovej ceny uvedenej v článku IV. "Zmluvná cena" tejto zmluvy. |
Cena za príslušnú časť plnenia podľa tejto zmluvy bude zaplatená po vzniku nároku dodávateľa na zaplatenie časti ceny po vykonaní ucelenej časti plnenia, t.j. po ukončení plnenia podľa tejto zmluvy v príslušnej etape plnenia. Dodávateľ doručí Objednávateľovi (kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy alebo osobe ňou poverenej) elektronicky (e-mailom) fotografie potvrdzujúce výlep plagátov a to najneskôr v prvý deň začiatku každej etapy plnenia zmluvy po vylepení plagátov. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa (čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Neposkytnutie služby v dohodnutom čase a v súlade funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto zmluvy a osobitnými podmienkami na plnenie podľa bodu 2.3. tejto zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy. |
Slovenská republika
01.04.2019 00:01 — 31.03.2020 23:59
1,00 poskytnutie služieb v rozsahu podľa tejto zmluvy
133 611,46
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.03.2019 15:01
14.03.2019 15:05
14.03.2019 15:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2019 18:26 - Vstupná ponuka | 133 611,46 | € | Cena s DPH |
14.03.2019 11:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 133 611,43 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: