17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
31428819
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.
Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK
Mrazená zelenina a ryby
mrazená zelenina, mrazené ryby a ostatné rybie mäso
Tovar, Služba
1. Mrazená zelenina a ryby
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mrazených výrobkov na zabezpečenie stravovania pacientov a zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Filé mrazené voľné /Aljašská treska trieda A, bez kože, hmotnosť 150-200g na jednu porciu, neglazovaná, bez polyfosfátov, vákuovobalené,nesolené, balenie 1-6kg | kg | 2200 | ||
Hek mrazený, celá ryba, bez hlavy a chvosta, hmotnosť 250-300 gr. na jednu porciu, glazúra do 10%, bal.: 1-6 kg | kg | 270 | ||
Pstruh kalibrovaný, mrazený, (200-250g) celá ryba s kožou, pitvaný, glazúra do 10%, nesolený, balenie 1-5kg | kg | 250 | ||
Kapor rybničný vákuovo balený | kg | 50 | ||
Losos s kožou filety /mrazený, bez kosti, glazúra do 10%, nesolený, 0,5-10kg | kg | 150 | ||
Americké zemiaky, min. balenie : 2,5 kg | kg | 110 | ||
Mrazené zeleninové hranolky min. bal. : 2,5 kg | kg | 60 | ||
Mrazené hranolky/do fritézy aj do rúry/ min. bal.: 2,5 kg | kg | 920 | ||
Tekvica mrazená, rezaná, balenie: min.2,5 kg | kg | 400 | ||
Špenát mrazený, min. bal.: 2,5 kg | kg | 650 | ||
Karfiol mrazený, ružičky 30/60, min. bal.: 2,5 kg | kg | 1300 | ||
Brokolica mrazená, ružičky 40/60, min. bal. : 2,5 kg | kg | 1300 | ||
Polievková zmes zeleninová mrazená, zloženie: karotka, hrášok, fazuľové struky, karfiol, balenie: min. 2,5 kg | kg | 50 | ||
Mrazené šampióny, polené, min.bal.: 2,5 kg | kg | 20 | ||
Hrášok mrazený, lúpaný, min. bal.: 2,5 kg | kg | 20 | ||
Mrazená kukurica, min. bal. : 2,5 kg | kg | 10 | ||
Mrazené fazuľové struky min. bal. : 2,5 kg | kg | 10 | ||
Mrazený štavel, min. bal.: 2,5 kg | kg | 60 | ||
Filety z tilapie IQF 5 % | kg | 50 | ||
Steak zo žraloka 5 % , bal. 450 gr | kg | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Množstvá sú určené od počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie alebo zníženie množstva je prípustné za dodržania celkovej ceny zákazky. |
Vyznačené údaje na obale v prípade baleného tovaru | obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby |
Názov |
1. Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
2. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
3. POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie do 5 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy bezodplatne vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie. |
5. POZOR!!! Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
6. POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. |
7. Dodávky tovaru sa budú realizovať v pracovných dňoch min. 2 x do týždňa, v sortimente a množstve, ktorý sa objednal. V prípade potreby, ak by bol zvýšený stav pacientov, dodávky tovaru sa budú realizovať v deň nárastu, t. j. mimo dohodnutých 2 dní. Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi najneskôr do 24 hodín od jeho objednania.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia. Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
8. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13:00 hod.v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom. |
9. Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodať nepoužitý tovar. Cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa (doprava,balenie, atď.) |
10. Na dodávku potravín je zriadené v našej organizácii jedno samostatné odberné miesto, ale evidenčne vykazujeme 2 samostatné odberné čísla. Na základe uvedeného požadujeme vyhotovovať objednávky, faktúry (ktoré sú zároveň dodacím listom) zvlášť, pre každé odberné číslo. Podrobnosti budú vysvetlené úspešnému uchádzačovi. |
11. Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade splatnými všeobecne záväznými predpismi Slovenskej republiky, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR. |
12. Obaly, označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok mech poškodenia a kontaminácie. |
13. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a faktúry, ktorá je zároveň dodacím listom. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
15. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk. V zmysle ustanovení OPETu týkajúcich sa zmluvy, objednávateľ sa nezaväzuje k plnenieniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. |
16. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
17. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. |
18. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií v zložení: meno, priezvisko, e-mail, tel. číslo. |
19. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
20. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
21. Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne alebo telefonicky a následne písomne. |
22. Objednávateľovi zostáva zachovaný nárok na náhradu škody. Pri reklamáciách na tú istú vadu viac ako dvakrát, si vyhradzuje právo na odstúpenie od tejto zmluvy. |
23. Dodávaný tovar nesmie v čase dodávky prekročiť prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby. |
24. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch alebo dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania tovaru. |
25. Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar v bezchybnom stave, tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy výrobkov. Obaly, označenie a preprava musia byť v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších všeobecne záväzných platných právnych predpisov, noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok mechanického poškodenia alebo kontaminácie. |
26. Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu. |
27. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred termínom dodania najneskôr do 8,00 hod. v deň dodania tovaru telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
28. Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa. |
29. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
30. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č.1, 4 a 29 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
31. Zaplatením zmluvnej pokuty alebo úrokov z omeškania nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
32. V prípade, ak ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške % , pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
33. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady: |
a) kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií; |
b) podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH, sadzbami DPH a cenami s DPH jednotlivých položiek predmetu zákazky, ako aj cenu spolu. |
Slovenská 11A, 940 34 Nové Zámky , Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 skupina produktov
14 997,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.03.2019 09:40
13.03.2019 13:15
13.03.2019 13:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.03.2019 11:28 - Vstupná ponuka | 14 997,00 | € | Cena bez DPH |
13.03.2019 12:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 995,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: